En stribe striber :-)

Tusind tak Karen …Og så har jeg ikke engang vist de billeder som VIRKELIG viser deres striber :-))

Jamen du kommer bare en tur sydpå …Her kan du få lov til at gramse og pille lige så tosset du vil :slight_smile: …Men jeg lover ikke, at du bliver mindre forelsket i briter, når du tar’ hjem igen :-). En brite er helt speciel, og skal opleves på hjemmebane …Du kan jo se om du tør komme når vi senere på året forhåbentlig har killinger ? :-))[/quote]

Puha, kan godt så jeg får det svært så… -hæhæ
Må holde øje med hvornår der dukker killinger op, så kan det være jeg kommer forbi der [bigloony]

Jeg skulle aldrig have kikket, nu er jeg håbløs forelsket -forelsket Hvor er de skønne alle sammen -love

Jamen du kommer bare en tur sydpå …Her kan du få lov til at gramse og pille lige så tosset du vil :slight_smile: …Men jeg lover ikke, at du bliver mindre forelsket i briter, når du tar’ hjem igen :-). En brite er helt speciel, og skal opleves på hjemmebane …Du kan jo se om du tør komme når vi senere på året forhåbentlig har killinger ? :-))[/quote]

Puha, kan godt så jeg får det svært så… -hæhæ
Må holde øje med hvornår der dukker killinger op, så kan det være jeg kommer forbi der [bigloony] [/quote]

Stol på, at både du og resten af verden nok skal få at høre når der er kommet killinger …Jeg kan jo slet ikke lade være med at stor-prale af mit guld …øhhhh sølv :-))

Tusind tak Christina :slight_smile: …Du bor jo ikke så langt væk, du er yderst velkommen til at komme og pleje din forelskelse :slight_smile:

Tusind tak for at må se dine skønne katte, mit favorit billede er dog skønheden her

Det billede får simpelthen hjertet til at slå ekstra slag -lovelove

Tusind tak Christina :slight_smile: …Du bor jo ikke så langt væk, du er yderst velkommen til at komme og pleje din forelskelse :-)[/quote]

Altså skal man nu bo tæt på for at kunne det
-gimiggimig -gimiggimig -gimiggimig

Tusind tak Christina :slight_smile: …Du bor jo ikke så langt væk, du er yderst velkommen til at komme og pleje din forelskelse :-)[/quote]

-gimiggimig -gimiggimig -gimiggimig[/quote]

Loool …Hop du bare en tur over den bette pyt vand - Du skal ALTID være velkommen her …Jeg er sikker på at Gabby gerne vil vride og vende sig lækker for dig :-))

En mere med Gabbys gakkede sovestilling + lidt flere :slight_smile:

Og her Gabby og Gaia sammen. Her er det meget tydeligt at Gaia er Blue / silver, i forhold til Gabbys meget sorte striber

Og se selv hvorfor vi kalder hende Tante Gabby …En herlig kastrat pige, som ikke har det mindste imod at en 7 måneders killing tror hun kan finde mad under mavsen på hende …Det er ren nydelse for dem begge :slight_smile:

Men Gabby bliver skam osse nusset flere gange daglig af storesøster Pretty - Prøv lige og se et fjæs hun stiller op :-))

Og så må jeg vist hellere holde igen med mit spammeri :-))

Dejlige billeder -thumbs Hvor er det sjovt at Gabby ligger på den måde, det er fuldstændig som man ofte ser hankastraterne gør, og ikke så ofte hunkastrater -høhø Hun ser super dejlig ud, ja, det gør de jo alle sammen -forelsket -love

Loool …Hop du bare en tur over den bette pyt vand - Du skal ALTID være velkommen her …Jeg er sikker på at Gabby gerne vil vride og vende sig lækker for dig :-))[/quote]

Takkkkkkkk det skal jeg huske, når jeg en dag slår smut forbi, og sådan en bette vrikkende sag er ski da ikke at sige nej til -bananer
Tænkte jo nok mine trusler om øretæver gav pote -høhø

Jamen Mie, jeg tror ikke Gabby kan ligge normal :slight_smile: …99% af hendes ligge-tid vender bagkroppen den ene vej, og forkroppen den anden :-). Og oftes ligger hun med folede forben hen over brystet …Hun er SÅ speciel, at alle bare knus-elsker hende. Hun er iøvrigt osse vores vagthund :-). Hvis hun hører sære lyde fra opgangen eller nede fra gaden, så knurrer hun som en shæfer, og står med busket hale, og passer på os allesammen :-). Forleden var varmeaflæseren her …Hun gik trolig med ham fra radiator til radiator, for liiige at kontrollere at han ikke gjorde noget han ikke måtte. De har en flettet kurv med kattelegetøj stående, og den måtte den kære varmeaflæser flytte lidt for at komme til …Det var Gabby ikke indstillet på, så hun lagde blidt en pote på hans hånd, for liiige at fortælle, at det der var altså privat ejendom :-)) …Briter er henrivende skøre …Vi har jo osse, som de kongelige en ‘for-smager’ :-)). Når de får serveret ‘nyt mad’ så sætter de sig alle og venter på, at Pretty smager først, hvis hun siger god for maden, så er det fint med dem alle, men hvis ikke Pretty vil ha’ det …Så vil de andre tre skam heller ikke :-))

Loool …Hop du bare en tur over den bette pyt vand - Du skal ALTID være velkommen her …Jeg er sikker på at Gabby gerne vil vride og vende sig lækker for dig :-))[/quote]

Takkkkkkkk det skal jeg huske, når jeg en dag slår smut forbi, og sådan en bette vrikkende sag er ski da ikke at sige nej til -bananer
Tænkte jo nok mine trusler om øretæver gav pote -høhø[/quote]

Loool …Du kender mig jo :-)). Jeg er jo panisk angst for ballade og øretæver fnis

Og kaffen er ALTID klar her :slight_smile:

Tak, det kan være jeg melder min ankomst en dag -thumbs

Tak, det kan være jeg melder min ankomst en dag -thumbs[/quote]

Mange kommer jo udefra for at besøge vores storcenter, og hvis du gør det, kunne det jo sagtens være, at du kunne trænge til en lille kaffepause ? :slight_smile:

Nu ved du, at der er kaffen på kanden her :slight_smile:

Tak, det kan være jeg melder min ankomst en dag -thumbs[/quote]

Mange kommer jo udefra for at besøge vores storcenter, og hvis du gør det, kunne det jo sagtens være, at du kunne trænge til en lille kaffepause ? :slight_smile:

Nu ved du, at der er kaffen på kanden her :-)[/quote]

Det siger jeg ikke nej til, så må jeg lige sige til min chauffør at vi skal gøre et stop næste gang vi er i storcentret -thumbs

Sikke nogle skønne striber, du der deler hjem med -forelsket

Tak :slight_smile: …Jeg føler mig osse meget heldig, fordi jeg har fået lov til at bo sammen med dem :-))

Hold op hvor er det nogle lækre striber…!!!

Skønne skønne skønne striber.

Tørrer lige savlet væk.

Tak Annette, du får lige en næse-møz fra dem alle 4 :slight_smile: