En stribe striber :-)

Tusind tak Troldemor :slight_smile:

Sikke nogle skønne bamser

Spam du bare videre - åh jeg sidder jo helt og savler over synet. NØØØØØØØØØØJJJJJJJJJJJJJJJJ hvor er de bare skønne, flotte, nussere og lækker lækker hele banden.

Jeg nupper gerne et par killinger fra dig til den tid.

Kom så Gaia! Kom så Gaia! Kom så Gaia! Kom så Gaia! Kom så Gaia! Kom så Gaia! Kom så Gaia! Kom så Gaia! Kom så Gaia! Kom så Gaia! Kom så Gaia! Kom så Gaia! Kom så Gaia! Kom så Gaia! Kom så Gaia! Kom så Gaia! Kom så Gaia! Kom så Gaia! Kom så Gaia! Kom så Gaia!

Min store datter er her og jeg viste hende lige dine billeder og hendes kommentar var: “Nej hvor er de smukke.”, så vi hepper videre i det nordjyske.

[bigloony] [bigloony] [bigloony] [bigloony] [bigloony]
Skrig de er lækre, ÅHHHHH come to me.
Har altid været vil med disse lækre sølv misser.
Er tit blevet se savlende ud udstillinger foran bure med lækre, lækre blocthed sølv misser.
GUF, send straks en til falster. Sådan en fætter vil passe perfekt med engle killinger.
-partytime -partytime -partytime -weee -weee -weee
Hilsen Pia -engel

Tusind tak Stine :slight_smile:

Klart Gaia laver et par skønne, flotte, nussere og lækker lækker killinger til dig …De kan ikke blive andet, vel ? -love

Jeg lover …Vi skynder os ALT hvad vi kan - I dette øjeblik er Gaia dog mest optaget af, at dræbe en fjerpind [bigloony]

Nu er det jo osse små ‘engle’ jeg har …Og engler passer ALTID sammen med andre engler :slight_smile: …Falster er ikke så langt fra Næstved, du er altid velkommen til at komme og savle her -høhø

Tak Annette, du får lige en næse-møz fra dem alle 4 :-)[/quote]

Uhm… det de bedste møsser… -forelsket

Altså medmindre Gaia dræber den der fjerpind fordi den hindre at hannen kommer i nærheden af hende, så er hun helt gal på den!!! Hun skal da ikke LEGE! Hun skal “flirte og gøre sig til” ja hun skal!!!

Aslan og jeg trænger sådan til nogle små sølvkugler at lege med - ja vi gør så!!!

Sikke nogle skønne katte. De ser vildt dejlige ud. Super billede i vindueskarmen.

De er super SMUKKE allesammen - wauw -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Hvor er de dog bare smukke, elsker bare sådan nogle smukke sølvstriber.
Lisbeth