Er denne kat savnet?

[QUOTE=TanjaE;1091852]Man kan få sådan et halsbånd fra Dyrenes Beskyttelse:

http://shop.dyrenesbeskyttelse.dk/produkter/15-foerstehjaelp-til-dyr/90-kattehalsbaand-til-tilloebende-kat-gratis/[/QUOTE]
Mange tak! Har bestilt et nu.

Vi har to gange hvor der har været en fertil kat der kom på besøg, inde i vores hus, selv lavet et halsbånd af en bukseelastik, med en seddel med at de skulle kontakte os. Den første kat, endte vi med at beholde (Malik), nr to ringede tilbage, hvor vi anbefalede at de fik ham neutraliseret og ordnet de øremider han havde. Ejeren anede intet om øremider og ville tage ham til dyrlæge. Vi har stort set ikke set ham siden, kun få gange ude i haven.

Havde ikke lige overvejet jeg kunne bruge en bukseelastik, men tak for det :slight_smile:

En lille opdatering.
Den ene kat hedder Mismis, og ejer er fundet. Personer ejer også den anden kat. Desværre ved ejer ikke noget om at have kat, og blev meget chokeret da jeg sagde at de godt kunne regne med at der kom killinger om et par måneder. Det troede de ikke på… De troede bare Mismis havde været ekstra legesyg og derfor lå og rullede rundt. De spurgte om jeg ville have Mismis. Det tolker jeg som et tegn på at hvis jeg kan finde et andet hjem til hende, så er de med på ideen.
Så både trist men også rart at få opklaret hvor de kommer fra.