En sommerkonkurrence

Mens vi finder ZzZzzz-katte til ugens konkurrence, har jeg et forslag til overvejelse. Der har været en vis afmatning i deltagerantallet generelt, synes jeg. Måske skulle vi her i sommerperioden lave en konkurrence over en måned eller lignende og kalde den “Sommerkatte”. Fx fra næste uge til d. 15. august (som vist er en fredag).

Det afhænger selvfølgelig lidt af, om man kan holde ud til at se alle de fine sommerkatte uden at kunne like dem i så lang tid - ikke @PiaB :hoho:

10 Synes om

Jeg skal gøre mit bedste :ups: :flojte: :smiley:

For det er en rætti go’ ide :slight_smile:

1 Synes om

Så foreslår jeg, at vinderen af z-kattene opretter et nyt emne, når sommeren går på hæld (d. 18. august), og så opretter jeg en Sommer-katte på mandag.

Måske skulle vi ændre en lille smule på reglerne i denne anledning og sige, det SKAL være billeder fra denne sommer? Og måske skulle man også have lov at poste 2? Så behøver man nemlig ikke vente til august for at sikre sig, at man får det bedste med :slight_smile:

9 Synes om

Jeg er nysgerrig… Hvorfor er det lige 18. august, at sommeren går på hæld?

1 Synes om

Fordi weekenden forinden er ca. midt i august :slight_smile:

Jeg gik ud fra, når folk havde liket, så havde de også lissom stemt ja til, at konkurrencen skulle løbe til den 15. Eller - faktisk er det jo den 14., hvis vi skal stemme fredag som sædvanlig.

1 Synes om

Jeg tror ikke nogen af os har en holdning til hvornår :hoho:

1 Synes om