Endelig 100 % rask :)

Igennem de sidste MANGE måneder har vi jo bøvlet med blæresten og blærebetændelse med Mikkel.
Idag tog jeg ud til vores dyrlæge med en ny urinprøve efter han kun har fået Urinary gennem en længere periode, men også for at få en endelig afgørelse inden vi flytter.

ENDELIG kom svaret: Den er perfekt ! Der er intet at se [bigloony]

Det betyder så at han nu skal på kur - det er “kun” et halvt kilo siden dyrlægen sagde han gerne måtte smide 1-1½ kg… Nu skal han så “bare” af med 1½-2kg i stedet for…
Vi begynder ligeså stille med r/d fra Hills - nogen erfaringer med det “slanke-foder”?

Hvor var det dejligt at få at vide [bigloony]

Jeg kan godt forstå I er glade og lettede og hvor er det godt for Mikkel. Held og lykke med slankekuren [bigloony]

Tak :slight_smile:

Kuren bliver så det næste lange projekt… Der går jo nok lige lidt inden de kilo er smidt - specielt når man er kastereret og er indekat…

-bananer
Hey fedt super tillykke.
Dejligt for jer begge.
Hilsen Pia -engel

Hvor må det være dejligt, at han endelig er helt rask [bigloony]

-partytime

Det var SÅ lækkert at høre de ord… Sad derude og ventede mens den blev tjekket (tog ca 10-15min) og sad bare og ventede på hun kom tilbage og sagde at det var tilbage…

Det lyder rigtig dejligt at missen er testet fri -thumbs
Hills R/D har vi brugt ifm tynd mave, der er masser af fibre i, og det er rigtigt godt slankefoder, for der er ikke så meget “mad” i det.
Men hvis det bliver for meget eller der er problemer, så kan man blande W/D i, men det går dyrlægen nok ikke med til -hahaha