Er Beatles genopstået?

:danse::danse::danse:

Er Beatles genopstået - uden at fortælle det til mig ??

Der er Kræmmermarked på Bellahøj Campingplads i denne lange weekend - og de spiller den dejligste Beatles-musik.

:danse::danse::danse:

Og da det er så tæt på, hvor jeg bor og vinden blæser i MIN retning - så går jeg altzå rundt her og danser med mig selv - mens Silke ser forbavset til.

:danse::danse::danse:

Det er da ellers først kl 19.00, at Rubber Band spiller.
Danmarks bedste Beatles kopiband :slight_smile:

:):):slight_smile:

Jamen … så VAR det nok de rigtige Beatles der spillede her i eftermiddag - det lød bare SÅ godt.

:rock::rock::rock:

Come on, Therese. Få lidt tøj på og ned på pladsen - du vil elske at rocke til lidt Beatles her til aften :slight_smile:

Yes , så kan vi i morgen hører dagen efter :rock: -høhø

:danse::danse::danse:

Ja, det er da bestemt værd at overveje… det bliver lidt kedeligt i længden at danse med sig selv…

:klapper:

Ja, det er da bestemt værd at overveje… det bliver lidt kedeligt i længden at danse med sig selv…

:klapper:[/quote]

Visse vasse , du tag bare Silke med :thumbup:

:klapper::klapper::klapper:

Jamen, sødeste Kaja - hendes festskrud er til fransk vask og strygning.

:inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

Jamen, sødeste Kaja - hendes festskrud er til fransk vask og strygning.

:inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:[/quote]

Øv , -grrrierdumme… -LOL

Ja, det er da bestemt værd at overveje… det bliver lidt kedeligt i længden at danse med sig selv…

:klapper:[/quote]

Therese…:wehuu: jeg har jo fortalt, at man kan lære en skildpadde at danse.
[bigkiss]

[quote=Mona Jensen;185651]Therese…:wehuu: jeg har jo fortalt, at man kan lære en skildpadde at danse.
[bigkiss][/quote]

:inlove::inlove::inlove::inlove:

Joe…men Rynke er lidt genert… og så kan han trylle sig om til sådan en dansepartner… og så bliver jeg altzå genert… jeg vil helst ikke vække mere opmærksomhed end nødvendigt på et dansegulv…

:uha::uha: