Der er ingen, der har fødselsdag, men Asani har været til sit årlige tjek hos Dr. Dyr. Det er altså ingen fornøjelse at være af sted med den lille skrighals
Han har taget 300 gram på siden november - det kommer der af at fodre dem med RC i et halvt år Men det gør nu ikke så meget med Asani. Tværtimod. Jeg synes jo, han var lige lovlig tynd for 300 gram siden. Til gengæld er der så nok ingen tvivl om, hvorfor Chili er blevet en lille prop. Forhåbentlig jævner det sig ud, nu hvor de er tilbage på Orijen.
Og så er der helt klart nogen, der har haft gang i Asanis ører her på det seneste, for de var helt rene og fine. Det var de ikke, da jeg kiggede i dem den anden dag Så tak til Chili og/eller Magic :høhø: Minder mig i øvrigt om, at Magic havde et omsorgsfuldt øjeblik i dag, hvor han virkelig gik til den med at vaske Asani, der sagde små killinge-drrryit-lyde til ham
Tænderne fik et ekstra tjek, efter at farmand har fået konstateret FORL, og der var tandsten og rødt tandkød, der blødte, når der blev pirket til det med sådan en tandlægepirk. Jeg får så dårlig samvittighed, fordi jeg ikke børster hans tænder Men vi tager en tandrensning på mandag, og så får han lavet øretatovering ved samme lejlighed.
Næste punkt på dagsordenen bliver så at prøve at overtale mine forældre til at tage til dyrlægen med Bassen. Han skulle jo have været med i dag Lige netop nu duer det ikke at springe over. Jeg skal kunne sige, han er dyrlægetjekket og vaccineret og i orden til potentielle nye ejere. Måske trænger han også til en tandrensning, og hvis det er tilfældet, vil jeg også have ham øretatoveret ved samme lejlighed.
Fortalte i øvrigt dyrlægen om, at jeg havde givet Chili Paraghurt med god effekt. Det syntes han var fint, hvis det virkede. Det kan jeg selvfølgelig ikke vide, om det gjorde, men hun fik det i hvert fald bedre