Endelig!

Seeeeee… Anns lille baby er blevet voksen :sex:

Okay… lige nu er vi kun sikre på at han kan finde ud af at holde fast i nakkeskind og cykle rundt med bagbenene på Mays ryg… men det er da SÅ meget bedre end at han gemmer sig under dynen! :klapper:

Ja, derfra og så til faktisk at finde ud af noget er jo ikke så langt - dygtig dreng :rock:

Baah det kan Yankie da også det der :wink: Både på Eddie og Ana

Ej pjat. Godt at se han er ved at fatte det :wink: Kan forestille mig I gerne vil have han får leveret varen inden i flytter? Så han kan kastreres?

Timingen er skod:S, men det er om at udnytte chancen, når den er der:slem: May er nu afmeldt KOR seminar og specialshow i Belgien og Specialshow i Hedensted:ked:
Hans suprelorinchip har varet i ca.14mdr.

[QUOTE=PivC;1229711]Baah det kan Yankie da også det der :wink: Både på Eddie og Ana

Ej pjat. Godt at se han er ved at fatte det :wink: Kan forestille mig I gerne vil have han får leveret varen inden i flytter? Så han kan kastreres?[/QUOTE]

Der er lige en anden hunkat, der skal parres først, inden han bliver kastreret :wink:

[QUOTE=PivC;1229711]

Ej pjat. Godt at se han er ved at fatte det :wink: Kan forestille mig I gerne vil have han får leveret varen inden i flytter? Så han kan kastreres?[/QUOTE]
Det ville være drømmescenariet… især, hvis han nu begynder at strinte…
Så kunne man kombinere kastration med flytning = minimering af risikoen for at adfærden ville fortsætte…

Men vi aner fortsat ikke en dyr om, hvornår vi skal flytte… snart forhåbentligt :slight_smile:

Det er der nemlig :slight_smile:
Og hvem ved… måske også en tredje? :wink:

Jeg tror faktisk at han har hittet ud af fidusen - problemet er at vide det med sikkerhed, når den eneste indikation er at man bliver vækket af “noget” kl L om natten og May ruller som en gal…
(Ok, jeg har ikke talt med Jan idag - måske han har set en rigtig parring inden han tog på job? )

Gennemførte parringer kan som regel høres :wink: Den eneste hankat, jeg nogensinde har oplevet, der kunne parre en hunkat, uden at hun skreg og slog ud efter ham, var Chiangmai Pen (Anakots far) - han blev kaldt “smooth operator” :wink:

" Øvelse gør mester" og det ser da, lovende ud [:-)](javascript:void(0)) [:thumbup:](javascript:void(0)) [-jegkrydser](javascript:void(0))

Cats og Conni

Den tredje:?:argh: Hun trækker den meget længe med sin allerførste løbetid:venter::argh: Hun er 9 måneder:S

[QUOTE=Ann K;1229747]
Jeg tror faktisk at han har hittet ud af fidusen - problemet er at vide det med sikkerhed, når den eneste indikation er at man bliver vækket af “noget” kl L om natten og May ruller som en gal…
(Ok, jeg har ikke talt med Jan idag - måske han har set en rigtig parring inden han tog på job? )[/QUOTE]

Den der hektiske rullen, som er anderledes end løbetidsrullen hos mine tøser tror jeg kun man ser når der faktisk er lykkedes knejten at lave en ordentlig parring :høhø:

Gad vide om hun kan have vrælet mindre, fordi han har været kemisk kastreret, og ikke har så mange modhager på penis (endnu), de forsvinder jo i en vis grad ved rigtig kastrering ifølge studier? :gruble:

[QUOTE=Eife;1229961]Den der hektiske rullen, som er anderledes end løbetidsrullen hos mine tøser tror jeg kun man ser når der faktisk er lykkedes knejten at lave en ordentlig parring :høhø:

Gad vide om hun kan have vrælet mindre, fordi han har været kemisk kastreret, og ikke har så mange modhager på penis (endnu), de forsvinder jo i en vis grad ved rigtig kastrering ifølge studier? :gruble:[/QUOTE]

:kryds: Vi kan jo håbe på det :kryds: