Endnu et spørgsmål til nyremad

Jeg har besluttet at Yawa skulle pår Hills nyre tørfoder og fik fat i noget Royal Canin renal vådfoder (mix af det i poser og det i dåser).

Spørgsmålet er, kan jeg mixe vådfoder fra forskellige mærker, så længe de alle er renal/nyre vådfoder? Vil rigtig gerne kunne mixe forskellige for at sikre mig at hun ikke går fra maden…

Derudover, kan man også gøre det med tørfoder? Altså skifte mellem mærker, så længe det er renal/nyre tørfoder?

Og en spørgsmål om normal vådfoder:
Kan dette anbefales? Animonda Carny & Rafine vådfoder | zooplus.dk

På forhånd tak! :smile:

Jeg har skiftet rundt i tørfoder og vådfoder til min Frida der får nyre diæt. Hun får også Semintra medicin til nyrerne. Lige nu er hun mægtig glad for hills k/d mobility som er til nyrer og som smører hendes gamle led. Hun har også fået noget tørfoder fra dyrlægen der hedder Virbac.
Mht til vådfoder så slikker hun bare skyen af, så der får hun nu bare lidt sky fra de andres almindelige vådfoder. Det bliver for dyrt at købe alt det diæt vådfoder, når det bliver de unge missere der alligevel spiser langt det meste af det. :sweat_smile:
Jeg kender ikke det mærke du nævner.

1 Synes om

Du mener Virbac, ikke? Bare hvis nu Yess2000 vil søge på det :slight_smile:

1 Synes om

Jo da Tak for rettelsen. :blush:

1 Synes om

Ja, mix du bare så meget mellem mærker som du har lyst til. Det er ikke et problem :slight_smile:

1 Synes om

Også ved tørfoder?

Jep! Det har jeg også gjort. Det handler jo om at få katten til at spise. Og min kan nu være noget kræsen. :wink:

Nemlig :slight_smile: