'er altså lidt stolt

Nu er det over 3 måneder siden, jeg holdt op med at ryge og 7-8 kg siden

Ja, jeg har taget meget på, :ups: synes selv jeg er blevet små fed

Men nu er det min stolthed kommer…

Jeg ryger stadig ikke, og jeg er ikke gået på kur og min anoreksi har ikke faget overtaget…

Jeg plejer at gå i panik når vægten sige 60 + men jeg har overtaget…

Det er super flot Hanne :thumbup:
:wehu:

Godt gået :thumbup:

Jeg kan godt forstå at du er stolt Hanne.
Vi er jo næsten i samme båd.
Det er nu 9 mdr siden at jeg holdt op med at ryge og jeg har også nu droppet nikotintyggegummiet, men jeg er sååå ked af at have taget på.
Det er også blevet til 7-8 kg og alt mit tøj strammer.
De andre gange jeg er holdt op er jeg lige netop begyndt med at ryge igen p.g.a vægten men det VIL jeg altså ikke denne gang.
Vi er bare dygtige Hanne, selvom det ikke altid er lige nemt :tihi:
Hilsen Lisbeth

jep Lisbeth… vi er rigtig dygtige… smiler

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup: Godt gået!!!

Hvor er det bare godt gået Hanne …og Lisbeth :slight_smile:
Jeg har taget det i omvendt rækkefølge, jeg havde en overvægt på ca. 35 kilo, hvor jeg nu mangler ca 9-10 kilo, for at være i mål …Og så regner jeg med at jeg har fået arbejdet nogle sunde og blivende madvaner ind på rygraden - Så når min ønskevægt er nået, så tar’ jeg fat i projekt rygestop - Har fået halveret mit forbrug, men jeg kunne ikke rumme både at tabe mig, og stoppe med at ryge samtidig …Så jeg tar’ det i to step :slight_smile:

Tillykke,I kan sagtens tillade jer at være stolte:ok:

Jeg stoppede selv med at ryge for snart 17 -whatår siden og ja vægten stiger da noget,men det gør den jo alligevel i perioder.

For tiden vejer jeg nok 10 kg mere end jeg har lyst til,men uha slik,is og kager:savle: og når man så ikke ligefrem elsker motion:argh:

Tine

[quote=Alice;471163]Hvor er det bare godt gået Hanne …og Lisbeth :slight_smile:
Jeg har taget det i omvendt rækkefølge, jeg havde en overvægt på ca. 35 kilo, hvor jeg nu mangler ca 9-10 kilo, for at være i mål …Og så regner jeg med at jeg har fået arbejdet nogle sunde og blivende madvaner ind på rygraden - Så når min ønskevægt er nået, så tar’ jeg fat i projekt rygestop - Har fået halveret mit forbrug, men jeg kunne ikke rumme både at tabe mig, og stoppe med at ryge samtidig …Så jeg tar’ det i to step :-)[/quote]
Alice, det er osse vigtig at tage en ting ad gangen og det vigtigske først
Hvor er det flot at du har tabt dig så meget, mon jeg ville kunne kende dig…

[quote=skoglund;471164]Tillykke,I kan sagtens tillade jer at være stolte:ok:

Jeg stoppede selv med at ryge for snart 17 -whatår siden og ja vægten stiger da noget,men det gør den jo alligevel i perioder.

For tiden vejer jeg nok 10 kg mere end jeg har lyst til,men uha slik,is og kager:savle: og når man så ikke ligefrem elsker motion:argh:

Tine[/quote]

smiler lidt… jeg håber sørme da at min vægt bliver stabil igen, tjo vægten siger op og ned, men ikke med 7-8 kg… :tihi:

Tak skal i have begge to

Hanne - det er så flot gået :slight_smile:

Jeg selv ligger med en dårlig ryg i disse dage.
Da vi kun ryger i vores udestue og udenfor, skal jeg op at stå/gå for at komme ud at ryge - og det kan jeg næsten ikke :frowning:
Mit forbrug er derfor droslet voldsomt ned - faktisk så langt ned, at det må være let at stoppe nu.

Så er det lige jeg vil høre dig ad, har du oplevet nogle positive ting, ved at stoppe med at ryge.

Fysisk såvel som psykisk ?

Jeg mangler lige den sidste motivations-faktor for at stoppe, så smid lige et par lokkende “facts” :bebe:

Hanne: uha ja mange…

mumme mums kan bedre smage min mad, umm det smager godt.
Lugtesansen er blevet bedre… smiler det er jo så både godt og ondt
mere energi
pænere hud, pænere tænder

Mine katte nyder det, jeg lugter ikke af røg.

og livet er blevet meget nemmere, da der jo tit er problemer med at være ryger… så må man ikke ryge der…

ups… glemte lige… det er bare så fedt at, at jeg kunne holde op, det er en stor sejer, da det er en af de sværeste afhængigheder der findes at komme ud af.

SEJT hanne, way to go !!
bare hold skansen, så er miraklet gjort :slight_smile:

[quote=Hanne P;471409]Hanne: uha ja mange…

mumme mums kan bedre smage min mad, umm det smager godt.
Lugtesansen er blevet bedre… smiler det er jo så både godt og ondt
mere energi
pænere hud, pænere tænder

Mine katte nyder det, jeg lugter ikke af røg.

og livet er blevet meget nemmere, da der jo tit er problemer med at være ryger… så må man ikke ryge der…[/quote]

:tak::tak::tak:

Det lyder jo i den grad lokkende.
Jeg fortsætter min “nedtrapning” og 1. dec. skulle det gerne være slut.

Håber jeg klarer det lige så flot som du gør :heya:

Det lyder jo i den grad lokkende.
Jeg fortsætter min “nedtrapning” og 1. dec. skulle det gerne være slut.

Håber jeg klarer det lige så flot som du gør :heya:[/quote]

hvis du husker disse ord. jeg vil…jeg kan…:tihi:

Det er flot, godt gået :thumbup:

Det er 7 måneder siden jeg holdt op med at ryge. Jeg tog også 7 kg på, meget hurtigt.
Nu har jeg smidt et par kg igen, men det går godt nok langsomt.
Jeg er begyndt at løbe 3 gange om ugen, men vægten har ikke rigtig opdaget det:thumbdown:

Bravissimo, Hanne, det er sørme stærkt :thumbup:

Når jeg en dag får smidt de mange sorg-kilo, så er der een ting, jeg gjorde forkert efter den seneste megakur: Jeg holdt op med at veje mig. Derfor fik jeg ikke stoppet stigningen i tide, da det blev mere end 5 kg, der røg på.

Med en spiseforstyrrelse i bagagen, så har du det sikkert heller ikke godt med at bruge badevægt, men den kan være din ven: 5 kg for lidt eller for meget er lige skidt. Og mere end 5 kg, ja, jeg tror, at jeg kan høre på dig, at du er bange for, at det skal løbe amok.

Men igen, jeg er super-imponeret af din præstation. Husk at stor-belønne dig selv med andre ting :ok:

Misi… ja jeg skal passe på, da hvis min sygdom får fanget mig, går jeg på kur… og tja, ja stopper jeg med at spise… så ingen vægt her, jeg vejer mig på andres vægte.’

Men lige nu vil jeg ikke tænke på det, da jeg er en glad ikke ryger

[quote=Berit R;471839]Det er 7 måneder siden jeg holdt op med at ryge. Jeg tog også 7 kg på, meget hurtigt.
Nu har jeg smidt et par kg igen, men det går godt nok langsomt.
Jeg er begyndt at løbe 3 gange om ugen, men vægten har ikke rigtig opdaget det:thumbdown:[/quote]

Jamen et par kg er da også godt