En STOR bøn - Casper skal findes

Som en masse af jer sikkert ved, så forsvandt Casper Sørensen natten til søndag i Aalborg.

Vi er en hel del frivillige, der har brugt flere dage på at kigge efter ham, men desværre er han endnu ikke fundet. :ked:

Hvis der er nogle af jer, der bor i og omkring Aalborg, som kunne få lyst til at hjælpe med at kigge, så vil det være helt kanon.

Casper SKAL bare findes.

Uanset hvor megen eller lidt tid I har til rådighed, så er ALLE hjertelig velkommen.

De af jer, der kunne få lyst til at lede efter ham, kan gå ind på Nordkraft, hvor familien og frivillige mødes og koordinere ruterne, så ALLE områder i Aalborg bliver gennemsøgt.
Der er folk på Nordkraft fra kl. 9.00 til kl. 24.00

Nordkraft ligger på hjørnet af Østerbro og Kjellerupsgade/Kjellerupstorv.

Politiet er begejstret for den opbakning der hidtil har været, men så længe han ikke er fundet, vil enhver hjælpende hånd kunne bruges.

:bebe: :bebe:

Det jeg håber er at han tog den på tommelen og befinder sig et sted sydpå uden at vide at han er savnet.

Han trøster sig med at mobilen er løbet tør og at familien nok forstår når han kommer hjem :slight_smile:

[quote=birtheras;263285]Det jeg håber er at han tog den på tommelen og befinder sig et sted sydpå uden at vide at han er savnet.

Han trøster sig med at mobilen er løbet tør og at familien nok forstår når han kommer hjem :)[/quote]

Ja vi håber alle, at han er okay, men bare er “væk”.

Men hold fast hvor er det “hårdt” når vi ikke ved hvor han er :ked:

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: for han snart bliver fundet

Jeg ville ønske at jeg var i den del af landet, jeg checker jævnligt net og teksttv i håbet om at se at Casper er fundet. Dette er enhver forælders mareridt :frowning:

Birthe du er simpelthen en SKAT.

Tak fordi du sætter den som vigtig. :wehuu: :wehuu:

Denne tråd er vigtig… søde Annette. :inlove: :inlove:

Jeg bor desværre i Nordsjælland; men sender jer, som leder… :inlove: mine allerkærligste tanker og ønsker om, at Casper bliver fundet i god behold.

Vi har stadig brug for alt den hjælp vi kan få.

Hvis der er nogle i og omkring Aalborg, der har lyst til at kigge langs fjorden - og endda helt ud til Aalborg bugt, så vil det være helt fantastisk.

Jeg kan kontaktes på tlf 40 41 39 86 hvis der er nogen der har lyst til at lede lidt - og hvis I har været ved stranden langs fjorden, så ring endelig, så vi kan få det sat på vores kort over steder der er kigget på dagen.

Så ser det ud til eftersøgningen er slut og familien får vished…endnu en ung mand faldet i vandet og druknet på vej hjem fra en fest :ked:

Måske er han fundet tyder ikke godt :ked:

[quote=tzari;264292]Har politiet fundet Casper? | BT Krimi - www.bt.dk
Måske er han fundet tyder ikke godt :ked:[/quote]

Men i det mindste får familien vished om hvor han er blevet af … det tror jeg trods alt er en ‘‘trøst’’ :frowning:

Øv, altså … selvom det jo nok var det vi alle frygtede var skét :ked:

han er død

RIP - mine tanker til hans familie og venner… Hvor er det sørgerligt :frowning:

Sov sødt Casper:ked::rip:

:rip: Hvor var det godt han blev fundet,så hans familie nu får et sted at mindes ham…

Casper :rip: :frowning:

Hvor er det forfærdeligt, sådan et ungt menneske med livet foran sig :ked: :rip:

[quote=Felis;264291]Så ser det ud til eftersøgningen er slut og familien får vished…endnu en ung mand faldet i vandet og druknet på vej hjem fra en fest :ked:

http://www.bt.dk/krimi/har-politiet-fundet-casper[/quote]

Åh nej, hvor trist :ked: Det er bare så frygteligt synd for både Casper og hans familie!! Desværre er det ikke første gang, en ung mand falder i fjorden ved nattetide, og næppe heller sidste :S Flere har været fundet med gylpen åben, hvilket kunne tyde på, at de stiller sig hen til kanten for at lade vandet og så får overbalance… Bare SÅ ulykkeligt!!

:rip::rip::rip: Casper. Mine tanker går til Casper`s famile,det gør mig ondt for jer,at i ikke fik ham hjem, i god behold:ked::ked:

Det gør mig så uendeligt ondt at den unge dreng har måtte lade livet. Mine tanker går til de pårørende

MVH
Gitte