Endelig virker det :) Så skal der ses billeder ;)

Så fik jeg endelig det til at virke, og så skal jeg da have vist mine nye billeder af min dejlig basse dreng Kurt :wink:

Åhh hvor jeg elsker den dejlige dreng :love2:

Sikke en skøn dreng , rigtig flotte billeder af ham.:wehuu::wehuu::wehuu:

Men synes nu at det mangler det billede inde fra FB , hvor det ligner at du har fodret ham med hash småkager , og hvor han er ved at grine sin røv i laser .Det billeder er bare super godt :lol::lol::lol:

Mums han er lækkert. - Super gode billeder - Især dem med sort baggrund! :smiley:

jamen for din skyld Heidi så får du da lige et fine billed af Kurt herinde også :slight_smile:
:tihi:

Og lige et par ekstra

Ha ha der var hash kiksen jo SKØNT -xxrotflmao-xxrotflmao -xxrotflmao-xxrotflmao

Hvis der går rygter i morgen om at grunde til mine katte altid er glade, er fordi jeg putter lidt Hash i deres mad, så ved jeg hvem jeg skal kontakte :tihi::tihi::muhaha: :lol:

Helt uskyldig :engel2:
Hmm rygter kender jeg ikke til jeg bor i det mørke sønderjylland , vi er altid de sidste som for noget med :tihi: :tihi: :tihi:

Ha ha næste gang du kommer på udstilling blive du lige hævet til siden med kattene og så må de lige aflevere en urin prøve :tihi: :tihi: :tihi:

Hvor er han flot, ham den Kurt:hjerte: - rød og stumphale, så bliver det ikke meget bedre. :smiley:

Og billederne er også fantastisk gode. Har du selv taget dem eller er det en prof? :slight_smile:

Neeeei, hvor er han lækker, flot og vamset!!
Ham kan jeg godt forstå du er glad for :hjerte::hjerte:

Smuk smuk bamsedreng! :hjerte:

Nøøøj hvor er han deeeejlig :inlove: Sikke nogle gode billeder :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;607097]Hvor er han flot, ham den Kurt:hjerte: - rød og stumphale, så bliver det ikke meget bedre. :smiley:

Og billederne er også fantastisk gode. Har du selv taget dem eller er det en prof? :)[/QUOTE]

Jeg kan ikke tage æren af at have taget billederne, det er en kammerat som har taget dem, han skulle have træning i at tage billeder af katte, så han fik lov at øve på mine misser, og må sige at de er blevet rigtig gode :slight_smile: :slight_smile:

[QUOTE=Noël;607072]Helt uskyldig :engel2:
Hmm rygter kender jeg ikke til jeg bor i det mørke sønderjylland , vi er altid de sidste som for noget med :tihi: :tihi: :tihi:

Ha ha næste gang du kommer på udstilling blive du lige hævet til siden med kattene og så må de lige aflevere en urin prøve :tihi: :tihi: :tihi:[/QUOTE]

Yep der bliver kaldt over højtalerne at Marianne Larsen bedes komme med alle katte til ekstra tjek, medbringe gerne en urinprøve :tihi: :tihi:

[QUOTE=Leumica;607046]Så fik jeg endelig det til at virke, og så skal jeg da have vist mine nye billeder af min dejlig basse dreng Kurt :wink:

Åhh hvor jeg elsker den dejlige dreng :love2:[/QUOTE]
WOW har du selv taget billederne :? De er jo vildt gode :ok:
Sikke en super flot missekat :hjerte:

Okay sku ha’ læst hele tråden igennem, inden jeg stillede mit spørgsmål - For her er svaret jo :wink:
Bare jeg havde sådan en kammerat :høhø:

Hold k*ft han er skøøøøn :wehuu:

Han er da en dejlig dreng og han ser ud til at vide det :inlove:

Yep selvtillid, charme og lækker pels :tihi: han ved udemærket godt at han er dejlig, og hvis jeg glemmer det, så smider han bare sig på gulvet på den mest nuttet måde, og kigger mig dybt i øjnene og miaver (moar se hvor lækker jeg er) :inlove:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;607391]Okay sku ha’ læst hele tråden igennem, inden jeg stillede mit spørgsmål - For her er svaret jo :wink:
Bare jeg havde sådan en kammerat :høhø:[/QUOTE]

hehe :slight_smile: Er også rigtig glad for at han gider at øve på misserne, så får jeg jo nogle rigtig lækker billeder af dem alle sammen, mangler bare de 2 bimser nu, men de var ikke helt så samarbejdsvillige som Kurt, de havde alt for travlt med at rende rundt over det hele hehe… så håber han snart gider at prøve at tage billeder af dem igen :wink: :wink:

Det er den smukkeste Kurt jeg nogensinde har set :hjerte: