En stille bøn

Jeg synes at vi nu alle skal prøve at bevare en smule ro og så håbe og krydse fingre for at DB for en gangs skyld sætter aktivt ind. Jeg har dog stadig mine tvivl.

Jeg har dog en bøn til dem som overvejer at tage disse katte ind og huse dem, hvis ikke DB tager dem med.

HUSK at disse katte meget vel kan være smittebærere. Der er ingen som ved hvilke sygdomme de kan have.
Derfor karantæne og ikke omgang med egne dyr.

HUSK også at sådanne redninger kan være meget dyre! Hvem skal betale? Og hvis ikke der er råd til det, hvad sker der så med kattene. Der er rigtig mange ting man skal tænke på når man som privat personer involverer sig i dette.

Dette kan jeg udtale mig om da jeg selv har stået i den situation med de Ribe hunde som vi fik reddet. Hvem skulle betale regningen på omkring 40.000 kr. Ja det blev så mig. Den anden part smuttede.
Jeg vil ikke lyve og sige at jeg ikke stadig betaler af på alle de regninger, for det gør jeg! Men stol aldrig på at “redderen” vil betale gildet bagefter the glory har lagt sig.

Håber i forstår hvor jeg vil hen med det.
Altså tænk jer nu godt om dem som sidder ved Lone. Dette er IKKE et angreb, men blot en forklaring på hvad det kræver når man går ind i sådanne sager.

Håber at det hele lykkes og at kattene enten får fred eller får et blivende hjem MED DET SAMME!!

Hej Karina

Ja den anden part smutte og hvad så ?? Og hvorfor mon ???

DB går ind i sagen. Og disse katte BLIVER HENTE…

Der er lavet en klar aftale om at Lone og Jan vil gå af med dem og der ventes bare på nu at han kontaker Lone eller Jan.

Så det er KUN et spørgsmål om tid hvornår det sker.

Og vi har sagt til DB at det IKKE først skal være om 2 dage eller en uge nej det skal være NU…

Animal Rescue.
At nogle er smuttet har jo INTET med penge at gøre nej det har alt at gøre med ikke at kunne stå inde for den måde du/i har valgt at arbejde på hvilket jo er en helt anden sag, og jeg forstår ikke at du kan blande økonomi ind i den sag.

Enig -thumbs

Berit hvor vidt du smuttede af den eller anden grund er denne sag uvedkommende, så stop nu med at hytte dit eget skind hele tiden.

Jeg prøver blot at oplyse om hvor meget sådan noget kan løbe op i og om folk er villige til at gå hele vejen?

Jeg synes det er dejligt at DB er gået ind i sagen og tager ansvaret for kattene og økonomien, men de er jo nok ikke kommet endnu? Men tvivlen skal da komme dem til gode.

Jeg ønsker de katte al mulig held og lykke fremover og jeg gider ikke bruge min tid på fnidder. Den kan du tage i pb med mig, hvis du har brug for det, for at komme videre.

Og dig vil jeg så ikke bruge 2 min. på da du lige er oprettet med kun et formål og jeg behøver vel ikke fortælle hvilket dette formål er?

Og dig vil jeg så ikke bruge 2 min. på da du lige er oprettet med kun et formål og jeg behøver vel ikke fortælle hvilket dette formål er?

Så kender man dig igen.
Svare på hvad andre spørger om har jo aldrig været din stærke side Karina.

Men fortæl mig gerne hvad mit formål er, hvad jeg ved af så er jeg her fordi jeg fik siden anbefalet.
Men du kan sikkert fortælle mig noget andet.

Jeg svarer lige igen…Jeg gider ikke personlig fnidder…Har vi ikke snart haft nok af det…Kunne man ikke begynde at tænke på dyrene og så give hinanden tid til at arbejde for dem?

Vi arbejder måske ikke på sammen måde, så fred være med det da. Bare der bliver gjort noget.

Kan du og andre ikke acceptere mig, så hold jer da væk og lad være at snakke/skrive til mig…længere er den vel ikke??

Undskylder…skal nok holde tonen.

Jeg har set på jeres hjemmeside, at I skriver at der snart kommer en opdatering af en masse ting. Kan du sige noget om hvornår du forventer at denne opdatering kommer?

Den lyder nemlig spændene -what

Opdatering kommer når vi har fået arbejdet os igennem det og vi håber at vi snart kan få ro til at koncentrere os udelukkende om det.

Okay, det så bare ud som om det var en af de nærmeste dage, så jeg troede det var klar :smiley:

En del af det er også klar men vi får hele tiden en masse nyt ind. Men vi regner med at kan lægge det på og så lave opdateringer løbende :slight_smile:

Okay, så kikker jeg bare ind igen i morgen -thumbs

Du skal være velkommen.

Justice for all
Nu må jeg kommmentere dit første indlæg -brækkesig
Nu sad jeg sammen med en ung mand, for ikke så længe siden
og jeg overhørte din trussler mod ham, hvis ikke han makkede ret
er det de medtoder du ville have resten af foreningen til at føgle
du har drevet en sand Hetz mod både Karina og de øvrige medlemmer af AR som HAér på
HG -gimiggimig hvor du endog kunne sidde og opfordre folk til at stemme os ud, at du ikke er led ved dig selv, og jeg lover dig du skal ikke begynde her også, med dine intriger og løgnagtige bagvaskelser,kan godt være jeg får en advarsel for mit indlæg her , men den tager jeg så med du sidder jo heldigvis ikke med fingrene på slette, eller frysetasten her, jeg syntes du skal forføje dig over på Gallerierne så denne side kan forblive et rart sted at være for du er til at -brækkesig over

Ikke ret lagt oppe, der blev der bedt om, at holde personlige angreb ude af tråden.

Det gælder stadig!

Selvfølgelig -storrespekt beklager ikke at have holdt en sober tone

Skovtrolden.
Jeg skal lige hilse og sige jeg ikke er HA på noget galleri så jeg ved ikke hvad du taler om desværre.
Noget andet er hvis ikke man ved hvem man nu omtaler skulle man nok ikke udtale sig i et åbent forum.

HELT ÆRLIGT

Kan I ikke godt finde et andet forum og skændes i??

Jeg må indrømme, at det er yderst belastende, at se jeres åbenlyse diskussion…

ØV OGSÅ

Troede den fælles interesse var kattene - ikke hvem der kunne komme med flest skældsord (skjult i beskederne)