En SUPER sjov teateroplevelse

Hej alle :slight_smile:

I går aftes var jeg i teatret og se Jan Gintbergs fortolkning af Shakespeares “EN skærsommernatsdrøm” - 2½ times ubeskrivelig fantastisk oplevelse

Det er nok noget af det sjoveste jeg nogensinde har set… publikum tudede af grin og manden ved siden af mig var ved at falde ud af stolen af bar grin…

hvis i har lyst til at bruge 250 kr på jer selv og forkæle jer selv med motion til lattermusklerne - så skal i tage i Nørrebros teater - den kører frem til 31 jan.

De har virkelig fattet det der med at Shakespeare kan forstås på mange måder - de har virkelig fattet at gøre det til en oplevelse.

Jan Gintberg er sublim i rollen som hhv fortæller og Puk - han gør det fremragende. Han har lavet en kombi af ægte teater og stand-up komik der er så genial at det fattes ord…

Tag ind og se den - den er alle pengene værd og meget mere til :slight_smile:

-kramer

Skal man vide bare lidt om Shakespeare for at få noget ud af den? :slight_smile:

Ikke det fjerneste den er hyleskæg selv om det eneste man ved om Shakespeare er at han er død -LOL

Lyder som noget jeg MUST se.
Hvor spiller det henne??

DEt er i Nørrebros Teater :slight_smile: der er masser ag gode pladser og det teater er super næsten lige meget hvor man sidder :slight_smile:

det er lige hvad man skal bruge i denne kolde vintertid - et langvarigt grin :slight_smile: