Er de gamle kørekort ugyldige?

Jeg er også lidt forbavset over at det kun skule koste 120 kr… Jeg tror jeg gav i nærheden af 400 kr. for det for …hmmm… 7-8 år siden. Jeg gav i hvert fald mere end 120 kr.

Anyway, med mindre man skal til USA eller andre steder der kræver et internationalt kørekort, så er det gamle helt fint. Som andre jo også siger. Vi bliver stoppet jævnligt i sprit-razziaer heroppe på bøh-landet, og der siger de aldrig noget til min mands gamle model (og nej - ikke mig! Jeg er den nye model!)

Edit: Det koster 260 kr.

Vi har jo udover bibliotek også borgerservice på biblioteket og jeg fik faktisk for nogen tid siden en henvendelse hvor borgeren havde fået at vide det gamle kørekort var ulovligt. Nu kan jeg jo ikke som borgerservicemedarbejder bare sådan slynge sådant noget ud og jeg ville ikke læne mig op ad google eller andet på nettet så jeg ringede til myndighederne og svaret er …NEJ, det gamle kørekort er fult ud gyldigt til man bliver 70 med mindre det er itu eller ulæseligt.
Det koster 260 som skrevet før

Thomas fik for nyligt taget sit kørekort fordi det var fuldstændig smadret (det har ligget i en håndværkers lomme i over 15 år) og de gav ham et midlertidigt kort.

Han fik INGEN bøde, blot besked på at han skulle køre på borgerservice og få et nyt.