En tour de france bommert af rang

det her er altså bare klasse-humor så det gør noget

bar det at se vinderens udtryk i ansigtet:høhø:

mon ikke der er en der står til en skideballe :stuck_out_tongue:

Jeg forstod den ikke…

Vinder: Alberto Contador, Spanien
Nationalmelodi: “Der er et yndigt land”

Tadaaaa…

-LOL

Åhhhh gud hvor pinligt - jeg ikke kan kende vores egen sang:-)

Er det ikke bare nogle, der har lagt melodien ind over?

Så den lige igen - haha det ansigt han laver!

SÅ FIK VI FRANSKMÆNDENE NED MED NAKKEN!

UUUPS
-LOL-LOL

UPSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

-LOL-LOL-LOL

LOL Jeg læste det godt i nyhederne igår aftes, sikke en bommert :tihi:

-LOL-LOL-LOL

Nåh ja - Spanish or Danish - det har nok lydt ens i ørerne på musikfinderen :klapper:

Så det også i går aftes - Selv speakerne blev stille, og sagde så - hvorfor spiller de : Der er et yndigt land? :høhø::thumbup:

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Det var så fedt :slight_smile:

Så det også og sad og undrede mig over, hvor bekendt den melodi dog var, som de spillede for ham. Indtil det gik op for mig og sjovt at se hans ansigtsudtryk -LOL-LOL-LOL

[quote=lenschow;228185]Åhhhh gud hvor pinligt - jeg ikke kan kende vores egen sang:-)

Er det ikke bare nogle, der har lagt melodien ind over?[/quote]

Den er god nok, den danske melodi blev spillet ved en fejl…

Åhh jow den var dagens griner på tour de france i går, jeg var flad af grin på sofaen da det går op for Cantador at det er ikke den spanske nationalmelodi der bliver spillet -LOL

Men de skyndte sig at rette op på miseren da det gik op for dem at den var gal med melodien :tihi:

Stakkels mand. Nu har han cyklet så pokkers langt og endelig vundet, og så er det ikke engang hans landsmelodi, der bliver spillet. Nøj, jeg ville blive sur.
Men på den anden side ville jeg nok smile lidt og tænke “Sikke nogle amatører”. :slight_smile:

:tihi: jeg så det live i går og det var først da jeg begyndte at nynne med at jeg opdagede at det var den danske sang og derefter begyndte jeg at grine højlydt… men hvor var det synd for ham.

Men de spillede den spanske kort efter, så jeg i aften tour i går :slight_smile:

Ja det var også min første tanke, “stakkels mand” ikke engang det kunne han få :slight_smile:

Men godt de trods alt fik det rettet, så han kunne få sin nationalmelodi, jeg forestiller mig at det betyder temmelig meget for en mand, der er helt udmattet, har givet alt han havde og så vandt :slight_smile: