Er den ikke fin?

den skal ud i min bambus forhave. Gave fra USA

Nydelig…

Og jeg håber virkelig du hænger den så din nabo IKKE kan høre den!

(Jeg selv bliver nærmest drevet til vanvid af sådan en windcharmers evindelige klingklang :wink: For nogle år siden var nabohuset udlejet til et ungt par, som havde sådan en tingest hængende på verandaen - det betød at jeg en hel sommer faktisk ikke sad i min baghave… )

Den er fin - det eneste ekstraudstyr der mangler er en kasse forårsvejr :slight_smile:
VH
Susanne

:slight_smile:

Jo, den er rigtig fin - OG noget af det første jeg skal have i min have - jeg synes, at de frembringer skønne lyde.

Jeg foretrækker dog dem i træ - de klinger ikke så hårdt

Rigtig fin :slight_smile:

elsker osse sådanne vindspil, men her hos os er de blevet forbudte,fordi de kan være generende for naboerne og egentlig er det jo rigtig, for vi har en i området som har sådan et vindspil hængende ude i sin have og når det blæser og vinden ligger rigtigt kan vi meget tydeligt høre det og det er ikke en der bor helt tæt på.

udover det er det da et flot vindspil, men jeg ville nok osse foretrække dem i bambus ihvertfald hvis de skal hænge udenfor, vi har selv et i metal indenfor, sådan et fint et med katte i glade farver

Den er rigtig sød…men vi må heller ikke have vindspil her.
Og det er helt ok…man kan blive helt bims af at høre på dem…især her i Aalborg, hvor det altid blæser.