Er blevet ringet op af Dyrenes Beskyttelse

… og jeg havde altså ikke vundet noget :wink:

Men de stillede nogle spørgsmål til, om jeg kunne huske, hvem jeg havde stemt på til Årets Dyreven - og om jeg vidste hvem der vandt, og så ville de gerne have en lille snak med mig om, hvad jeg vidste om DB.
Jeg fortalte dem så, at de har et ret blakket ry, hvor de flere gange har haft afvist at hjælpe katte i nød, og at jeg derfor vælger at støtte andre organisationer.
Det tog damen i tlf. faktisk rigtig pænt, og hun bedte mig om, at opstår der sådanne situationer igen, så vil de meget gerne have det at vide inde på hovedkontoret, for de kan ikke altid vide, hvad den enkelte kredsformand gør og ikke gør. Så den besked er hermed givet videre.

Men jeg gætter på, at nogen før har prøvet at gå den vej?

Men det var godt, at du sagde det. Lad os alle sige det samme, når de ringer. Det er nok dem, der har ringet her i dag så - jeg tænkte hvem er nu det, da jeg så det? Men jeg har tænkt mig at sige det samme, som dig

Så kan de få lidt at tænke over på hovedkontoret

Det er tlf. 33 28 70 00.

Jeps det er dem så. Jamen så er jeg klar i morgen, hvis de ringer igen:-) Tak for tippet:-)

[quote=pivnu;502566]
Men jeg gætter på, at nogen før har prøvet at gå den vej?[/quote]

Jeg blev sidste år ringet op i forbindelse med årets dyreven (stemte på eponatøserne) dengang og havde ca. samme reaktion som den du fortæller, og fik det samme at vide mht hovedkontor :slight_smile:

Jeg blev også ringet op sidste år . Hvor jeg fortalte min mening om dem , og kom med en konkret sag , hvor jeg havde kontaktet dem om hjælp ang min nabo . Og hvor hun ikke kunne får hjælp da de ikke sammen arbejdede med kommune:thumbdown:
Fik også beskeden om at kontakte hoved kontor, Hvor man bare fik tomme og dårlige hjerteløs svar og undskyldninger:thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Noel - Ja, jeg fortalte også hvad jeg mente i direkte vendinger, og kom også med et par af de sager der havde været oppe dengang, og fik så den der med hovedkontoret…

Hmm skal jeg nu grine eller græde, efter min mening er det hovedkontorets måde at sige “det er ikke vores skyld” jeg har ikke tal på de gange jeg har været i kontakt med hovedkontoret, og ærligt talt det blev tingene ikke bedre af, tværtimod.

Men det er en rigtig god ide at sige tingene til dem der ringer, måske når vi så til et punkt hvor det går op for DB-toppen at nu MÅ de ændre sig

[quote=Marianne H;502780]
Men det er en rigtig god ide at sige tingene til dem der ringer, måske når vi så til et punkt hvor det går op for DB-toppen at nu MÅ de ændre sig[/quote]

Vi har da lov at håbe, men lov mig at du ikke holder vejret imens du venter på det…:p:p

Jeg håber da de ringer til mig. Jeg fik slet ikke sagt ordentligt tak,da jeg var til åbent hus.
Og der var ellers rigeligt at spise og drikke,masser af assecories med logo og altsammen ganske gratis.
Det er da forfriskende med en organisation,som gør så meget ud af sin PR.

Næ Brita må til at sy Logo på nullerputsengene og forære dem væk,det er sådan man hjælper dyrene.

Tine:dokdok:

Så blev jeg også ringet op…

Jeg sagde det samme - At de havde et dårligt ry og jeg havde hørt rigtig meget dårligt om dem.

OG så spurgte hun om jeg var på kattegale.dk!! :klapper: :klapper: :klapper:

Hun sagde, at hun havde snakket med en tidligere, som havde sagt det samme, som var på kattegale.dk og at hun bestemt ville gå herind og kigge, for at se hvad det var for historier vi havde herinde om dyrenes beskyttelse.

[quote=Blabl;505042]Så blev jeg også ringet op…

Jeg sagde det samme - At de havde et dårligt ry og jeg havde hørt rigtig meget dårligt om dem.

OG så spurgte hun om jeg var på kattegale.dk!! :klapper: :klapper: :klapper:

Hun sagde, at hun havde snakket med en tidligere, som havde sagt det samme, som var på kattegale.dk og at hun bestemt ville gå herind og kigge, for at se hvad det var for historier vi havde herinde om dyrenes beskyttelse.[/quote]

-LOL -LOL -LOL -LOL

Aah, så har de også ringet til mig! Fik dog ikke taget den.

[quote=Blabl;505042]Så blev jeg også ringet op…

Jeg sagde det samme - At de havde et dårligt ry og jeg havde hørt rigtig meget dårligt om dem.

OG så spurgte hun om jeg var på kattegale.dk!! :klapper: :klapper: :klapper:

Hun sagde, at hun havde snakket med en tidligere, som havde sagt det samme, som var på kattegale.dk og at hun bestemt ville gå herind og kigge, for at se hvad det var for historier vi havde herinde om dyrenes beskyttelse.[/quote]

-LOL Jamen så håber jeg da at hun opretter sig :slight_smile:

Jeg fik også et opkald forleden dag. Om jeg vidste hvad de gjorde osv., og om jeg ville støtte dem.

[quote=Blabl;505042]Så blev jeg også ringet op…

Jeg sagde det samme - At de havde et dårligt ry og jeg havde hørt rigtig meget dårligt om dem.

OG så spurgte hun om jeg var på kattegale.dk!! :klapper: :klapper: :klapper:

Hun sagde, at hun havde snakket med en tidligere, som havde sagt det samme, som var på kattegale.dk og at hun bestemt ville gå herind og kigge, for at se hvad det var for historier vi havde herinde om dyrenes beskyttelse.[/quote]

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Det var mig - jeg opfordrede hende på det kraftigste til at oprette sig så hun kunne få historierne direkte fra kattens knurhår…

Håber da hun følger min opfordring!!

Jamen jeg er da spændt på hvor mange beskeder der ligger fra dem på telefonsvaren når jeg ankommer i sommerhuset. Normalt har vi omstilling på, men da vi forlod sommerhuset i sommers, ja så virkede det pludselig ikke. Skal huske at ringe om det når jeg er hjemme, for det er altså mere betryggende at samtalerne går igennem til os hernede :slight_smile:

[quote=Battlestar;505352]-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Det var mig - jeg opfordrede hende på det kraftigste til at oprette sig så hun kunne få historierne direkte fra kattens knurhår…

Håber da hun følger min opfordring!![/quote]

Fedt! :klapper: Jeg synes sgi det var skægt.

Hun ville ringe igen om et par uger. Så må jeg høre om hun har været herinde. :smiley:

Jeg nævnte vist ikke kattegale.dk ved navn. Blot at jeg var medlem på et kattecommunity.

Så jeg også blevet ringet op af dem.:tihi:

Da de spurgte om hvordan jeg kendte dem, så sagde jeg at det hverfald ikke var for noget positivt.

Så snakket hun, og snakket lidt mere :tihi:

Og fik det samme svar at man skulle ringe til hovedkontoret…

Der efter sagde jeg at jeg kunne anbefale dem at følge med i feks kattegale.dk for at se hvor de ikke gjorde nok for dyrene.

Jeg var så den 2. i dag som havde sagt det samme…:slight_smile: