En trætur

Så skulle Quini og Dea altså op og checke hvor fuglene altid sidder. -thumbs

Det var også fint nok, men pludselig så skulle de opad -jegkrydser

Og så syntes jeg pludselig, at nu var de for højt oppe -what

Så manden måtte op på stigen og genne dem nedad. Så det var bare “kan I så komme ned”, hvorefter de selv fint kravlede ned :smiley:

hvor godt at misserne kom ned… det er nogle dejlige billeder :slight_smile: frygløse små terrorister…

jeg har en naturlig aversion mod katte i træer, for da jeg var omkring 13, der var mor og far på weekend og jeg var alene hjemme en hel weekend. det regnede og stormede… og min dejlige lille grå misser, hun blev væk fredag aften… jeg kaldte og kaldte men lige lidt hjalp det…

jeg gik selvsagt ikke ud i regnen, for det væltede ned og det var midt i vinteren og det blæste en halv pelikan… søndag morgen gik skurdøren op stod og bankede mod væggen og jeg gik ud for at lukke den. På vejen passerer jeg havens store fyrretræ og hører en lille bitte lyd. Jeg stopper op og kalder og igen en lille lyd… jeg kiiiiiiiiiiiiiiigger rundt i alle retninger og pludselig kigger jeg op. Der oppe på en gren - alt for højt for min smag - sidder lille Tabby og er MEGET våd og MEGET kold og MEGET ulykkelig…

Nå mig ind efter stor jakke og håndklæde og jeg finder stigen og en mukkert og får stigen stillet op af træet og banket ned i jorden som far har lært mig. Og højde-forskrækkede lille mig op efter missen som jeg omsider får lokket hen så jeg kan få fat. Lille mis ind i håndklædet og ind under jakken og mig ned i en fart…

aldrig har lillemis fået så meget flødevand og så mange æggeblommer og så mange rejer på så kort tid…

Så siden den gang har jeg ikkekunnet med katte i træer… jeg bliver så nervøs for missen…

Uhaaaa jeg kan godt forstå du blev bange…nu må du altså forklare dem at det er meget meget farlig og at de gør mor meget meget bange når de gør sådanne noget -blåblå

Jeg syntes de er dygtige begge to…NÅR der kravlet for højt op (efter MIN smag) går jeg ind.
Du skal ikke være udolig for de to edderkopper…de er udaf kravlegener. Deres fælles far er SÅ god en kravler…og i hans yngre dage tog han turene ned fra træerne med hovedet først -what
Jeg var ved at besvime når jeg så det for han nærmest lod sig falde -øøøvvvs

He he Brita, Claus er mere nervøs end jeg er. Jeg stod bare og fotograferede, så kaldte jeg på ham og han fløj over efter stigen -høhø
Men jeg vidste de kunne komme ned, på den ene eller anden måde :smiley:

Men de er kun ude når vi er hjemme, så der sidder ikke nogle i træerne når vi er på arbejde :slight_smile:

Det er godt nogen store spurve i holder jer -what

Men hvor dejlige -forelsket -forelsket

Sikke dog et pyllerhovede, ham Claus :smiley: Misserne hyggede sig jo bare :stuck_out_tongue:

Bailey er aldrig selv kommet ned fra et træ, han skulle altid hjælpes, men ellers er min politik, at de i det mindste selv skal forsøge at komme ned og har de først bevist deres evner én gang, så får de ikke meget medlidenhed fra mig. Men jeg ville som jer heller ikke kunne klare tanken om at have forvildede katte oppe i træet en hel arbejdsdag, så måske er jeg bare så dejligt dobbeltmoralsk [bigloony]

Hold da op nogle ravne i har derude :wink:

-thumbs Gode billeder, men uf de er højt oppe -what -forelsket