Er CK flyttet?

Hej
Den berømte BYBER CK, er hun flyttet ?
og er der nogen der har oversigt over hendes mail adresser ?
send privat til mig :slight_smile:
Kh Joan

Hvorfor privat svar:?
Måske andre også gerne vil vide det, bare sådan overordnet (uden præcis adresse)

:slight_smile:

CK bor på Sjælland nu - mener det er på Nordsjælland.

tak for svar Marianne.
Kunne Ck mon bruge en afsenderadresse som heder “Jacktherippergotaway” og som er sendt fra gmail?

Jeg mener hun bor her på sydsjælland ? - Et sted mellem Næstved og Falster …Husker jeg mon galt ?

CK bor helt præcis på stevs i Rødvig… :frowning:

sorry Stevns

En gmail kan alle og enhver jo lave et utal af :S

Rødvig og Thorsvænge er adressen

Det er nemlig korrekt.

Mange gange tak . :slight_smile:

Godt dette emne kommer på banen for faktum er
OM små 2 måneder må CK IGEN have med fertile katte igen. Den sidste dom hun fik for at videreformidle dyr og som i domsudskriftet fratog hende retten til at have med fertile katte at gøre er to gammel her til feb.
SÅ jeg vil på det kraftigste advare alt og alle. For jeg KAN forsikre for hun igen laver killinger når vi kommer ind i det nye år.
Det bedste er
1:at forlange penge OG at få dem når dyrene overdrages
2: forlange mindst et besøg af vedkommende og har hun lyst afbleget hår og en vorte på den ene kind så…undlad at sælge
3: tag ud og aflever’ de solgte dyr
de tre ting kan CK ikke lide at blive konfronteret med
og ellers…find ud af hvem der er den lokale myndighed og videreformidles der dyr så er det bare om at anmelde det OG samtidig henvise til sagerne som Hammel politi OG Randers Politi har stået for

Om nogen ligger inde med CK mail adresser , så venligst send til mig privat:

Joan

Hun må vel ikke have fertile katte i 4 år fra dommen.

I øvrigt sælger hun hunde i stor stil, mest de helt små racer.

Gør vist også i heste

Og hun er mørkhåret nu

Hun har efter vist ikke dyrene hjemme på sin bopæl som er et ret nyt dobbelthus, selv om der forlyder noget om ca 15 hunde
i bure og aflukker der, men det er ikke bekræftet.

På Facebook er hun med i følgende grupper:

Dyr søger nyt hjem eller sælges sydsjælland

DYR Sælges/købes/gives væk

Dyr Bortgives og sælges…

Dyr & tilbehør sælges bortgives købes sjælland og lolland falster

http://billedeupload.dk/images/HI9L.png
http://billedeupload.dk/images/TQAO1.png

Ifølge domsudskriftet udfærdiget af Retten i Randers den 29. marts 2011 står der
citat"…tiltalte jf. dyreværnslovens § 29 stk 1,2 pkt. frakendes retten til at eje, bruge, passe, eller i det hele taget beskæftige sig personligt med katte, der ikke er neutraliseret enten ved kastration eller sterillisation i et tidsrum af to år fra den endelige dom
Bøden var 10.000 og forvandlingsstraffen fængsel i 10 dage

En skam der ikke bare stod “dyr” :frowning:

Der er KUN ÈT at skrive.
I der skal af med dyr på sjælland ISÆR i en omkreds af 30 km af Rødvig.
PAS PÅ…og det gælder ALT der er ensbetydende med indtjening
Det ville bare være så fint om man gjorde det samme som sidst. Samlede annonceringerne sammen og afleverede det hos den myndighed der dækker Rødvig-området.
Det KAN lade sig gøre og vejen er banet med de første 4 bøder og 3 domme

Ja vær forsigtige, denne “dame” er ekspert i løgne og har igen og igen taget r*ven på fornuftige og ansvarlige ejere, hun skifter navn, mailadr og tlfnr som vi andre skifter trusser

Marianne…kan du ikke lige gå mailadresserne du har på CK igennem.
Jeg har set den mailadresse der er skrevet i tråden engang. Hvor kan jeg ikke huske, men jeg har set den før