End of season resultater :)

Ser ikke ud til der er startet en tråd så det gør jeg da.
Gynt fik samlet 7 ab finaler sammen placeret fra 6-8 plads. Så det er faktisk ikke helt skidt. Desværre fik han ikke indhentet hunkatten så må “nøjes” med Bedste selkirk rex LH dreng denne sæson, hvilket jeg da også er super stol af med kun 5 show. Håber de point han fik samlet holder ham oppe på en AB RW men Tror den sniger sig ned på en RW LH så venter SPÆNDT på de sidste resultater kommer online på en officiel standing.:slight_smile:

Kyrie var kun med pga 3 i et tilbuddet men tog da seriøst kegler:
6x 1st, 7x 2nd, 1x 4th and 1x 6th ud af 5-8 katte i klassen :slight_smile: Hun nød virkelig at være med igen og havde gang i seriøs dommer charmering :slight_smile: Så hun endte best of best og fik fik en rigtig fin seng hjem som gave hvilket hun er SUPER glad for første kat der besatte den da vi kom hjem var kyrie og har ikke set de andre ligge i den hehe

Ronja tog ingen finaler ,men det var forventet og søndag holdte hun en pjækkedag hun havde lagt sig til at sove i lejligheden et HELT speciel godt sted hehe. Fjollede er så jeg lørdag trak hende fra 2 bedømmelser for at skåne hende lidt da jeg synes 16 bedømmelser var for voldsomt for hende LOL

Viser sig så jeg desværre skal have Gynt i enebur nu da han r blevet lidt for voksen til at dele bur med pigerne men så ved jeg da det nu :slight_smile:

Tillykke med den flotte Gynt :slight_smile:

Et enkelt foto af FF og ham den flotte Rags, desværre blev billederne ikke ret gode (og tog kun få)

Jeg vil gerne takke Viking Cats for endnu et godt show:tak:
Min hunkastrats resultater er ikke noget at prale af - men i betragtning af at hun tydeligt nød at være afsted igen, var weekenden en kæmpesucces alligevel:thumbup:
Vores huskats resultater var meget blandede - alt fra Best HHP til 8th Best HHP. I betragtning af at han ikke har været på show, siden han var stor killing - han er 6 år nu - klarede han udfordringen med bravour!:thumbup: I løbet af weekenden opnåede han tilnavnet “Sumo Cat” - gæt selv, hvem der gav ham det tilnavn:p

:thumbup:TILLYKKE til showets absolutte vindere, som blev præmieret med Best Of Best søndag. Det var velfortjent:thumbup:

Emil… var i hallen og sørgede solidarisk for at holde kastratcountet oppe for alle jer andre :wink:

Det var forkert at antage, at konkurrenterne var i fældetid, blot fordi persere her i hytten allerede er iført årets bademode.
Damn, der var ragdolls til stede med mere pels end min lille korthårsperser!!! :klapper:
Nå, det var hyggeligt alligevel…

Stort til lykke til alle, der har gode resultater efter weekenden :flag:

[QUOTE=dkkorat;1173793]Jeg vil gerne takke Viking Cats for endnu et godt show:tak:
Min hunkastrats resultater er ikke noget at prale af - men i betragtning af at hun tydeligt nød at være afsted igen, var weekenden en kæmpesucces alligevel:thumbup:
Vores huskats resultater var meget blandede - alt fra Best HHP til 8th Best HHP. I betragtning af at han ikke har været på show, siden han var stor killing - han er 6 år nu - klarede han udfordringen med bravour!:thumbup: I løbet af weekenden opnåede han tilnavnet “Sumo Cat” - gæt selv, hvem der gav ham det tilnavn:p

:thumbup:TILLYKKE til showets absolutte vindere, som blev præmieret med Best Of Best søndag. Det var velfortjent:thumbup:[/QUOTE]

Anakot klarede sig godt med hendes 3 finals, hvilket var bedre end min tøsefornærmede skrigballon, der kun fik 2, hvilket er helt ok med tanke på hendes højlydte brok. Hun har meget at lære af Anakot og jeg skal lære at forkæle Fanni mindre, da hun er MEGET bedre til at manipulere/styre mig, end jeg havde troet… :ups:

Det et var skønt at se SÅ mange smukke katte og alle skal have et stort tillykke med deres resultater!

Jeg har da absolut noget at prale af, synes jeg selv :smiley:

Banshee havde slet ikke sovet hele dagen, da vi ankom fredag og opførte sig som et overtræt barn, så jeg var vildt imponeret, da hun hos Adriana Kajon fik en final - en 9th AB (jeg kan ikke huske countet mere, men det var pænt højt). Hun fik sovet godt om natten til lørdag og var klart i bedre humør Hun havde fået konkurrence fra en anden brun dansk burmeserpige, som er ca. ½ år yngre end hende og lidt bedre end hende på nogle punkter og lidt dårligere på andre, så det var jeg spændt på. Banshee tog 6 ud af 6 Best of Color/Best of Division og endnu engang en final hos Adriana Kajon. Søndag tog den anden så revanche og tog i hvert fald to gange Best of Color/Best of Division (jeg har ikke helt styr på, om den stillede op i den sidste ring og i så fald blev det tre ialt :))

Søndag havde jeg også tilmeldt Galliano, men det viste sig desværre, at det bestemt ikke var nogen succes og efter først at have prøvet at dele deres bur op og derefter sat ham i transporttasken under buret, blev han kørt hjem. Efter to så lange dage var Banshee ved at være træt, men klarede de første ringe ganske fint og fik sovet en del i buret og reddede sig også endnu en final - denne gang hos Tomoko Vlach, som også gav hende flere finals som killing i Rødovre sidste år I sidste ring gik det desværre galt, da hun først smuttede fra dommerburet og ned på gulvet og derefter i forbindelse med indfangningen gik i panik og da jeg lavede den klassiske fejl med at prøve at redde mit barn, bed hun mig ganske eftertrykkeligt :frowning: Jeg fik super førstehjælp af flere meget hurtige medudstillere, som havde prøvet det før på indtil flere udstillinger og Banshee endte med selv at finde en åben Sturdi uden nogen katte i (i modsætning til det lukkede stofbur med to bengalere i, der fik hende til at panikke), hvorefter min søde killingekøber, Lise, kunne få hende i hendes transporttaske og tilbage i buret.

Vi var en tur omkring Glostrup Akutklinik og døgnapotek på vej hjem og jeg har uden nogen diskussion med lægen fået den rigtige penicillin og Banshee har det heldigvis fint. Jeg håber ikke, det stopper hende som udstillingskat, men nu får vi se

Hun sluttede udstillingen som Grand Champion og uden at have regnet efter er hendes to brødre nu Triple Grand Champion Alter (de har i hvert fald begge to 5 finals ialt og har næsten delt Best of Division og ikke haft konkurrence i farven.

Så jeg er sgu lidt stolt af “Team Temple Bar” Alle tre ender også på pæne placeringer i racen, både regionalt og internationalt, men dog ikke i nærheden af RW, da de kun har været udstillet to gange som voksne :slight_smile:

TUSIND tak til Viking Cats for endnu en skøn udstilling og STORT tillykke til alle med deres flotte resultater - jeg ved, der er mange :smiley:

Først en stor tak til Viking Cats for et super show, det var helt kanon som altid :wehuu:

Vi havde Blackie, Ludvig og Brumme med. Blackie fik ingen finals men hun fik en 3rd Best of Breed fra Adrana Kajon og en masse flotte kommentarer :slight_smile:
Ludvig en enkelt finals en 6th Best Allbreed fra Vickie Shields, ellers var Ludvig jo bare Ludvig og hyggede i alle ringe og charmede dem der snakkede med ham. Han fik taget billeder hos fotografen, dem er jeg spændt på at se, for der charmede han også i stor stil :slight_smile:
Brumme fik 15 ud af 16 finals og endte som 2nd Best of Best Cat på udstillingen, det var jo helt vildt :thumbup:
Vickie Shields og Adriana Kajon fortalte meget om benstillinger og de brugte begge Brumme som forklarings kat og med så meget ros til Brumme at det var helt vildt :slight_smile:
Så vi fløj hjem og var helt høje af hans flotte placering og alle de flotte ord om ham, det var helt vildt :thumbup:

Både Yaba og Mikkel kom i samlige finaler (svært ikke at komme når der altid er en top 10 i HHP :slight_smile: ) og sørme ikke om Mikkel gik hen og blev 3. Best of Best. Den havde jeg godt ikke set komme :slight_smile:
Tak til Viking Cats for en yderst vellykket udstilling og en særlig tak til den dommer (jeg har glemt navnet) som holdte den rigtige gode tale for Mikkel da var oppe til Best of Best overrækkelsen.

Stort tillykke til Jer allesammen med weekendens flotte resultater :flag:

Da jeg tilmeldte denne udstilling, havde jeg egentlig tænkt at jeg skulle have en bruntabby Kurilaen Bobtail dreng med, men så flyttede han til Hviderusland i sidste uge og jeg måtte “nøjes” med hans søster…

Fredag: 4 ringe og 4 finaler, 1 5plads, 2 nr. 2 og 1 BEST KITTEN

Lørdag: 6 ringe og 5 finaler, 1 3plads, 2 nr. 2 og 2 BEST KITTEN

Søndag: 6 ringe og 6 finaler, 2 4pladser, 3 nr. 2 og 1 BEST KITTEN

Søndag blev der så udtaget BEST OF BEST, og sørme om min lille prinsesse, Silky Catz Katniss Everdeen, ikke blev BEST OF BEST KITTEN!!! Det var bare SÅ vildt, og ja jeg kneb nok en tåre eller to :stuck_out_tongue: Men for pokker hvor er jeg bare hamrende stolt af min hjemmelavede pige og hvor er det fedt at få noget credit for sit avlsarbejde

Søndag talte jeg med en russisk udstiller, hun fortæller så at hun havde opdrættet “Alexander-Fred”, som er grundstammen på mit Kuril opdræt. Hun fortæller at hun er stolt, roser min killing Katniss og takker mig for at føre hendes opdræt videre, det var SÅ stort!!! Senere på dagen vinder Katniss så BOB Killing, hvor var det bare perfekt

Da Katniss var til final hos den russiske dommer lørdag, sagde hun “Jeg kan faktisk ikke li denne race, og jeg havde aldrig troet det ville ske at jeg ville placere den som nr. 1, men hun er så god at jeg intet ville ændre ved hende” Derudover var der en sød udstiller der søndag fik fortalt hende, at det rent faktisk IKKE var en russisk opdrættet Kurilean, hun havde bedømt - men en dansk. Hun var MEGET imponeret :wehu:

Her kan ses lidt billeder af prinsessen Facebook

Stort tillykke til alle jer andre, tusind tak for en skøn weekend og et fantastisk show!! :tak:

Stort tillykke til de mange med flotte resultater fra weekndens dejlige show

Og stor tak til Viking Cats for en herlig udstilling med en skøn stemning
Vi gik også hjem med nogle rigtig gode resultater, som der absolut ikke kan klages på
Vores dejlige dreng Eddie (Wijelo’s Electric Edison klarede det bare så flot og tog 9 ud af 12 mulige finaler.
SP: 4. og 5. plads
AB: 10. 8. 8. 5. 4. 3. og …sandelig også en imponerende Best Alter Albreed hos den helt vidunderlige dommer Vicky Shields Der gik der så også lidt tudefisk i det hele
Eddie er nu QGCA og med omkring 3.700 points mangler han nu kun en Best Cat før han kan smykke sig med titlen Surpreme Grand Champion Alter.
Som opdrætter er man bare så stolt efter sådan en dag

Desværre tror jeg ikke det er nok til at han blive RW. Han ender så vidt jeg kan se og gætte mig til omkring nr. 21-22. og da der ikke bliver opdelt i SH og LH for Alter som er der ikke noget. Til gengæld bliver Eddie regionens bedste aby kastrat og ender nok omkring nr. 5 internationalt. Så absolut godt gået på kun 2 udstillinger. :thumbup:

Tak til Viking Cats for en hyggelig og velarrangeret udstilling og tillykke til alle med resultaterne og nogle gode udstillingsdage. :smiley:

Rags var med som “den evige toer” efter Tines fantastiske Carlos, hvilket var helt fortjent. Vickie Shields havde dog begge to med i sine All breed finaler lørdag og søndag - og i den ene opnåede Rags sør’me en flot fjerdeplads. Han fik samlet godt med point sammen og mangler nu bare en føsteplads i en Final for at tage skridtet til Supreme. Ja, “bare og bare”, for så nemt er det jo heller ikke… :slight_smile: