Endnu en nabo

Denne stribemisser har lige lusket rundt udenfor mit hus … :hjerte:

For hulen da, et smukt huskattehoved …

Var så heldig at have kamera’et ved hånden, da endnu en stribemis kom gennem haven (hvor jeg var i gang med noget havearbejde) :slight_smile:
Han kommer dagligt lige for tiden, for han er vist blevet afhængig af min katteurt, der står i to krukker :tihi:
Ham her er SÅ smuk :smelter: … og så er han skeløjet, hvilket bare gør ham endnu mere charmerende :fnis:

Men han er også fertil og strinter overalt! :venter:

Jeg er sikker på at han ikke er en vildkat, men han ville ikke snakke med mig …

[QUOTE=Skattekat;1177163]Var så heldig at have kamera’et ved hånden, da endnu en stribemis kom gennem haven (hvor jeg var i gang med noget havearbejde) :slight_smile:
Han kommer dagligt lige for tiden, for han er vist blevet afhængig af min katteurt, der står i to krukker :tihi:
Ham her er SÅ smuk :smelter: … og så er han skeløjet, hvilket bare gør ham endnu mere charmerende :fnis:

Men han er også fertil og strinter overalt! :venter:

Jeg er sikker på at han ikke er en vildkat, men han ville ikke snakke med mig …[/QUOTE]

Hvor er han flot…han er da også i god stand.

Skal han ikke udsættes for en snip-aftale med en dyrlæge. :?

Hvis du indfanger ham og transporterer ham til dyrlæge, vil jeg gerne give et tilskud til afmonteringen…:slight_smile:

Pæn dreng - rigtig pæn!

Det findes der skam midler for :slem:
VH
Susanne

Jeg bruger samme opskrift…og den virker. Frem med fælden, lokkemaden i, når mis er fanget over til dyrlægen og snip snap klokkeværk og så er alle glade… også mis, og har han intet hjem er der en skål mad ved vores bagdør året rundt. Og et opvarmet værksted med alverdens senge og puder…og det er faktisk ikke så ringe endda. Har mis et hjem, kan han gå hjem og bliver der nok i højre grad når nu han ikke skal slæbe rundt på den ekstra vægt:tihi:

:hjerte: :høhø: :hjerte:

Hvor er han bare charmerende med sine tætsiddende øjne - og den der skelen, gør ham bare xtra lækker :hjerte:

[QUOTE=Sim-Sim;1177200]

Skal han ikke udsættes for en snip-aftale med en dyrlæge. :?

Hvis du indfanger ham og transporterer ham til dyrlæge, vil jeg gerne give et tilskud til afmonteringen…:-)[/QUOTE]

I søde mennesker, mener det jo godt … men jeg kan ikke stå for at indfange og neutralisere naboernes katte, det er der ikke overskud til, hverken økonomisk, eller helbredsmæssigt.
Spjellerup vrimler med katte (udover Strinte-Stribe, er der også stribemissen i det 1. indlæg, Blåmis, en blå/hvid kat, en kæmpestor sort/hvid kat, 2x rød/hvide katte, 2x tortier - den ene langhåret og en Maine Coon-look-a-like, der render igennem min have) og mit gæt er, at ihvertfald 95% af dem er fertile :surrender1:
Det er alt sammen nogle pæne og velholdte katte, så de hører til et sted … men skulle jeg en dag få mistanke om, at der render en hjemløs kat rundt om huset, skal jeg nok reagere … det kan jeg slet ikke lade være med :slight_smile: