Endnu et offer, Kat til salg

Jeg er lige blevet ringet op, ang denne kat
http://www.kattegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=7108

om det ikke igen er en af ck’s katte, som endnu en gang skal skifte hjem…

Nej nu stopper det fandme… kan den stakkels kat ikke snart få noget fred og ro… synes fandme de katte skifter hjem konstant… -ked bliver utrolig ked, hver gang jeg læser de annoncer med samme kat igen og igen…

x2 -sorry

Stakkels stakkels misser…

For ind i H****** -brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig
Jeg tilbød at tage ham allerede første gang,det samme med Ann …

Det er virkelig til at blive syg over det her,når man ved man kan tilbyde et blivende godt hjem,man bliver valgt fra og vupti så er deres rakkertilværelse ikke forbi pg.a forskelige grunde

Jeg er virkelig -ked af det på deres vegne

Jep, det kan jeg godt huske, det gjorde jeg nemlig også.

Og siden Ann og Elliot var ved Lone, har de hver isæ haft mindst 3 nye hjem.

Jeg bliver så ked hvergang.

Vi var os 2 der gerne ville, og sidst med Ann, var jeg der igen, og havde endda tilsagn om så mange bidrag at jeg kunne have købt hende, men blev snørret, og se nu.

Elliot var tilsalg første gang for mindst 1 mdr. siden, og er det åbenbart stadigvæk.

Og det der pjat med hjem før pris, og allergi, det giver jeg ikke 5 potter pis for, for jeg tilbød hjem til ham sidst, men fik ingen respons.

Øv siger jeg bare

Nogle folk -brækkesig Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal skrive mere i denne sag,min mening er vist kommet frem.
Men jeg ville ønske folk ville tænke sig godt om inden de tager sådanne svigtede katte til sig siger jeg bare.
Det er fint de vil hjælpe,men vær for pokker sikker på det er sikkert
Jeg håber og krydser fingre for det endelig vil lykkedes de to enten at få et nye,blivende hjem eller aflivning for det her er simpelthen … [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]