Endnu en sjov oplevelse

Så har jeg holdt i køer…nej ikke i kø men i køer…bedst som vi kom kørende på vej til vores hus i Schweitz kom der lige en flok køer gående på vejen. De var ved at blive hentet hjem til malkning. Det var faktisk ret hyggeligt for de havde alle klokker på i forskellige størrelser så det klingede så fint…Kunne have banket migselv for kameraet lå i computertasken bag i bilen så det kunne jeg ikke bruge og mobilen var løbet tør for strøm…øv

nappede du ikke lige et par liter mælk nu du havde chancen, hehe det må ha været sjovt.

Desværre ikke Johnny…ikke engang et billede… -græd

øv altså, det er ellers kun sådan noget man ser på film.

det får mig til at tænke på da jeg var langturstrucker, vi var 2 i lastbilen og min makker havde det sådan at når han blev træt så han muh-køer på vejen, en sen aften hvor vi kørte på en tysk motorvej siger min makker pludselig , øhhh johnny det er nok bedst at du overtager rattet for jeg ser altså køer på vejen, det eneste jeg ku råbe var, bremssssss for satan, for der var en flok køer der var brudt ud af deres indhegnning og nu havde de valgt at stå på vejen og glo.
det har vi grinet meget af siden da, men det ku være gået grusomt galt, heldigvis skete der intet og min makker nåede at bremse i god tid

Ja det var godt der ikke skete noget, for som du siger kunne det jo have gået gruligt galt.

Det er anden gang jeg prøver det med køerne heroppe så mon ikke jeg er heldig at det sker igen og har kameraet med mig…

ja det er faktisk underligt, man slæber sit kamera med allevegne og tager gu ve ikke hvor mange billeder og så lige den dag hvor der sker noget helt vildt anderledes så har man ikke lige kameraet ved sin side.