Endelig fik de fat

Hele vinteren har der boet en mus, der besøgte vores “skraldeskab” om natten - og jeg har selvfølgelig nærmest dagligt glemt at lade lågen stå åben, så kattene kunne få fat i den.
Åbenbart blev den for nysgerrig i nat, for her til morgen lå der en lille gave til mig - uden hovede, men med hale.

Jeg takker af hjertet, at den blev lagt på en flad hule for fodenden af min seng, og ikke på hovedpuden.

Hvem af dem, der har ordnet den aner jeg ikke :slight_smile:

:tihi:

Godt gået, pelsdyr.

(nu må vi ikke håbe, at det er en hunmus der har en redefuld unger - for så bliver der da fest i huset om natten)

Hvis den hovedløse mus har unger…så kommer der altså til at lugte meget grimt, når de går i forrådnelse…der hvor de nu ligger…:S

Jeg spurgte den ikke om den har unger - og jeg tror faktisk den/de bor mellem yder- og indervæggen i mit hus, for jeg har hørt noget rumstere der på et tidspunkt.

Dygtig misser, hvem end af dem, der fik den :slight_smile:

Det er temmelig hovedløst af den at gå ud og blive slået ihjel, hvis den har unger :slight_smile:

Joo…den endte jo så også hovedløs :D…men de kan godt forlade reden, hvis de ikke har samlet nok forråd…

Sikke en dejlig gave :slight_smile: