Enki har passeret de 1000 indlæg (Nu med afstemning)

Hjælp med at finde på et godt og sigende navn til hende.

Om sig selv skriver hun:
Hvilken race eller racer har du?:
Huskat

Hvor mange katte har du?:
1

Er du opdrætter?:
Nej

Hvad hedder dit stamnavn?:

Når jeg ikke er kattegal:
jamen det er jeg altid! Faktisk er kattegale.dk den side jeg besøger mest på nettet : D Dog er gruppen “personlige historier, minder- og mærkedage” altid lukket. Ikke fordi jeg ikke gerne vil dele disse ting med jer, men fordi jeg har utroligt svært ved at læse om jeres tab & tuder som pisket, hvis jeg gør : ( Ellers, jamen så er jeg syg, ergo masser af tid til hendes dejlighed Emina & masser af tid til… tada… Kattegale. Emina Augusta er min tredje kat som voksen & hun flyttede ind August 2011, i en alder af to år. Før hende boede jeg sammen med først Hannibal i 11 år & dernæst Emilius Milling i syv år. Jeg har desværre kun tilladelse til en indekat, så Emina må nøjes med mig, men eftersom jeg er eneboer med superdårligt helbred, så har hun mig så godt som hele tiden.

Her bor jeg
Nordsjælland, i en lille lejlighed fyldt med farver.

Interesser:
Katte, bøger, musik, film, tegneserier, serier, elefanter, gode samtaler, kærlighed, computer, fantasi, koncerter, unikke oplevelser, humor, farver, boligbygning & boligindretning, skønhed & glæde.

Beskæftigelse:
Førtidspensionist siden 2007 & da næsten hver dag er en sygedag, så er det meget sjældent at Emina er alene.

er der ikke noget med farverige frisurer ?

Jo!

Feline Regnbue-punker

Enki har faktisk et ret fedt banner, hvor der står “Single sild med solo kat” Hvem kan trylle med det? :slight_smile:

måske tilføjet følsom jvf. noget af det Enki skriver om sig selv… eller bliver det for tæt på Enki?

Følsom Feline Regnbue-punker

Single regnbue sild med solo kat :slight_smile:

Har ikke lige noget genialt… Men farver skal helt sikkert med :smiley: Hun er den første jeg har mødt der er vildere med farver end jeg er :slight_smile:

Farverig kattetosse med boligindretningsgen, solo kat og ben i vindueskarmen.

Ja jeg er stadig helt tosset med mannequindelene der er brugt i indretningen :ups:

den er god…

den med ginerne/mannequinerne… den synes jeg også er rigtig sjov…

Single regnbue sild med solo kat og gine-flair

[QUOTE=Battlestar;1023836]den er god…

den med ginerne/mannequinerne… den synes jeg også er rigtig sjov…

Single regnbue sild med solo kat og gine-flair[/QUOTE]

Single regnbuesild med solokat og spredte kropsdele :muhaha:

[QUOTE=Vipstøsen;1023748]måske tilføjet følsom jvf. noget af det Enki skriver om sig selv… eller bliver det for tæt på Enki?

Følsom Feline Regnbue-punker[/QUOTE]

Alt der står i min profil må bruges, jeg er ret åben omkring mig selv, især her på kattegale, så intet fra min profil er for personligt. :slight_smile:

Den er go’! :smiley:
(jeg kommer til at tænke på regnbueørred :tihi:)

jeg elsker den :slight_smile: den er lige i øjet!!!

[QUOTE=birtheras;1023680]Hjælp med at finde på et godt og sigende navn til hende.

Om sig selv skriver hun:
Hvilken race eller racer har du?:
Huskat

Hvor mange katte har du?:
1

Er du opdrætter?:
Nej

Hvad hedder dit stamnavn?:

Når jeg ikke er kattegal:
jamen det er jeg altid! Faktisk er kattegale.dk den side jeg besøger mest på nettet : D Dog er gruppen “personlige historier, minder- og mærkedage” altid lukket. Ikke fordi jeg ikke gerne vil dele disse ting med jer, men fordi jeg har utroligt svært ved at læse om jeres tab & tuder som pisket, hvis jeg gør : ( Ellers, jamen så er jeg syg, ergo masser af tid til hendes dejlighed Emina & masser af tid til… tada… Kattegale. Emina Augusta er min tredje kat som voksen & hun flyttede ind August 2011, i en alder af to år. Før hende boede jeg sammen med først Hannibal i 11 år & dernæst Emilius Milling i syv år. Jeg har desværre kun tilladelse til en indekat, så Emina må nøjes med mig, men eftersom jeg er eneboer med superdårligt helbred, så har hun mig så godt som hele tiden.

Her bor jeg
Nordsjælland, i en lille lejlighed fyldt med farver.

Interesser:
Katte, bøger, musik, film, tegneserier, serier, elefanter, gode samtaler, kærlighed, computer, fantasi, koncerter, unikke oplevelser, humor, farver, boligbygning & boligindretning, skønhed & glæde.

Beskæftigelse:
Førtidspensionist siden 2007 & da næsten hver dag er en sygedag, så er det meget sjældent at Emina er alene.[/QUOTE]

Sikke en hyggelig overraskelse at komme hjem til (var jo lige et smut på sygehuset det sidste døgn til planlagt galdeblæreoperation, som indtil videre er gået langt over forventning) & synes allerede i er kommet med flere gode forslag :slight_smile:

      • Updated - - -

Synes i er kommet med flere rigtig gode forslag, men den her “Single regnbuesild med solokat og spredte kropsdele” er jeg godt nok lun på. “spredte kropsdele” er svær at stå for, vildt sjov & lige i min ånd :ok:

Jeg har også noget af en svaghed for elefanter, så måske… “Single regnbuesild med solokat, elefanter og spredte kropsdele” :slight_smile:

:ok:

hvad er det helt præcist du er vild med ved elefanter ??`:)

Puha den er svær at svare på. Jeg synes elefanter er flotte & fascinerende dyr. De er kendt for deres gode hukommelse (jeg har selv haft en virkelig god hukommelse før jeg blev alt for syg), en elefantunge har en gruppe af voksne elefanter der passer på den, ikke kun dens mor. Hunelefanter er ofte gravide i par & tilpasser deres graviditet, så de føder på nogenlunde samme tid. Hunelefanter & deres unger, består af flere mindre grupper der tilsammen danner en stor gruppe. Sociale med stort sammenhold.

Men lige præcis min svaghed for elefanter er opstået tilfældig, som så mange ting er. Men forskellige ting igennem min opvækst, gjorde at jeg til sidst bare var rigtig glad for elefanter & begyndte langsomt at samle på dem. Før min lejlighed brændte, havde jeg nok omkring 200 elefanter i mit hjem, i sten, ler, plastik, træ, glas, stof m.m. Jeg har jo lidt tatoveringer & tre af dem indeholder samlet fire elefanter. Jeg har aldrig undersøgt hvad mit kraftdyr er, men jeg mener at det er elefant. Efter branden i min lejlighed, har jeg valgt bevist at have mindre nips, men lidt elefanter er der selvfølgelig plads til. Jeg kan ikke forestille mig mit hjem, uden lidt elefanter her & der & jeg ville ønske jeg kunne have elefant i mit hjem som jeg kan have kat, men det kan man jo bare ikke. :slight_smile:

OK, den er lidt skør og søgt…

Elefantastisk regnbuesild med solokat og spredte kropsdele