En stormfuld sommerdag

…er det godt at have en lukket altan.

Desværre blæser det i dag fra en retning der får hele glaspartiet til at knage og brage som om det kunne flyve af hvert øjeblik det skulle være.

Ergo er det ikke favoritstedet at opholde sig lige nu - selvom man er i læ for både blæst og byger - selv Devi der ellers bor i sin seng på altanen i dagstimerne er fortrukket ind i stuen.

Meeen…hvis jeg nu lister ud på altanen, så er der altid mindst en kat der følger efter…du ved - for selskabets skyld.

I eftermiddags var det Junior der luntede med og han brugte lejligheden til at afprøve min nye 99 kroners hvilestol fra Aldi :høhø:

Han fylder meget godt i landskabet?

Tænkte så at jeg ville forsøge at tage et par “pæne” billeder af ham - sådan nogen kan man jo aldrig få for mange af.

Ved første knips fløj der lige en flue forbi og så røg hagen til vejrs :tihi:

På næste billede var han lidt mere koncentreret og vi fangede et godt profilbillede :ok:

Og så sluttede vi lige af med vinderbilledet - et rigtigt godt portræt hvor han ikke ser dovret ud som han ellers har for vane :hjerte:

smukke store Junior :smiley:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Han er bare SKØØØØØN !!

Den røde farve klæder ham så godt :wehuu:

Jeg er vild med knurhårrene, han får nærmest cykelstyrskæg :slight_smile:

Det er ikke uden grund at han til tider går under tilnavnet Monsieur Poirot herhjemme :wink:

Hvor er han skøn :wehuu:

Fine billeder af den flotte Junior. :ok: Så har det stormvejr alligevel været godt for noget. :slight_smile:

Arh han er da fiiiin :slight_smile: