der får mig til at få lyst til at skrige højt…
Jeg er simpelthen så rasende over sådanne annoncer. Øv!
Ja det tænder osse mig af, og noget der tænder mig lige så meget er at tumperne på kattegalleri (ejerne) bare lader stå til, i stedet for at gøre det til et seriøst sted, med kattevelfærd i højsædet, jeg har slet ikke ord, jo jeg har men ikke nogle der er egnet til et offentligt sted, for hvad jeg mener om de skvatrøve
Den “stakkels” pige, skriver ind til flere gange at hun så nødigt vil aflive dem, så for at hjælpe hende med det, har jeg tilbudt at tage dem ind.
For 800 pr. hunkilling og 600 pr. hankilling.
Ikke at jeg tror hun tager imod det tilbud, for det koster jo også penge.
Men så kan man da afsløre hende i at være en af de sædvanlige plattenslagere der forsøger at afpresse folk følelsesmæssigt, for at redde deres egen røv.
Total hatten af for Gittes kommentar i annoncen. Og så er du frosset for det - men det står at den tur tager du gerne for killingerne - det skal du have tak for - teksten står der jo endnu, så alle kan læse dit indlæg - tak fordi du skrev det. Det var på sin plads.
Håber hun tager imod Dortes tilbud.
Sikke noget … hunden angriber dem… stakkels katte og stakkels mormis. De burde forbydes at holde kat
MVH
[quote=Gitte;259660]der får mig til at få lyst til at skrige højt…
Måske skulle ejeren af annoncen overveje sit fremtidige dyrehold, såvel hund som kat
Såfremt annonceejeren absolut vil have kæledyr, kan jeg varmt anbefale plydskatten/hunden i Fætter BR.
Den både spinder, sluprer, smasker og miaver når man benytter de dertil medfølgende tilbehør.
Med en af hver slipper h*n for agressionsproblemer dyrene imellem, håber jeg da:p, og ingen killinger, regninger til aflivning osv.
Alt i alt en win win sitation:tihi:.
Tilbage til det mere alvorlige, sådanne mennesker burde altså ikke have dyr.
Jeg fatter helelr ikke konceptet på KG, at den annoncetekst er tilladt.:mad:
Gitte respekt for din kommentar:thumbup: og fryser du, så hurtigstrikker jeg lige vanter og halstørklæde til dig, og en romtoddy følger med, at lune dig på.
[quote=Mig og Mille T;259801]Måske skulle ejeren af annoncen overveje sit fremtidige dyrehold, såvel hund som kat
Såfremt annonceejeren absolut vil have kæledyr, kan jeg varmt anbefale plydskatten/hunden i Fætter BR.
Den både spinder, sluprer, smasker og miaver når man benytter de dertil medfølgende tilbehør.
Med en af hver slipper h*n for agressionsproblemer dyrene imellem, håber jeg da:p, og ingen killinger, regninger til aflivning osv.
Alt i alt en win win sitation:tihi:.
Tilbage til det mere alvorlige, sådanne mennesker burde altså ikke have dyr.
Jeg fatter helelr ikke konceptet på KG, at den annoncetekst er tilladt.:mad:
Gitte respekt for din kommentar:thumbup: og fryser du, så hurtigstrikker jeg lige vanter og halstørklæde til dig, og en romtoddy følger med, at lune dig på.:D[/quote]
Hjemmestrikkede vanter + romtoddy modtages med kyshånd:høhø:
Jeg forstår heller ikke KG - man må godt true med aflivning af katte, men man må ikke annoncere med hjemmestrikkede mus:?
Hatten af for dig Gitte…
Puha…om jeg fatter nogen mennesker…