Er der allerede gået et år?

Det må der være, for den 22/7 2008 sluttede Danmarks længste katte-drægtighed :stuck_out_tongue: og 4-kløveret blev født :flag:
Et smukt farveladekuld og mor Yrja var SÅ stolt :wehuu:
Hele flokken sammen med moar …

Hver for sig …

Bøllen

Bambina

Frk. Flamme

Garfield

En lækker pelsklump :savle:

De to sidste og mor er forlængst flyttet ud i deres nye hjem (hver for sig), men jeg har jo stadigvæk Bølle-Bjørn og Bambina til at forsøde min hverdag -love

Det var jo meningen at Bøllen osse skulle flytte, men han arbejdede meget ihærdigt på at indynde sig hos slaven … :tihi:

Bambina giver den som bobtail …

Bølle-Bjørn (som dengang hed Lille-Bjørn) har fundet sig en voksenven :tihi:

‘‘Gå så væk med det kamera dame …’’

Faldt i søvn midt i en leg …

Kuk-Kuk …

Nåhh …

De to B’er …

Hele flokken samlet …

Jeg har desværre ikke nogen nye billeder af Garfield og Frk. Flamme … har en aftale med Flamme-tøsens mor om at vi skal finde en dag her i sommerferien, hvor jeg kan besøge dem og tage billeder … og hvis vi ku’ få aftale med Garfields far osse (bor hos hendes voksne søn) så ville det jo være helt perfekt :ok:

Men afslutter lige med nye billeder af B’erne, hvor livet heldigvis bare er en lang leg :wehuu:

Sikke en masse dejlige billeder. Og de to B’er er godt nok blevet et par fine mislinger :wehuu:

Mange…mange :wehuu: tak for de helt vidunderlige billeder.

Tænk…at det smukke dyr Bøllen har været så lille. :tihi:

TIL LYKKE BØLLE med èt år…

Tillykke men det første år alle 4 Yrja-mislinger.
TÆNK, det er 1 år siden :uha:

Tillykke med deres et-års dag :wehu: de ser skænne ud alle sammen, og de to som blev hjemme ser ud til at have gavn af hinandens selskab :wehuu:

Årh Bølle som lille Bølle(uskyldig) Bjørn

:wehuu::wehuu: Fra Mini og slave:wehuu::wehuu:

Sikke dog en skøn billedsamling :wehuu::wehuu::wehuu:

STORT TILLYKKE til de dejlige - og nu store - B’er og deres søskende, som var så heldige at blive født hos dig :hjerte:

Tillykke både til de smukker B´er og til deres søskende.

:tillykke::tillykke::tillykke::tillykke:

Tillykke til de to dejlige og søde B’er og tak for en dejlig billedserie af familien.
Knus Elin

Tillykke med 1-års dagen. Utroligt der allerede er gået et år.
Tak for kigget af smuksagerne :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Tillykke til de to B’er, der uden tvivl bliver rigtig forkælet på dagen :ballonbamse:.

Stort tillykke med 1årsdagen, ak ja,som tiden dog flyver
Hilsen Lisbeth

Hvor blev det år dog af???

De er nu stadig dejlige de to b´er og kan godt forstå de blev hjemme… :wink:

Nååå hvor er de altså yndige som små :wehuu:

Ja, altså også som store :wehuu:

Hvor er de fine og tillykke med fødselsdagen :flag:

Tak alle sammen :tak:

Jeg var inde i Næstved tidligere og købte noget guf til dem … men tror I at de gider spise det ?? :argh:
Bliver nok nødt til at ofre noget af min egen tørfisk til dem … det er nemmerlig GUF !! :savle:

I dag har jeg besøgt Frk. Flamme i hendes nye hjem, men hende havde jeg ikke set siden hun flyttede …

Nøjjjjj … hvor er hun blevet flot :savle: og hun minder rigtig meget om hendes mor :wehuu:

Se lige den profil …

Den nye ejer i baggrunden -love

MÅ IKKE bande men for syv sørensen… hvor er hun dog en flot kat. :besvimer:
Sikke farver og aftegninger :wehuu:

Sikke en masse dejlige billeder af dem alle sammen, og de 2 B’er er bare dejlige :iloveyou:

Og frk. Flamme :besvimer: :besvimer: :besvimer: hvor er hun blevet fantastisk smuk :iloveyou: