Endnu et øjebliks billede 😉

Vi sidder lige her og ser en god film i sengen, ‘The Viceroys House’ (rigtig god film), men jeg tror faktisk hellere Hester ville have set en dokumentarfilm om små gnavere - hun faldt simpelthen i søvn!

15 Synes om

Hester ser ikke voldsomt interesseret ud :smile: - men hun ser ud til at ligge godt :yum:

1 Synes om

UPDATE! Jeg satte en anden film på som jeg ved Hester er vild med, nemlig ‘Stuart Stardust’, men …

10 Synes om

… så satte jeg ‘Abernes Planet’ på, men nu blev hun bange for den store Orangutang og valgte at se filmen fra bagsiden! Kattekylling … tsk tsk tsk.

13 Synes om

Tror da Hester får det svært hvis hun skal dele dig med endnu en kat. :joy::joy::joy:

2 Synes om

Det er Hester SÅ enig i LOL Og det skal siges, at de her billeder kunne være taget på et hvilket som helst tidspunkt - hun er over mig K O N S T A N T! Hun kan slet ikke uden et menneske. Når jeg skriver ‘et menneske’ så er det fordi jeg har fundet ud af, at den billige cigar er ligeglad med hvem det er … :wink:

2 Synes om

OG jeg synes da lige jeg vil delagtiggøre jer i hendes SNAK som foregår lige så K O N S T A N T - jeg siger godt nok i videoen at jeg efter 9 år ikke ved hvad hun siger, men det ved jeg faktisk godt! Hun siger"kom nu ud på det toilet, åbn for det kolde vand i badekarret så Sox og jeg kan sidde og fange vand med poterne" :wink: For det gør de hver gang jeg er derude - og drikker af det ved samme lejlighed :slight_smile:

4 Synes om

Hold da op - og jeg der bliver irriteret når Robin engang imellem oplader sin røst.:confounded:
Det lyder da ikke nær så slemt som det der, det holdt jeg ikke ud ret længe :face_with_symbols_over_mouth:

1 Synes om

Nogle gange bliver det også lige en kende for meget - og så må jeg fortælle hende at nu skal hun gå sin vej og holde bøtte. Det foregår ved at jeg løfter hende op og mens jeg sætter hende i deres klatretønde siger jeg med høj og bestemt røst N E J! Det plejer at virke en halv times tid … :wink:

2 Synes om

Men hun elsker også at ligge ved højfjeldssolen og gasse den - og DER er hun lydløs :slight_smile:
Taget for 10 minutter siden, så de kan ikke blive mere fresh’e :wink:

7 Synes om

Det er da ikke slemt. Mine madammer skriger da meget højere med mellemrum. :joy:

2 Synes om

Så må jeg bare konstatere, at hverken korater eller orientalere er katte for mig :laughing:

2 Synes om

Må må sige at damen har personlighed :joy::joy::joy:

2 Synes om

Snakkede mine orientaler sådan hele tiden så tror jeg at jeg ville sove i telt i haven…

Mine snakker stort set aldrig (men i løbetid er det oftest en helt anden snak)

Jeg holder altså på at nogle snakker så meget som man lærer dem de må…

Men jeg er nu god til at sludre med andres katte som sludre men jeg sludre sjældent med mine egne (da jeg en gang fik et sludre hoved ud af det og det fortrød jeg)

3 Synes om

Det ER voldsomt som hun snakker - ingen tvivl der. Som dyrlægen sagde da jeg var nede og få hende vaccineret den allerførste gang da hun var hvalp “DET gør hun, men Frank … du snakker altså også babykattesprog til hende hele tiden - det skal du lade være med”! Det ‘glemte’ jeg, så jeg ligger som jeg har redt LOL

Hvor har lille Liv så lært at vræle så meget? :wink:

Jeg tror det er Brian der har lært hende det…
ej hun er typen der hurtig tager ved lærer
He He