Endelig en sjov video fra Millan

Endelig en video, som man kunne grine af - at manden så mener dette i fuld alvor gør det jo kun endnu sjovere.

Her er beviset på hvor lidt han ved om hunde

Og så er det altså rart at kunne grine af ham for en gang sags skyld - normal er det jo ikke sjovt at se ham med dyr.

Det er naturens metode, han anvender - husk venligst det, når I ser den :tihi::tihi::tihi:

[ame=“The Dog Whisperer - Leash on a tail !! - YouTube”]YouTube- The Dog Whisperer - Leash on a tail !![/ame]

Gad vide hvor mange af denne smiley -LOL kan der mon være i et indlæg?

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Nå, der kan vist være mange! :yah:

Damn… manden er jo idiot! :klapper:

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL
let me get him “in the zone”
-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Total enig - og sikke en befrielse at grine af ham ikk? :slight_smile:

Damn… jeg har et problem!!!

Jeg kan ikke få Jan til at holde op med at grine… og han skal altså på arbejde om ca 15 minutter… der er jo ingen som vil køre med en taxichauffør, der pgr overdreven ukontrollerbar fnisen lyder som om han er på fjolletobak!!!

Teknikken for øvrigt promte afprøvet med Nanna… der nu mener at hendes elskede Jan vist lider af akut rablende vanvid! :smiley:
(Dise var fornuftig nok til at gøre sig totalt usynlig)
Men sjovt så det ud! -LOL

[quote=Ann K;349673]Damn… jeg har et problem!!!

Jeg kan ikke få Jan til at holde op med at grine… og han skal altså på arbejde om ca 15 minutter… der er jo ingen som vil køre med en taxichauffør, der pgr overdreven ukontrollerbar fnisen lyder som om han er på fjolletobak!!!

Teknikken for øvrigt promte afprøvet med Nanna… der nu mener at hendes elskede Jan vist lider af akut rablende vanvid! :smiley:
(Dise var fornuftig nok til at gøre sig totalt usynlig)
Men sjovt så det ud! -LOL[/quote]

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Er det ikke en joke - det er sgu da ikke alvorligt :?
:tihi: :tihi: :tihi:

[quote=Denise;350491]Er det ikke en joke - det er sgu da ikke alvorligt :?
:tihi: :tihi: :tihi:[/quote]

Denise… han mener det skam fuldstændigt alvorligt!!!
Det er både tragisk og komisk…

Det er skam helt alvorligt :slight_smile:

Håber Jan kom på arbejdet :slight_smile:

Normalt fjernes denne type dummerter fra nettet ret hurtigt af Millan selv, men denne har fået lov at ligge. Han har nok ikke opdaget hvor stor en joke han er endnu :slight_smile: