Englebørn

:engel: :slem: :slem:

Det er da englebørn… :engel: :hjerte:

….eller… vent… det dér glimt i øjet, :muhaha: :muhaha:

jeg tror der lægges planer…::surrender::uha::cool:

…og hende her? Hun ved hvad der foregår - men hun siger ingenting…:fløjte::pose:

:smiley:
Og jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er for at kunne vise billeder af dem sammen på den måde :venner:efter så mange måneder med :donk:

:hjerte: De billeder går rent ind :slight_smile:

Sjussens ballade øjne og Tullens UHHHH-faktor:hjerte: Den lidt utilnærmelige attitude fra Creamy…
Ja hvad behøver man så mere :slight_smile: Kan godt forstå du er glad :slight_smile:

Pragtfulde billeder! Det er bare SÅ skønt at se billeder af dem sammen og glade :smelter:

Og jeg tror helt klart at der bliver lagt skumle planer :cool2:

:hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop:

YAAAAAAYY!!

Hvor ér det nogle FEDE billeder!!! :jubiii::jubiii::jubiii:

Og jég er også heeelt sikker på at dét de to hvide rødder hviske-tisker om IKKE er om hvor artige de har tænkt sig at være… :tihi:

:rundtosset::rundtosset::rundtosset::rundtosset::rundtosset:

Det er sltså bare de bedsteste billeder at se!! :wehu:

:yourock::yourock:

/Mette

Hvor er de skønne! :wehuu:

Jeg er helt vild med dette billede, for det ser ud som om der bliver hvisketisket… :tihi:

Hvor er det dejlige billeder!!!
Kan godt forstå at du er glad :slight_smile:

Hvor er de dejlige :inlove:

Ann … er det ikke næsten ligefør der falder en lille glædeståre efter alle de sammenføringsgenvordigheder?

Sådan havde jeg det da der endelig faldt fuldstændig ro på min lille flok herhjemme efter Honeys tilkomst i huset. Sammenføringen var ikke nær så slem som det lyder til at din har været efter dine beskrivelser

YAAAAAAYY!!

Hvor ér det nogle FEDE billeder!!! :jubiii::jubiii::jubiii:

Og jég er også heeelt sikker på at dét de to hvide rødder hviske-tisker om IKKE er om hvor artige de har tænkt sig at være… :tihi:

:rundtosset::rundtosset::rundtosset::rundtosset::rundtosset:

Det er sltså bare de bedsteste billeder at se!! :wehu:

yourock::yourock:

/Mette[/QUOTE]

He - ja, det er ret pragtfuldt… Altså, de to damer giver ham stadig et hvæs og en på låget, når han jagter for meget rundt med dem. Men helt ærligt, ellers tromler han dem - også Tullen. Og der er no hard feelings bagefter, så det tager jeg ret roligt.

Creamy er stadig en smuule skeptisk. Men det kan lykkes ham at få lov at putte også kos hende - og jeg han ligefrem se tilfredsheden lyse ud af ham, når hun overgiver sig… :lovelove:

Selv om - hun er stdig ikke helt, overbevist :lol:

Hvor ER det dejligt at se! Ih hvor har jeg krydset fingre for netop sådan nogle billeder! Tænk at det sku’ være sådan et bøvl med den lille s.k.i.d.

Men det beviser omvendt at hvis man er vedholdende nok, så kan alt lade sig gøre. Hatten af for dig, Ann! Fordi du orkede at blive ved!

Det sidste billede er pragtfuldt. Man kan SE hvordan Creamy tænker “EEeeeeh altså!” (sagt med bedste Papegøje-Andrea-stemme :wink:

Hvor er det skønne billeder, og hvor er det skønt, at de kan ligge sådan sammen :wehuu: :wehuu:

Nu får jeg bare endnu mere lyst til en orientaler :ihhaltsåå:

KÆMPE respekt for din tålmodighed! :thumbup:
Hvad er det…et halvt år siden, at Whiskey flyttede ind? Sikke en kamp…men de her billeder siger da alt - det har vist været alt bøvlet værd. :slight_smile:

Hvor er det bare skønt at se dem ligge sammen i fred og fordragelighed - og smukke er de jo også allesammen… :love2:

Hvor er det et dejligt syn, når man kan se, at en sammenføring er lykkedes. :hjerte:
Og da især de gange, hvor det har taget lidt længere end gennemsnittet.
Men når det så sker, er det det hele værd. :smiley:

Dejligt, Ann! :ok:

[QUOTE=Ann R;931213]

Selv om - hun er stdig ikke helt, overbevist :lol:

[/QUOTE]

:klapper:Ja, det udtryk siger da ALT :tihi:

Utroligt dejlige billeder :hjerte:
Det er altså en ret smuk flok du har :wehuu:

Smukt!! <3

SÅ skønne foto af de skønneste misser :wehuu:

Årh, de er da noget af det smukkeste. Hvor er det godt at de endelig kan enes om noget!

Hvor er det skønt de endeligt kan enes :ok:

Og sikke skønne billeder af lækre katte. Jeg har altså en svaghed for den lille sjus - nøj hvor er han lækker :hjerte:

Sugieh giver Creamy HELT ret… Rollinger er noget overvurderet pjat :tihi:

Skønne skønne billeder :slight_smile: