Enki har passeret de 1000 indlæg (Nu med afstemning)

Spørgsmål: Skal der være afstemning om navnet, eller må jeg selv vælge det jeg bedst kan lide? :slight_smile:

Altid afstemning - det er de andre brugere, der laver et navn til dig :slight_smile:

Hmmm :gruble: :lys-ide: så må jeg hellere være ekstra sød ved jer alle sammen, indtil mit navn er valgt :tihi: Tak for svaret :slight_smile:

      • Updated - - -

[QUOTE=Lone;1025857]OK, den er lidt skør og søgt…

Elefantastisk regnbuesild med solokat og spredte kropsdele[/QUOTE]

Jeg synes den er supergod & min klart nummer 1! :thumbup:

Enki har paseret 1300 indlæg, er det ved at være tid til at navngive? :tihi:

Jo da, det er da også ved at være noget tid siden at tråden blev sat igang, så jo lad os da få stemt.

Enki, summer du op hvilke tilnavne du synes bedst om?

Min absolutte nummer 1, er: Elefantastisk regnbuesild med solokat og spredte kropsdele.

Den er jeg både super vild med & jeg synes den er fuldstændig lige i min ånd! :thumbup:

[QUOTE=Enki;1042057]Min absolutte nummer 1, er: Elefantastisk regnbuesild med solokat og spredte kropsdele.

Den er jeg både super vild med & jeg synes den er fuldstændig lige i min ånd! :thumbup:[/QUOTE]

den er sjav :smiley:

Er der lavet en afstemningstråd? Hvis der er har jeg misset den.

Jeg vil egentlig bare tilføje at Enki ALTID er sød til at kommentere på billeder :slight_smile: Det er jeg personligt vældig glad for :smiley:

Ud over det, så er jeg vild med [I]Elefantastisk regnbuesild med solokat og spredte kropsdele. :smiley:

Den er skæg :smiley:

[/I]

Hvis der er en afstemningstråd, så er jeg også gået glip af den :tihi:

& jeg håber stadig at ende op med Elefantastisk regnbuesild med solokat og spredte kropsdele, for den er jeg virkelig vild med! :hjerte:

Forhåbentligt kigger en af Admin’erne snart på tråden… :slight_smile:

Så skal der stemmes :slight_smile:

:wehu:Yeah mit yndlings tilnavn føre: Elefantastisk regnbuesild med solokat og spredte kropsdele :hjerte:

Jeg synes også den er helt elefantastisk!