En summende killing

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley:
Ihhh, min MR. Orange er fuld af gode og pussige ideer.
Her forleden kom han ind fra vores indhegnede have, med en meget pussig, mund form. Hans kinder var ligesom pustet op.
Orange satte sig foran mig, og jeg kiggede en del på ham. Han havde tydeligt fundet på en af sine skarns streger.
Puldselig, lod der en høj summen fra hans mund, hmmm mor her kom op af stolen… skrig… hveps… var tanken…
Men nej, inden jeg nåede Orange spøttede han et stk. meget misfornøjet brumbasse ud… i temmeligt slimet udgave. Slimbassen valgte straks at forsøge at snige sig væk… men nej sådan leger man ikke med Mr. Orange… lege slutter først når Mr. Orange ikke gider mere… og ikke før.
Så haps sad han igen igen med brum-fætter i munden. Og morede sig over den brummede i hans mund.
Hmmm, mor her var klar da han kort tid efter spøttede brum-fætteren ud. Haps var den min.
Mr. Orange glode ondt op mig… og skred med halen højt, ud i haven… under 5 min efter sad Orange ved siden af mig med ny brumbasse i munden. Og summede, men denne gang tog han ingen chancer, så da jeg rejse mig, var han skredet med sit legetøj ud i haven.
Tja, hvad skal man sige…
Hilsen Pia -engel

-sorry -sorry Er det en af ENGLE killingerne :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

ej hvor godt - løsningen på hvis har alt for travlt med at være killing til at spinde selv…

hvor er det stort… tyyyygtig misser…

-xxrotflmao

Gosh, godt han ikke blev stukket - eller bidt hvis det er brumbasser -what

En af vores tidligere katte legede med sin pote nede i et hul i en træstamme i deres løbegård, og der var altså nogle brumbasser der hyggede sig. Han fik en pote så kæmpestor som jeg ved ikke hvad. -uha

-høhø -engel

Herhjemme har brumbasse også været hittet i de sidste par dage. Har ikke set om de haft dem i munden, men de ligger døde rundt omkring så jeg kan samle dem op, sammen med bier, hvpse, fluer, stankelben, edderkopper, sommerfugle, natsværmere, og hvad er det nu de hedder de store - nå ja guldsmede. Det har skam været nogle effektive dage, men nu regner det, og så skal de ind og trøstes og varmes af mor - altså misserne. -forelsket

haha det lyder til at han har hygget sig [bigloony]

Pia du tror det er løgn, men det er det ikke. Wulfi har netop knaset en brumbasse lige for mine øjne. Hun var ved at vælte nogle ting i vindueskarmen så derfor løb jeg ind for at gribe dem, og i samme øjeblik fanger hun brumbassen og knaser den. Mmmmh nam nam, og lunter tilfreds videre. Nu er hun ved at irritere Tiger ude i haven, kan jeg høre.

Det er famer girlpower.

Ham Mr. Orange er altså en kær ting, en vildt sød historie. -love

uoooh - det er da sjovt, at han kan lide de summer i munden på ham… -hæhæ
Det må være en mærkelig fornemmelse…

:smiley: og det bedste var han bare gik ud og hentede en ny brumbasse … de holder os godt beskæftiget og på dupperne de katte der -høhø

Det lyder som om jeg slet ikke skal være bange for MCO og brumbasser sammen -jegkrydser

Hejsa, Hvor vildt at han ikke blev stukket og bare sad der og brummede…fen sød historie når man læser på side linjen - men som får mig til at flippe ud IRL
Vores faytale blev stukket for lidt over en uge siden og hun så ud som om hun havde fået kysselæber og måtte på medicin…

anna

[bigloony] [bigloony] [bigloony]
Syntes lige i skal have et par billeder af Mr. Orange, hvor han viser hvilken ENGEL han er -engel -engel

Og hvis i ikke lige kan se hans ENGLE vingerne så kig lige her… -muhaha -muhaha

Jeg tror at Orange har opdaget hvilke brumfættere man skal lege med og hvilke som stilkker.
For han kommer kun med, de helt store brumbasser, tror de bider ham, Med åbenbart ikke hårdt nok, i forhold til hvor fedt det er at have brummende i munden.
Efter de er færdig suttet, hvner de i vores vindus parti, måske til tørring og senere brug.
Eller så bliver de gravet ned, i Oranges private gemme hul i haven… ( der hvor vi finder alt hvad der bliver "væk. Så som grydelapper, mobiler, en cd, karklud osv.
Hilsen Pia -engel

Flot knægt -love

Jeg kan ikke finde de der vinger -ked -ked

[bigloony] [bigloony] [bigloony]
IHHH, altså Karen kig igen, de er der altså

De er bare grønne, det er de nogen gange.
Kan du ikke se dem.

Hilsen Pia -engel

Jeg kikker og jeg kikke og det eneste jeg kan se er sorte vinger :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Hejsa…han ser bare gude skøn ud og lyder som en lækker initiativ rig herre :slight_smile:
anna

Nu er det altså kun 2 dage siden vi var nede hos jer :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: Så hurtigt kan han da ikke have stjålet brummernes vinger -thumbs -thumbs

Hahah sikken herlig historie… han er nu dejlig ham Mr. Orange

-hæhæ sikke en dejlig historie om en rigtig smuk mis!!

Her får fluerne samme tur det er altså bare herligt at se på -pote