En stor dag for World of Warcraft gamers

ja, idag er en dag jeg har ventet på i lidt over et år cirka.
Udvidelsen til World of Warcraft - Wrath of the Lich King-thumbs
Spillet udkommer idag - jeg lavede allerede min forudbestilling december 2007, så efter arbejde er det direkte ind til butikke og hente spillet, købe forsyninger til resten af weekenden, for jeg kommer ikke uden for en dør:)

Jer der har børn, kender måske spillet, eller måske er der andre herinde der deler en skjult glæde ved dette spil?:slight_smile:

Men en stor dag - det er det for hele verden:)

Jamen, pøj pøj med det - og vejret bliver vist også til indendørs aktiviteter.

Men computerspil en hel weekend :? :? …

Det fanger slet ikke mig, men jeg kender da bestemt andre, der er bidt af det (bor da sammen med sådan en - godt nok er det ikke lige World War… han spiller, men sikkert noget der ligner).

[quote=Charlotte Oeh.;63574]Jamen, pøj pøj med det - og vejret bliver vist også til indendørs aktiviteter.

Men computerspil en hel weekend :? :? …

Det fanger slet ikke mig, men jeg kender da bestemt andre, der er bidt af det (bor da sammen med sådan en - godt nok er det ikke lige World War… han spiller, men sikkert noget der ligner).[/quote]

Jeg var heller ikke bidt før jeg endte med en kæreste der var-tihi
Jeg kan fortælle dig at World of Warcraft er det 75. mest befærdede sted på kloden - det siger lidt om hvor populært et spil det er:)
Rollespil kan fange en på den mest fæle måde og man bliver nærmest afhængig:S

en ægte gamer

husker det alt for godt - min gen tid i Everquest :slight_smile: det var skønt - 20 timer i træk - guild raids - i spidsen for 200 fra hele verden i samarbejde om det beste loot - det var storslået :slight_smile:

rigtig god fornøjelse !!! der er ikke noget sjovere end at udforske de nye expansions…

[quote=~Prinsesse~;63576]Jeg var heller ikke bidt før jeg endte med en kæreste der var-tihi
Jeg kan fortælle dig at World of Warcraft er det 75. mest befærdede sted på kloden - det siger lidt om hvor populært et spil det er:)
Rollespil kan fange en på den mest fæle måde og man bliver nærmest afhængig:S[/quote]

Tak for advarslen -høhø

…men betyder det så, at vi skal undvære dig herinde hele weekenden -what

Hehe Prinsesse er det så nu jeg skal fortælle dig, at jeg bestilte den på nettet og havde den allrede mandag, så kl 22 igår var jeg for første gang på northrend, og har allerede været i min første instace nexxus…

Lidt sjovt at se at vi er samme slags char… bare på hver vores server, jeg spiller på thunderhorn.

[quote=Vibeke J;63601]Hehe Prinsesse er det så nu jeg skal fortælle dig, at jeg bestilte den på nettet og havde den allrede mandag, så kl 22 igår var jeg for første gang på northrend, og har allerede været i min første instace nexxus…

Lidt sjovt at se at vi er samme slags char… bare på hver vores server, jeg spiller på thunderhorn.[/quote]

Jeg ved godt folk fik den tidligt, og der rendte death knights rundt over det hele igår:)
Jeg spiller både druide og hunter, og har svært ved at bestemme hvem der først skal lvles!
Håber du næd din instance - jeg glæder mig i hvert fald-høhø

Du øsnkes da tillykke med det nye spil. Håber du kan få nogle gode og lange timet til at gå med det. Det er da lige årstid til det. Må indrømme jeg kender ikke noget til det andet end at det er et spil.

[quote=Miss T;63578]en ægte gamer

husker det alt for godt - min gen tid i Everquest :slight_smile: det var skønt - 20 timer i træk - guild raids - i spidsen for 200 fra hele verden i samarbejde om det beste loot - det var storslået :slight_smile:

rigtig god fornøjelse !!! der er ikke noget sjovere end at udforske de nye expansions…[/quote]

Ja det må jeg indrømme-upssa Og ja man bliver fanget og facineret, at så mange folk fra hele verden står sammen til raids - og man bare håber på godt loot. Måske du skulle få gang i noget WoW miss T, tror stadig du har det i dig-høhø

[quote=Charlotte Oeh.;63595]Tak for advarslen -høhø

…men betyder det så, at vi skal undvære dig herinde hele weekenden -what[/quote]

hihi, nej jeg skal som nok kigge ind - der skal jo også lige nusses katte:)

Ok ja jeg har også nogen low lwl char. Men min night elf resto druide er min lvl ja snart 71… Ja det er rigtig godt derover, og held og lykke…
Og til jer andre hvis jeg ikke er så meget online den næste stykke tid, så er det fordi jeg er i den anden verden…

[quote=Vibeke J;63601]Hehe Prinsesse er det så nu jeg skal fortælle dig, at jeg bestilte den på nettet og havde den allrede mandag, så kl 22 igår var jeg for første gang på northrend, og har allerede været i min første instace nexxus…

Lidt sjovt at se at vi er samme slags char… bare på hver vores server, jeg spiller på thunderhorn.[/quote]

Ej forresten bliver jeg egentlig helt flov over min signatur, for bonus healing er jo taget efter den nye patch-upssa Så det er selvfølgelig spellpower det der-thumbs

hehe det er ikke noget at være flov over, men du kunne måske fortælle mig hvordan jeg får sådan en sat herind?? Har prøvet men kan ikke få det til at virke…

Min søn på 12 har også bare gået og trippet efter spillet, så jeg købte det med hjem til ham i dag :smiley:

Uhh, så er der en dreng der bliver glad for sin mor:)

http://armory.13th-floor.org/create_sig.php
http://wowsigs.com/
http://www.dkpsigs.com/

Jeg kunne self ikke finde den jeg har brugt:)
Men du tager bare [img] billedet mener jeg:)

[quote=Charlotte Oeh.;63595]
…men betyder det så, at vi skal undvære dig herinde hele weekenden -what[/quote]

Puha, så er jeg mere rolig :slight_smile: …så held og lykke i krigen :stuck_out_tongue:

jeg må indrømme - jeg tør ikke…

for EQ stjal faktisk 1½ år af mit liv… og jeg mener stjal… for den dag det gik op for mig at jeg ingen havde… at det eneste jeg havde var min chars og min guild… så slettede jeg mine chars… 4 maxlvl og 6 lowlvl

og græd i et par dage…

jeg måtte begynde forfra… jeg havde kun gået til mine eksaminer - jeg var ikke rigtig dukket op i skolen… men ok jeg er god til at lære uden ad så jeg bestod fint nok… men jeg havde ingen… no friends no nothing…

siden har jeg ikke turdet oprette en char på nogen ORPGs for jeg frygter jeg ikke kan styre det… det fanger mig på en måde intet andet gør…

kald mig bare kylling… men det er som heroin for en narkoman… umuligt at sige nej til hvis jeg får det tilbudt…

Men jeg er så glad for al den sjov jer der kan styre det har ud af det - for det er en enestående fantastisk verden at være i :slight_smile:

PP ynder at kalde kattegale mit drug of choice :slight_smile: det kan jeg godt leve med -LOL

Elsker også at spille computer og gør det hver dag, hvis jeg kan komme til det :slight_smile:

Kender dog ikke World…

Men spiller næsten ALT hvad jeg kan komme i nærheden af -upssa (Dog ikke krigsspil)
Helst noget let og enkelt :slight_smile:

Har dog spillet WarlordsIV et par gange -upssa

Pt spiller jeg på http://www.howrse.com/ (Er ikke vild med heste og tænkte i starten, det her er dødsygt,men nu er jeg derinde, hverdag -doh)

http://www.human-age.com/ er jeg så også blevet bidt af -upssa

Det er jo som sådan ikke spil, man bae kan spille løs, man bliver nødsaget til at vente :slight_smile:

Skulle der være nogle andre tosser, der er nogle af de steder:?

Min den yngste søn har også fået det i dag, om jeg fatter folk gider det, men så er der nok noget jeg går vildt op i som andre mennesker ikke gider.