En stribe striber :-)

Først en hel stribe striber, og de har endda selv placeret sig efter alder - Ældst fra højre mod venstre.

Og så er det med glæde, at jeg kan vise vores lille nye avlspige frem. Gaia er nu næsten et år, og en dejlig stor britepige, som vi forventer os meget af. Gaia har altid været langt fremme i skoene, hendes udvikling er gået forrygende, så vi planlægger at lade hende parre sidst på sommeren/ først på efteråret.
På disse billeder er hun omkring 6 - 7 måneder.

Gaia er vist klar til at ryge med posten her :slight_smile:

Og lidt billeder af vores dronning ( Pretty ) som nu nyder livet i fulde drag som kastrat …

Og lige vores misse-tante ( Gabby ) som her forsøger at ligne uskyldigheden selv …At forsøge med lidt rævesøvn slører nok, at man har brækket en gren af birken ? :-))

[bigloony] Der sker sikkert noget spændende deruden for vinduet…

Hvor er de dog dejlige alle sammen…rigtige whiskasmisser… -forelsket

1000 tak :slight_smile: …Jeg tror det er deres ‘missefar’ som står og fløjter nedenfor, men de elsker at sidde i vinduerne, hvor er jeg dog glad for at der findes noget som hedder ‘net’ at sætte for :slight_smile:

De er skønne alle sammen, men det ved du jo jeg syntes. -love

Elsker dine smukke sølvstriber -forelsket

Tak Pia, man bliver jo glad hver gang nogen roser dem :slight_smile:

Du får lige en kærlig potedask fra dem alle 4, som tak :slight_smile:

Der er de jo igen, de dejlige bamser -love -love -love -love

Skønne billeder -forelsket De ser skønne ud som de ligger og kigger ud af vinduet med det flotte mønster i pelsen -love En rigtig nuttet avlspige du har fået -love

ej,hvor er de bare supersmukke og skønne dine mislinger…

-høhø -høhø det billed hvor de sidder i vindueskarmen og viser deres smukke mønster…guf

det her billede siger da bare lidt om hvor fedt der er at være kat hos dig.

smukke smukke stibemis britebamser… (fjerner lige hovedet fra min bærbar inden tastaturet kortslutter -lovelove )

hvor er de dog smukke… sikke nogle yndige striber…

det er jo rene whiskas smuksakker… jeg elsker stribede missere…

Stort -pote dask til hele familien

Eeeeeeej, det er ikke fair det der -græd

De er bare ALT for smukke…
Og så bor du endda på samme ø som mig, så det ender jo bare med at jeg kommer rendende en dag, for at pille ved dem også… Suuuuuuuk… -forelsket -forelsket -forelsket

Jeg er lidt hemmeligt forelsket i briter, og sådan et sæt smukke sølv briter, er bestemt ikke dem jeg synes er grimmest… -hæhæ
(hvis du ikke havde regnet den ud) -rofl

Jeg elsker striber -love og dine er da helt vidunderlige [smilie=hate-tunz.gif]

Tak Denise, man skal jo ikke forsømme nogen lejlighed til at vise dem frem, vel ? :slight_smile:

Tak Mie :slight_smile: …Gaia er bare rigtig dejlig, jeg føler så stor taknemmelighed for at fået lov til at eje hende. Jeg er SÅ spændt på at se hvad hun kan berige os med, når det bliver hendes tur. En ting er sikker, hvis hendes killinger kommer til at ligne hende, så mangler de ikke selvtillid og charme :slight_smile:

1000 tak Gitte :slight_smile:

Du får lige en kærlig potedask fra dem alle fire, som tak for smuk omtale :slight_smile:

Tak :-)) …Stribemisser er det bedste som findes, og så er det vildt facinerende at arbejde med mønster …For at et stribemønster er helt i top, er der rigtig mange betingelser som skal opfyldes ( antal ringe på halen / Butterfly i nakken / bullseyes på siden / M i panden osv osv ) …Og så er jeg jo ret vild med sølvet - Bare ikke i fældningen hvor pelstotter ligger og skinner afslørende overalt :-))

Jamen du kommer bare en tur sydpå …Her kan du få lov til at gramse og pille lige så tosset du vil :slight_smile: …Men jeg lover ikke, at du bliver mindre forelsket i briter, når du tar’ hjem igen :-). En brite er helt speciel, og skal opleves på hjemmebane …Du kan jo se om du tør komme når vi senere på året forhåbentlig har killinger ? :-))