Ens killinger

Jeg er så heldig at jeg snart før to nye drenge. Problemet er bare at de ser ens ud. Jeg tror ikke en gang min opdrætter kan se forskel på den. Har i nogle forslag hvordan jeg skal kunne se hvem der er hvem. Jeg vil ikke klippe i deres pels og heller ikke bruge halsbånd.

nu kommer det lidt an på deres farve, men hvis de er røde - så tag en tusch og farv 1 trædepude sort - kun en og det skal selvfølgelig ikke være en hammer giftig pen, men en alm. marker … og kun 1 trædepude :slight_smile:

Du har jo set dem, kan du se forskel. Men det var en god ide, bare ikke til at se på afstand.

De ligger som nyeste billeder her på siden. Så kan i se det bliver meget svært.

Jeg kender også en, der giver et strejf neglelak et sted på pelsen.

Men mon ikke du alligevel hurtigt kan kende forskel? Tit kan man i hvert fald høre forskel - så du må tale med dem :slight_smile:

Ja så må jeg jo håber på at de kan jydsk, som Pia har lovet at lære dem.

Fy føj da - åhhhh hvor er de altså søde :slight_smile: …det er næsten for meget :rock:

Det kan godt være billederne snyder, men jeg synes, det set ud som om halespidserne har forskellig farve - at den ene spids er rød og den anden creme?

Prøv at kigge på tråden om engle der snart flyver hjemmefra, der har Pia lagt billeder ind af dem. Kan være du kan se noget jeg har overset. Det er i galleri

Tillykke med de dejlige killinger :)… Jeg syntes at der er forskel på toppen af hovedet , den ene er mere lys end den anden :slight_smile:

Jeg har lige kigget, og det er lidt svært at vurdere ud fra de billeder der er, men jeg synes den ene killing virker en anelse mørkere end den anden. :thumbup:

Hvis du kigger på killingernes venstre forben, så ser det ud til, at den ene har bredere striber end den anden. Det er som om den ene har to MEGET brede striber, og at de er lidt længere nede på benet…

Det er bare lige en lille tanke :slight_smile:

Men hvor er de lækre :wehuu:

nu er billederne ikke fra samme vinkel…

men øre-formen er forskellig såvidt jeg kan se… det er en lille detalje - men nok til at i vil kunne kende forskel…

og der er også en lille forskel på deres øjestørrelse, men igen - det kan være vinklen der snyder…

men du har ret - de er UFATTELIG ens… og så er de røde… jeg er forelsket - jeg har selv 3 røde og 2 af dem fra Pia en jeg kan ikke få røde misser nok… og slet ikke når jeg ser de 2 :slight_smile:

men såsnart du har dem i hænderne finder du lynhurtigt en lille forskel du kan kende dem på :slight_smile:

Men nemt er det ikke -høhø… Tror du dog hurtigt kommer til at kende forskel på dem , to katte er ikke ens af sind :ok:

Ja, det håber jeg. Jeg er glad for at de andre jeg har ikke er røde, så var det da gået helt galt. Om ikke andet ved dyrlægen, tror ham ville få stress hvis jeg kom med 5 røde Maine coons.

Men tak fordi i syntes at de er dejlige, vi faldt også totalt for dem.

Nåh, det er da let nok at kende forskel - den ene har jo tungen ude af munden -LOL-LOL

[Okay - jeg smutter i seng nu :p]

Den var god…

Hvor er de bare dejlige de killinger! mums

og det er da smadder nemt at kende forskel: Den ene står jeg med siden til! :stuck_out_tongue:

Trøst dig Irene…
Jeg har en veninde med to NFOdrenge… hun har selv opdrættet dem, drengene er over et år (kan ikke få dem solgt :rock: )… og selv hun skal se dem lige forfra for at vide, hvem der er hvem :smiley:
Alle os andre siger bare “ham den røde” :wink:

Jeg er sikker på det kommer når du får dem hjem og lærer dem at kende.
tillykke med dem

Jeg er ret sikker på, at man kan se forskel på dem - kun énæggede tvillinger er helt ens :slight_smile: - og det er de vel ikke :?

Hvor forskellen er, går der måske nogle dage med at finde ud af :slight_smile: