En uge kun med kattesnak?

Igen og igen møder dette forum kritik af at der er for mange off-topic emner og for lidt kattesnak.

Jamen så lad os da tage tyren ved hornene en gang for alle.

Lad os stemme om vi i hele næste uge KUN skal skrive om katterelaterede emner?

Jeg er ikke generet af de andre emner, men nu får kritikerne en gang for alle mulighed for at komme til afstemningsurnerne. Falder resultatet ud til deres fordel, så har forum et problem - gør det ikke, så synes jeg de skal bøje sig for flertallet og klappe kaje -høhø

Lad os så se. Hvad synes I. Skal vi holde hele næste uge på Kattegale fri til KUN at oprette katterelaterede emner. Stem nu eller ti for eeeeeeeeeeeeevigt -høhø

(til de der ikke forstår humoren, så er dette indlæg en joke naturligvis, men der er også et gran af sandhed i det - jeg er træt af altid at læse, at dette forum BURDE handle mere om katte, da jeg ikke er enig i den fremlægning:))

MVH

Selv har jeg stemt - især holder jeg på Mormors spisekammer, hvis jeg SKAL vælge en af de to muligheder!

:slight_smile:

Synes det er begrænset, hvor meget man kan snakke om/ vise billeder af sine katte, så er glad for, at andre emner er tilladt herinde- det er jo netop her, at dette forum adskiller sig fra andre katteforummer.

Aner ikke, hvad der menes med “Mormors spisekammer”, så det har jeg stemt på :smiley:

I demokratiets hellige navn kræver en afstemning også en facitliste. Så mange procent af samtlige medlemmer skal stemme for for at forslaget vedtages.
Vi lever vel i et demokratisk land hvor alle har ret til at fremkomme med deres meninger. Så længe man klart kan se emnernes formodede indhold i overskriften kan man da bare læse hvor der måtte formodes at stå noget som kunne interessere en.
Skrive og starte tråde skal man jo selvfølglig passe på med. Ellers får man jo også på hatteullen.

Nå god søndag til alle som læser dette. Solen skinner, killingerne leger (og sjæler deres frokost inden den er tøet ordentligt op). Mine smukke tøser har fået plads på udstillingen den 9.8… Så er, småting som hvad vi skal skrive om, bagateller syntes jeg.

Jeg har haft det fint med at alt kunne debatteres, :ok: men det er utrolig vigtigt at man giver sin tråd et navn der svarer til indholdet, -kaisålæredet ellers har man ikke en jordisk chance for at holde snotten væk, man kunne vel så bare forlade tråden i tavshed, men det er ikke min stil, for hvis ingen siger fra/til, så ændres tingene jo ikke, og der er altså grænser selv for mig :argh::argh:

-LOL-LOL-LOL

Det har jeg også… jeg synes faktisk, at det kunne være sjovt at prøve kun at skrive/snakke om katte - men det er ganske enkelt utopi herinde…

:klapper::klapper::klapper:

Og det er jeg ganske godt tilfreds med…

:ok::ok:

Det rager mig en høstblomst, hvad andre skriver, for jeg kan bare gå uden om. Som regel ved jeg godt, at hvis bestemte personer har placeret en tråd i Hulen eller i Off topic, så handler den om meget personlige ting, som jeg måske ikke gider læse om, og så springer jeg da bare over. Sværere er det da heller ikke.

Desuden er forummet jo så fint opdelt i forskellige underfora, så man kan helt holde sig fra dem, der ikke har noget med katte at gøre, hvis det alligevel er det eneste, man gider læse om.

Jeg kan virkelig ikke se problemet.

[quote=Jane;218032]Det rager mig en høstblomst, hvad andre skriver, for jeg kan bare gå uden om. Som regel ved jeg godt, at hvis bestemte personer har placeret en tråd i Hulen eller i Off topic, så handler den om meget personlige ting, som jeg måske ikke gider læse om, og så springer jeg da bare over. Sværere er det da heller ikke.

Desuden er forummet jo så fint opdelt i forskellige underfora, så man kan helt holde sig fra dem, der ikke har noget med katte at gøre, hvis det alligevel er det eneste, man gider læse om.

Jeg kan virkelig ikke se problemet.[/quote]

:ok:

Enig med dig… og husk nu at forslaget kun er for sjov.

:inlove:

Hvad betyder “mormors spisekammer” :?

suk savner min mormor.

[QUOTE=Sheer;218039]Hvad betyder “mormors spisekammer” :?

suk savner min mormor.[/QUOTE]

det er wildcardet… det er der alle os der ikke kan beslutte os, er ligeglade, ikke kan tage det seriøst eller bare er generelt fjollede og/eller fjumrehappy sætter vores kryds :slight_smile:

jeg savner også min - HELT VILDT!!!

[quote=Battlestar;218041]

det er wildcardet… det er der alle os der ikke kan beslutte os, er ligeglade, ikke kan tage det seriøst eller bare er generelt fjollede og/eller fjumrehappy sætter vores kryds :slight_smile:

jeg savner også min - HELT VILDT!!![/quote]

-surrender

PROTEST !!!

Jeg har valgt mormors spisekammer, fordi jeg er tilfreds med tingene som de er…

:fin::fin:

Jeg har ikke valgt noget! Er man utilfreds kan man kigge væk fra OT og bare se på det med katte. :slight_smile:
Ja, det forum er da stadig riimelig aktivt, så mons tro ikke de folk der ikke gider OT nok bare skal kigge på det andet?!

Ja, mormors spisekammer er nok det mest realistiske bud fra min side af!! :smiley:

Jeg har stemt:
Det rager mig hvad andre debattere - jeg kan læse eller lade være

JEG MÅ INDRØMME, AT HVIS DET BLEV VEDTAGET AT MAN KUN SKULLE TALE OM KATTE I NÆSTE UGE, SÅ VILLE JEG TAGE EN UGES FERIE HERINDE FRA.

JEG ER GLAD FOR AT KUNNE SPØRGE TIL RÅDS, OG SYNES DA OGSÅ AT VI HAR GODE DEBATTER I PÆNT SPROG, MEN ELLERS ER JEG MERE TIL OT EMNERNE, FOR VI ER JO MANGE FORSKELLIGE MENNESKER, OG MANGE FORSKELLIGE MENINGER OM KATTE.

oG HELT ÆRLIGT SÅ GIDER JEG IKKE TAGE ALLE DEBATTERNE OM KATTERELATERDE EMNER, FOR DET ER DER MAN BLIVER UENIGE, OG JEG VED AT JEG OFTE SIDDER TILBAGE OG FØLER MIG SÅRET, SÅ JEG LADER SIMPELTHEN SOM OFTEST VÆRE.

jEG DELTAGER ENORMT SJÆLDENT I TRÅDE OM UDSTILLING, FOR JEG UDSTILLER IKKE, OG ANER IKKE HVAD DET HALVE AF FORKORTELSERNE BETYDER, OG ER EGENTLIG HELLER IKKE INTERESSERET.

TRÅDE OM PARRINGER MELLEM DIT KAT OG DAT KAT, HOLDER JEG MIG OGSÅ UDE AF, DA JEG DER HELLER IKKE ANER RET MEGET OM DET.

oG JEG RÅBER IKKE, MIN CAPSLOCK SIDDER BARE FAST, OG JEG VENTER PÅ AT DER KOMMER EN MED ET ANDET TASTATUR TIL MIG…

[quote=alleos7;218081]JEG MÅ INDRØMME, AT HVIS DET BLEV VEDTAGET AT MAN KUN SKULLE TALE OM KATTE I NÆSTE UGE, SÅ VILLE JEG TAGE EN UGES FERIE HERINDE FRA.

JEG ER GLAD FOR AT KUNNE SPØRGE TIL RÅDS, OG SYNES DA OGSÅ AT VI HAR GODE DEBATTER I PÆNT SPROG, MEN ELLERS ER JEG MERE TIL OT EMNERNE, FOR VI ER JO MANGE FORSKELLIGE MENNESKER, OG MANGE FORSKELLIGE MENINGER OM KATTE.

oG HELT ÆRLIGT SÅ GIDER JEG IKKE TAGE ALLE DEBATTERNE OM KATTERELATERDE EMNER, FOR DET ER DER MAN BLIVER UENIGE, OG JEG VED AT JEG OFTE SIDDER TILBAGE OG FØLER MIG SÅRET, SÅ JEG LADER SIMPELTHEN SOM OFTEST VÆRE.

jEG DELTAGER ENORMT SJÆLDENT I TRÅDE OM UDSTILLING, FOR JEG UDSTILLER IKKE, OG ANER IKKE HVAD DET HALVE AF FORKORTELSERNE BETYDER, OG ER EGENTLIG HELLER IKKE INTERESSERET.

TRÅDE OM PARRINGER MELLEM DIT KAT OG DAT KAT, HOLDER JEG MIG OGSÅ UDE AF, DA JEG DER HELLER IKKE ANER RET MEGET OM DET.

oG JEG RÅBER IKKE, MIN CAPSLOCK SIDDER BARE FAST, OG JEG VENTER PÅ AT DER KOMMER EN MED ET ANDET TASTATUR TIL MIG…[/quote]

:tihi::tihi::tihi: Håber du snart får dit nye tastatur :D:D:D

[quote=alleos7;218081]JEG MÅ INDRØMME, AT HVIS DET BLEV VEDTAGET AT MAN KUN SKULLE TALE OM KATTE I NÆSTE UGE, SÅ VILLE JEG TAGE EN UGES FERIE HERINDE FRA.

oG JEG RÅBER IKKE, MIN CAPSLOCK SIDDER BARE FAST, OG JEG VENTER PÅ AT DER KOMMER EN MED ET ANDET TASTATUR TIL MIG…[/quote]

Pjat med dig, jeg kan godt høre du råver-høhø-høhø-høhø
Knus Elin

Jeg plejer bare at pille capslock knappen af. Har alligevel ikke noget at bruge den til-høhø
Marina

[quote=lenschow;217984]Stem nu eller ti for eeeeeeeeeeeeevigt

(til de der ikke forstår humoren, så er dette indlæg en joke naturligvis, men der er også et gran af sandhed i det - jeg er træt af altid at læse, at dette forum BURDE handle mere om katte, da jeg ikke er enig i den fremlægning)[/quote]

Hvorfor skal de klappe kaje, fordi de er i mindretal? Må de så ikke have en holdning? :?

(Det bliver sørme et spændende forum, når først vi får vedtaget, at kun majoritetens holdning må udtrykkes).

Jøsses! :S

[quote=Pil;218137]Hvorfor skal de klappe kaje, fordi de er i mindretal? Må de så ikke have en holdning? :?

(Det bliver sørme et spændende forum, når først vi får vedtaget, at kun majoritetens holdning må udtrykkes).

Jøsses! :S[/quote]

-surrender -surrender -surrender -surrender -surrender -surrender -surrender

Det er for sjov…hvilket også fremgår tydeligt…

:slight_smile: