En vaskeægte træsomali

Jeg har fået min egen træsomali her i julen, er han ikke bare dejlig :slight_smile:

Jo, han er da en skønner fyr - hvad hedder han mon?

Gran-Fætter :? :tihi:

Dejligt at se Rocky tilbage i fin stil. Og grønt klæder ham altså så godt. :slight_smile:

Hvor er han bare lækker :wehuu:

hvor ser det godt ud! Den grønne er bare så flot til ham!

Åååhh ham Rocky altså :hjertehop: Er nok lidt forelsket i ham :tihi:
Skal i ikke snart ud og rejse igen, så jeg kan gramse på ham :klapper:

[QUOTE=Eva;759894]Jo, han er da en skønner fyr - hvad hedder han mon?

Gran-Fætter :? :tihi:[/QUOTE]

Ha ha, hvor er du god Eva :klapper:

Ja han er rigtig i sit es, han har jo fået hans helt eget legetræ og det har da også været på gulvet nogen gange, men det har nu ikke altid kun været hans skyld.

Mange tak:)

Det synes han åbenbart også selv, for han kravler op hele tiden :tihi:

[QUOTE=StinePigen;759915]Åååhh ham Rocky altså :hjertehop: Er nok lidt forelsket i ham :tihi:
Skal i ikke snart ud og rejse igen, så jeg kan gramse på ham :klapper:[/QUOTE]

Jeg tror han ville elske, hvis du kom forbi og gramsede på ham, for han føler sig vist lidt forsømt for tiden.

:slight_smile: Flot kat og flotte billeder:):slight_smile:

Grønt er altid pænt til somali :tihi: og med den røde farve så bliver der jo virkelig kontrast i billederne :høhø:
Dejligt at høre og se at han er på toppen igen.

Hvor er det skønt at se ham på toppen igen, den dejlige bølle :hjerte::hjerte:

Skal jeg så lige nævne at jeg ikke har haft juletræ siden jeg fik somali i huset :tihi:

:tihi: :tihi: :tihi: :tihi: :tihi:

Hvilket godt billede :thumbup:

Grøn klæder de smukke somalier, når de har den suverænt lækre røde farve han har :inlove: så jeg forstår skam så udmærket, hvorfor han er kravlet op i træet :rock:

Og Teresa siger det samme i en anden tråd… :?
Gad vidst om Rags overhovedet er en rigtig Somali, når han endnu ikke har splittet det ad? :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;760413]Og Teresa siger det samme i en anden tråd… :?
Gad vidst om Rags overhovedet er en rigtig Somali, når han endnu ikke har splittet det ad? :tihi:[/QUOTE]

Nu valgte jeg jo en somali til jer der var af den ROLIGE Type :tihi:
Jeg kunne lide at se et juletræ efter hans MOR havde været der :lol:

Tak:)

[QUOTE=Teresa Guldager;760346]Grønt er altid pænt til somali :tihi: og med den røde farve så bliver der jo virkelig kontrast i billederne :høhø:
Dejligt at høre og se at han er på toppen igen.[/QUOTE]

Ja han er fræk som aldrig før og ham og juletræet klæder hinanden :slight_smile:
Tøserne har nu også været deroppe, de er bare kloge nok til at fordufte, inden jeg får taget billeder:tihi:

[QUOTE=Catika;760389]Hvor er det skønt at se ham på toppen igen, den dejlige bølle :hjerte::hjerte:

Skal jeg så lige nævne at jeg ikke har haft juletræ siden jeg fik somali i huset :tihi:[/QUOTE]

Ja han er frisk og fræk som aldrig før, så jeg håber det fortsætter sådan :slight_smile:
Du er da en piveskid, du skal da have et juletræ til næste år:rock:

[QUOTE=Annette O;760406]:tihi: :tihi: :tihi: :tihi: :tihi:

Hvilket godt billede :thumbup:

Grøn klæder de smukke somalier, når de har den suverænt lækre røde farve han har :inlove: så jeg forstår skam så udmærket, hvorfor han er kravlet op i træet :rock:[/QUOTE]

Tak og ja han ved åbenbart, hvad der klær ham:tihi:

[QUOTE=FinnFrode;760413]Og Teresa siger det samme i en anden tråd… :?
Gad vidst om Rags overhovedet er en rigtig Somali, når han endnu ikke har splittet det ad? :tihi:[/QUOTE]

Ja det virker da godt nok utroligt, at han ikke har gjort noget ved træet.
Herhjemme flyver julepynten rundt og jeg samler noget op fra gulvet hver dag og de er alle tre lige gode om det:D

[QUOTE=Teresa Guldager;760467]Nu valgte jeg jo en somali til jer der var af den ROLIGE Type :tihi:
Jeg kunne lide at se et juletræ efter hans MOR havde været der :lol:
[/QUOTE]

:lol: det kunne være sjovt at se, hvor hurtigt træet ville blive splittet ad hos dig Teresa :uha:

Og til næste jul er der én mere til at hærge julepynten :tihi:

Rolig og rolig. Bortset fra, at Rags ikke er nogen klatremus, så er han ikke rolig ret længe ad gangen. Han drøner op og ned ad trappen og frem og tilbage gennem huset dagen lang, for han skal bare følge med i alt. Men han sover da godt om aftenen efter al den aktivitet… :smiley: