En supermodel på arbejde

På TICA udstillingen i Holland var der en fotograf i hallen og da jeg vidste, at jeg med rimelig sandsynlighed snart vil blive bedt om nogle gode billeder af Jools, valgte jeg at benytte mig af tilbuddet om 30-50 billeder for 30 euro :smiley:

Dem har jeg nu fået og nu har jeg så det luksusproblem at skulle vælge mellem adskillige fuldstændigt suveræne shots af hende

Og så “Killer-shottet”, som godt nok viser personlighed, men under ingen omstændigheder er passende til TICA’s Yearbook:

Jeg har lige omkring 50 billeder at vælge mellem og det her er bare et bredt udvalg af hendes forskellige positurer :smiley: Heldigvis er der lidt tid til at beslutte sig :wink:

:smelter: Vil ha! Hun er altså bare så fin. Og jeg er helt vild med, at billederne viser så mange forskellige udtryk lige fra stærk til nuttet:hjerte:

Åh, hvor er hun FIN på det første :hjerte:

Elsker også bare det, hvor hun stræææææækker sig :slight_smile:

Det du kalder "killer-shottet’ er altså også bare fint - JEG bestemmer :tihi:

hun er vildt fin - og jeg glæder mig til forhåbentligt at se hende i Vejle :smiley:
Nu har jeg afmeldt mig som steward for ryggen og knæets skyld - og det giver jo lidt mulighed for, at kigge lidt nærmere på hende Jools :smiley:

Du skal være velkommen :smiley: Hun bliver aldrig træt af at blive beundret :wink:

[QUOTE=Lykke;1239747]Åh, hvor er hun FIN på det første :hjerte:
[/QUOTE]

Jeg tror​, det bliver det officielle, men jeg kan nå at ombestemme mig endnu :smiley:

Fantastiske billeder af en helt utroligt smuk kat :hjerte: jeg bliver ganske enkelt aldrig træt af at se billeder af smukke Jools - og glæder mig til at se hende live :slight_smile:

Hun er meget fin og krammevenlig :inlove:

Hun er altså en fin lille dame :smiley: :hjerte: