Endelig..... (galleri)

…Fik jeg oprettet lidt billeder af Fiona . [smilie=hate-tunz.gif]
Det var slet ikke så svært som jeg troede -uh
Selvom jeg havde liiidt svært ved at regne ud hvordan jeg skulle putte billeder ind i albummet . -shhhh
Men heldigvis har jeg en dejlig kæreste der åbenbart ser bedre end mig -høhø
Så det gik [smilie=hate-tunz.gif]

Andre der har fået oprettet deres katte ? :slight_smile:

Jaaaa, jeg har fået oprettet mine… Har faktisk også lagt et par nye billeder ind i går, som slet ikke ligger andre steder på nettet… ikke engang på min hjemmeside -høhø

Smutter da lige ind og ser på dit store arbejde med at ligge billeder ind -hæhæ

ja jeg har da oprettet 3 billeder af min lækre trixie

ej hvor fedt… tilykke… -hop

husk at kopiere adressen til din galleri oversigt ind i din profil på forummet [bigloony] så kan vi andre se dine skønne katte med 2 kliks

Altså du mener det der står under mit billede ?

Hvor, for der kommer ingen billeder når man trykker på linket.

Det tror jeg er det hun mener.
At du skal gå ind øverst oppe under: Min Profil.
Så over til venstre under: Indstillinger kassen: Profiler>Rediger profil
Så over til højre næst nederst sætter du link ind til dit galleri. (Det her er mit som jeg har sat ind. Bare så du lige kan se hvad det er du skal sætte ind. Ikke at du ikke er velkommen til at kigge ind… G http://www.kattegale.dk/galleri/index.php?cat=10017 ).

Så skulle der gerne dukke sådan en knap frem når du har skrevet et indlæg hvor der ved siden af sit billed nederst nede står en række knapper (Hos dig står er der følgende knapper nu: PROFIL PB EMAIL og så skulle der forhåbentlig komme den nye knap hvor der står BRUGERS KATTE. Du kan se det på Miss T f.eks neden under dit sidste inlæg her…

Håber ikke det var alt for forvirrende…

Tak Elly tror jeg fik det til at virke [smilie=hate-smile.gif]

Ja du fik det til at virke fint og velbekomme. Nu skal jeg da liiiiiige kigge dine billeder… [bigloony]

Men Johnnys virker ikke… -ked

Okay [smilie=hate-smile.gif]