En tråd om..... COLA

Jeg bryder mig heller ikke (længere) om det søde stads, men kan godt li’ kulsyren, så jeg drikker danskvand med citrus … helst den fra Lidl :rock:

Mit navn er Sabrina og jeg er colaholiker!

Coca cola, light og zero…

Har prøvet at skærer ned… Men det gik bare ikke :tihi:

Det er netop kulsyren jeg ikke kan klare, jeg får hikke i flere timer efter jeg har drukket kulsyre. Så når jeg drikker dansk vand, så er det uden brus …Hver morgen laver jeg en stor kande vand med citronbåde og sætter i køleskabet, så går jeg og nupper et glas i ny og næ :slight_smile:

Men egentlig sjov du skriver du ikke kan li’ det søde stads …Efter 7 - 8 måneder hvor jeg har forsaget ALT med sukker i, så kan jeg heller ikke få noget sødt stads ned mere - Så sukkerafhængighed KAN kureres :slight_smile:

Jeg hedder Helene og er også Cola (den originale MED sukker!) holiker!

Jeg køber 1½ liter om dagen, og…den er væk om aftenen, ok, flere i husstanden er på, men min kæreste kan ikke drikke det. Han drikker Faxe kondi.

Dog er jeg blevet meget meget bedre til at erstatte Colaen med te og en kop kaffe engang imellem.

Jeg er også cola tilhænger og kan godt mærke jeg ikke har fået cola idag… Rastløs og noget mangler i mig… Uha altså… Mon jeg overlever???

Jeg er igang med Cola nu… :rock:

Og godt det samme, ellers vil jeg ingen energi have til at løbe ned på tanken efter smøger senere… :ups:

Kan I huske, dengang sodavand var noget, man fik ved børnefødselsdage (hvis man var heldig), og når man besøgte sine bedsteforældre? Og så var det ikke cola, men appelsinvand, citronvand og ananas. Eller allerbedst - selvfølgelig - rød sodavand.

Ja, det var dengang tilbage i de rigtig gamle dage :lol:

cola-holic er jeg vist ikke, men jeg ka ikke undvære min daglige sodavand og det er stort set alle slags jeg drikker,light,ikke light osv
dog skal det helst være coca cola jeg drikker hvis jeg drikker cola, jeg ka ikke drikke ret meget andet cola, især ikke af de billige, dog syntes jeg lidl´s cola er ret god

“I’m a Sexyminisuperflowerpopopcolafan, yes I am… I’m a Sexyminisuperflowerpopopcolafan, yes I am… I’m a Sexyminisuperflowerpopopcolafan, yes I am… I’m a Sexyminisuperflowerpopopcolafan, yes I am… Colafan… yes I am…”

Argh! :doh: :doh:
Nu har jeg den ørehænger i hovedet resten af dagen, tusind tak :besvimer:

Jeg har knækket afhængigheden, men den lurer på mig, gør den… venter på mindste chance… :muhaha:
Jeg er allerede the-afhængig, så mere afhængighed er ikke godt :gruble:

På den anden side, har jeg kvittet sukker-afhængigheden. Så meget uafhængighed er sikkert usundt, måske man skulle skaffe sig en Coca Cola? (Pepsi er ikke cola ;))
Nej nej nej… Argh! :doh: :surelog:

Måske skulle jeg finde den sang, så I alle kan få den på hjernen… hehe… :fløjte: :muhaha2:

Argh AnnR…!! Se nu hvad du fik mig til! -LOL

Jeg youtub’ede lige “Sexyminisuperflowerpopopcolafan”

[ame]- YouTube

Og så kan jeg lige kvittere med min yndlings Coca Cola reklame:

Som har siddet fast i mit hoved siden den kørte for lææænge siden… :høhø:

[ame]For os allesammen ( Coca Cola) med slutning:-) - YouTube

[quote=Ann R;525191]
Måske skulle jeg finde den sang, så I alle kan få den på hjernen… hehe… :fløjte: :muhaha2:[/quote]
Aha! :ok: Hehehe, gnæk,… nu hænger I også på den! :muhaha: Husk lyden!
Og her kan man se, at det også rammer berømtheder. :wink: Manden lever tilsyneladende af cola… :uha: :uha: :uha:

[ame]- YouTube

Du er dygtig TUT.
Jeg er ikke colaholiker…men nærmere slikaholiker !! osse kaldet sukkerafhængig…

geniale videoer…
havde glemt den coca cola reklame…den er så god…:lol:

[quote=Ann R;525191](Pepsi er ikke cola ;))
[/quote]
Altså lige netop det udsagn er jeg 100% fuldstændig enig i :tihi: Cola er lig med COCA Cola, light, i rå mængder og på varme dage evt. intravenøst for en sikkerheds skyld! Mænd må svares med irriteret stemme, hvis de spørger om… stort set noget som helst inden ens morgen cola er gledet ordentligt ned! Og jeg behøver faktisk ikke få mad mere end én gang om dagen, men min cola - det er en helt anden snak…! Og jeg ved ikke, om det er fordi jeg er på light, men mine tænder er i fabelhaftes kondition selv efter et halvt liv på cola. Efter så mange år kan jeg iøvrigt stort set ikke klemme sodavand med sukker ned - det er i høj grad en tilvænningssag om man kan lide light eller ej!
VH
Susanne

Hvem sagde Cola ?

Her ryger der også dagligt 1,5 liter cola (Coca Cola eller Pepsi Max)

Har dog trappet MEGET ned, i henhold til før i tiden (4-5 l om dagen)

Vil ikke leve uden min cola.

Jeg er ikke afhængig af Cola… Jeg er afhængig af Faxe Kondi :surrender1:

[quote=Tante Tut;525036]:):slight_smile:

Mit navn er Therese, og jeg er Cola-holic.

:sshh:

[/quote]
Var der ikke noget med et nytårsforsæt? :engel2:

[quote=galath;525182]Kan I huske, dengang sodavand var noget, man fik ved børnefødselsdage (hvis man var heldig), og når man besøgte sine bedsteforældre? Og så var det ikke cola, men appelsinvand, citronvand og ananas. Eller allerbedst - selvfølgelig - rød sodavand.

Ja, det var dengang tilbage i de rigtig gamle dage :lol:[/quote]

Jeg husker tydeligt, at sodvand var i 25 cl glasflaske, som man fik 1 af til søndagsmiddagen (som modsat hverdagsmiddage blev indtaget kl. 12 og i spisestuen).:smiley:

Selv drikker jeg ikke sodavand særlig tit, men vi har fået en Sodastream-maskine så vi kan lave ubegrænsede mængder af danskvand :thumbup:

[quote=Susanne W;525206]Altså lige netop det udsagn er jeg 100% fuldstændig enig i :tihi: Cola er lig med COCA Cola, light, i rå mængder og på varme dage evt. intravenøst for en sikkerheds skyld! Mænd må svares med irriteret stemme, hvis de spørger om… stort set noget som helst inden ens morgen cola er gledet ordentligt ned! Og jeg behøver faktisk ikke få mad mere end én gang om dagen, men min cola - det er en helt anden snak…! Og jeg ved ikke, om det er fordi jeg er på light, men mine tænder er i fabelhaftes kondition selv efter et halvt liv på cola. Efter så mange år kan jeg iøvrigt stort set ikke klemme sodavand med sukker ned - det er i høj grad en tilvænningssag om man kan lide light eller ej!
VH
Susanne[/quote]

jaaaaaaaaaa - morgenen er ikke begyndt før første cola - dagen ikke slut før sidste dåse…

nålen er i armen til det intravenøse hvis jeg har under 3 liter til dagen - jeg drikker ikke under…

drug of choice er ZERO - jeg kan ikke leve uden… ingen tør tage den fra mig og mine kollegaer ved bedre end at snuppe sidste dåse… det tør de ikke

Jeg er en hyæne uden min morgencola og en rasende løvinde efter en hel dag dag uden … take my coke away i dare u!!

Hej, jeg hedder Line, og jeg er afhængig af Pepsi MAX :slight_smile:
Jeg er desværre også fanget. Har godt nok prøvet at stoppe mange mange gange, men det går ikke. Jeg MÅ bare have Pepsi MAX… HVER DAG.
Kan dog godt “nøjes” med ½ liter om dagen, når jeg skal prøve at være rigtig dygtig, men den kommer op på noget mere i weekenderne !!!
Men altså, vi skal vel have lov til at nyde noget, ikke? Der findes vel værre ting at være afhængig af??? Dog er det ikke så godt for de stakkels tænder :frowning: