En stor beslutning er taget i dag

jeg er helt oppe i skyerne i dag. [bigloony]

vi har det sidste stykke tid arbejdet på højtryk på at lave tegninger til den tilbygning vi regnede med at skulle lave her i sommer men har ikke rigtig kunne få os selv slæbt i gang med den sidste hånd på værket. det har været lidt træls og har været grundlag for megen irritation -grrrierdumme

tidligt på aftenen sad vi igen igen og snakkede om den her tilbygning og så bragte Michael (min kæreste) et spørgsmål på banen jeg har gået og rodet med længe men ikke har turde lufte: ønkser du overhovedet denne tilbygning eller kunne du se dig selv i et andet hus snart?
en sten lettede fra mit hjerte, for nej al den hurlumhej omkring denne tilbygning har bare overhovedet ikke tiltalt mig og jeg har haft mest lyst til bare at flytte i noget nyt.

Så det er vi blevet enige om at vi SKAL. -wehu

der er ingen hast, vi har nogen småting vi vil ha lavet først for at forøge husets værdi og sætte os selv lunere til vinter hvis vi nu er så uheldige at salget trækker ud, men de byggeplaner er arrangeret til at skulle finde sted i uge 28-29-30 og når det står færdigt sætter vi sku hytten til salg.

Huset vi vil flytte i er vi så priviligeret at nogen i familien har til salg, og de haster heller ikke for at komme ud da de skal bygge nyt og ikke har hverken grund eller typehus bestilt eller betalt -thumbs

det har bare lettet en kæmpe sten fra mit hjerte og glæder mig nu enormt meget til at komme ud og se huset igen med køberøjne istedet for familieøjne -høhø
men en ting er helt sikkert, haven står helt klar i min erendring og er misseindhegningsvenlig -wehu

og så er jeg jo forbandet spændt på om det er noget vi skal vente en evighed på, for vi har sku ikke lige råd til at betale 2 huse på en gang.

Hvor lyder det dejligt…jeg håber at det hele falder på plads for jer [bigloony]

Ej hvor lækkert! Kattene vil sikkert elske en indhegnet have! Så kan du snart sætte billeder ind af dine katte der tager sig en slapper i en have der ligner Edens Have med hegn, mens vi andre misundeligt kan kigge på og ønske os langt langt ud af vores små lejligheder midt i byen! -waytohot
NEJ - jeg er slet ikke jaloux!! -engel

snart og snart, nu der der jo ingen der siger vi får solgt huset lige med det samme, og regner bestemt ikke med at vi skal flytte før efter jul, men det kan kun tiden vise -jegkrydser