En videotråd med dyr

:inlove:

Vil du være med i en tråd, hvor der udelukkende vises sjove, søde videoer af dyr ??

Det ville jeg virkelig nyde at sidde og se på - og det behøver ikke at være med katte - alle dyr er jo dejlige.

her er jeg altså solgt

[QUOTE=Johnny;1018141]her er jeg altså solgt

:hjerte: :ked:

Hvor var det rørende at se… her er én til smilebåndet :

:klapper::klapper::klapper::klapper:

MIG HA* !!!

Der er karate for fuld skrue omkring 1:55 :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1018151]Crazy Kitten Karate Kick! - YouTube

Der er karate for fuld skrue omkring 1:55 :D[/QUOTE]

:hjerte: :tihi:

SÅ skøn !

Den er simpelthen kær :slight_smile:

Ingen videotråd uden Maru. Her hans julevideo… :slight_smile:

//youtu.be/MDeMm5b2SVg

[QUOTE=FinnFrode;1018215]Ingen videotråd uden Maru. Her hans julevideo… :slight_smile:

//youtu.be/MDeMm5b2SVg
[/QUOTE]

der var han jo, jeg kunne simpelt hent ikke huske hvad han hed, maru er bare gennemført genial god underholdning

Og der bliver heldigvis ved med at komme nye videoer på hans YouTube kanal. :slight_smile:

Jeg har godt nok ingen video at bidrage med lige nu, men ville det ikke være en idé at sætte dem ind i tråden her, lige som Finn har gjort, så det ikke bare blev en lang tråd med links.

1. Find den video på Youtube, du vil sætte ind.
  2. Kopier adresselinjen (= det link, I ellers sætter ind)
  3. Klik på den lille filmstrimmel i værktøjslinjen her på stedet
  4. Sæt linket ind
  5. Tryk ok
  6. Et voila! :slight_smile:

//youtu.be/mvuCWusRAcc

Fandt alligevel lige en lille bid video at bruge som eksempel :slight_smile:

Nårh, Maru er sød.

Er der nogen, der ved hvad Marus legetøj et for en? Sådan en kunne King og Buddha godt bruge.

[QUOTE=Dotte;1018605]Nårh, Maru er sød.
Er der nogen, der ved hvad Marus legetøj et for en? Sådan en kunne King og Buddha godt bruge.[/QUOTE]

Ifølge en kommentar på YouTube-kanalen, har hun fundet den på japanske Rakuten, men jeg ved ikke, om de stadig har den, så man kan se, hvad den hedder…

[QUOTE=Dotte;1018605]Nårh, Maru er sød.

Er der nogen, der ved hvad Marus legetøj et for en? Sådan en kunne King og Buddha godt bruge.[/QUOTE]

jeg har set noget lign herhjemme i en af de store dyrebutikskæder