En Tjekkisk pige

Hvor er hun bare darjli :wehuu:

Har jeg set for mange siatalere, når jeg ser hendes ører som moderate :gruble:

Hun er fin :hjerte:

[QUOTE=Lykke;1312389]Har jeg set for mange siatalere, når jeg ser hendes ører som moderate :gruble:

Hun er fin :hjerte:[/QUOTE]

Du har i hvert fald bevæget dig godt rundt i udstillingshallerne :smiley: Hun får de fleste ikke katte kendere til at måbe :smiley:

Hun har det skønneste udtryk. :inlove: Jeg kan godt forstå, at du glæder dig.

30 dage tilbage… :thumbup:

[QUOTE=DK Sugieh;1313536]
30 dage tilbage… :thumbup:[/QUOTE]
De 30 dage skal nok gå hurtigt :thumbup:

Jeg er simpelthen så snot utålmodig :smiley: Jeg GLÆDER mig som et lille barn :hjerte: Jeg ved slet ikke hvad jeg skal forvente af hende men i guder jeg synes hun er smuk :slight_smile:

ENDELIG!!! :smiley:
Efter en køretur jeg aldrig gør om ankom vi tæt på midnat i går aftes med den bette flagermus :hjerte:
Hun bor midlertidig i lillestuen da Hildi som forventet synes hun er noget fanden har skabt på en dårlig dag :tihi:
Brian bare ÆVLER og kævler udenfor døren og vil såååååååå gerne snakke med hende. Men hun synes han er lidt farlig endnu, så vi lader dem hilse på i etaper :slight_smile:

Nu er det snart 3 uger siden Fatal kom hjem :slight_smile: Hun er en fantastisk bette pige der allerede har været på udstilling to dage i træk :slight_smile: Hun hygger sig med det og jeg håber det fortsætter sådan :slight_smile:
Mht. sammenførsel, så er det gået nøjagtigt som jeg frygtede/forventede :slight_smile:
Sugieh er kold i bagenden og har accepteret den lille irriterende jordmide, der tilsyneladende skal opholde sig i vores hjem :tihi: Brian ELSKER hende, nok mest fordi hun dufter daaaaaaarjlig :dokdok: Når han et øjeblik glemmer han er et fertilt handyr, så leger de vildt godt sammen :hjerte:
Hildi HADER hende og vi kan ikke lade dem være sammen uden tæt opsyn. :frowning:
Det kommer til at tage tid med Hildi, men vi tror stadig på det :slight_smile:

Fatal stjæler med arme og ben… mad om hun kan nappe det ud af vores hånd men mest af alt strømper :klapper: Hun slæææææver rundt på de sokker hun finder på sin vej og ja… det lærer så os at rydde op :smiley:

Hun er virkelig en skøn bette en :wehuu:

Må have slået nogle skruer løs da liggestolen klappede sammen om ørene på mig tidligere på året:tihi: Jeg syntes nemlig ikke maskede katte på nogen måde er pæne, men lige fra du viste første billede har jeg tænkt at hun var smuk og det har ikke ændret sig:uha::smelter:

:tihi: Tak for det :smiley: Det er sådan noget de kan… lige pludselig uden man egentlig opdager hvordan… bliver man betaget :slight_smile:

Jeg tror mere, at det er kattene, som får æren af opdragelsen. :slem: