Catzilla er nu på hendes 4 dag i løbetiden. Og vi har ikke set nogen parringer. Nej hun går bare og kalder efter andre katte med hankatten:thumbdown: Sidst da vi fik killinger, der kunne vi se de havde parret. Der var pels i hele vores hus, og vi kunne se på Catzilla, at hun var rusket i pelsen:høhø: Men denne gang er der ingen pels i huset, eller på deres værelse. De plejer at være lukket inde på deres værelse om natten. Så vi ser dem jo ikke hele tiden. Men der er bare ingen tegn på parring. Hankatten har ellers gået og kaldt på hunkatte LANG tid nu. Så jeg troede, at han ville værer mere end villig, når hun endelig kom i løb. Men han virker ikke meget interesseret denne gang:? Mon han ved, at han bliver kastreret når vi får næste kuld?
Hvis han slet ingen interesse viser, så er det meget sandsynligt, at han allerede har været der for længst uden at du har opdaget det.
VH
Susanne
Ja det kan godt ske. Der er i hvert fald sket noget. Igår var de alene det meste af dagen. Og da vi kom hjem hvæssede hun af ham, og det samme idag.Der må han ikke nærme sig. Så han har da nok været på hende. Det håber jeg.
De kan sagtens have parret
Havde for efterhånden nogle år siden en kat til parring, og hun bankede bare den stakkels hankat - og ellers var der intet at høre.
65 dage senere kom der 6 killinger …
Jeg havde engang en hankat her der faktisk nåede at blive far til 7 kuld - men vi hverken hørte eller så noget og han virkede totalt uinteresseret i hunkattene…
Teresa
Rigtige gentlemen er altid meget diskrete…
Så kan jeg regne ud at mine absolut ikke er gentlemen…enten går de så voldsomt til den på 1. sal at pudset drysser ned, eller også foregår det ovenpå mine fødder, på spisebordet, på trappen, i badekarret, foran tvét, i sengene…og specielt foran gæster
Uha, en flok små exhibitionister
:klapper: En af mine andre hankatte var så effektiv at jeg kunne give en garanti på at han ville parre hunkatte i løbetid indenfor den første time han blev sat sammen med dem. Han gik direkte ind i transportkassen og trak dem ud og parrede dem
Han var ret fantastisk på den måde. Da han samtidig var den første og eneste hankat jeg har været “alfons” for så var det meget praktisk. For vi rejste nemlig sammen til Sverige en gang og også en gang til Norge, hvor vi boede på hotel og så kom hunkatten til os og blev parret hvorefter vi rejste hjem igen - det hele kunne klares på en kort weekend :høhø:
Det skal så siges, at idag får mine hankatte ikke den erfaring denne dreng havde. Det er jo sjældent at de idag laver mere end 1-3 kuld.
Men jeg tror så heller ikke det har så meget at gøre med erfaring - mere med personlighed. Nogen hanner er bare utrolig effektive - andre er effektive, men meget private - og så er der dem hvor man spekulerer på om man skulle leje en video til dem :?
Lige nu har jeg en 2 årig hankat som simpelthen ikke aner hvad han skal stille op med pigerne. I starten var han bare bange for dem - nu har han boet sammen med to piger i et par måneder så har vænnet sig til dem. Men derfra og så til at parre…
Min erfaring er, at der er mange forskellige personligheder indenfor hankatte og en hel del af dem vil altså langt hellere være kastrater
Teresa
Jeg har også haft hankat, som jeg aldrig har set parre - og alligevel blev han far til flere kuld.
Nogle hankatte gør det bare ikke med tilskuere
Min pige er i løb pt. og min han er vældig glad for hende så de parre sig på livet løs - dog hører jeg intet skrig fra pigen eller ser hende rulle sig rundt! Det virker ligesom om hun er for lang for ham da han ofte parrer sig på det nederste af hendes ryg.
Har I nogen erfaring med hvad jeg kan gøre for at afhjælpe hans “størrelse”??
[QUOTE=DK Jaquet;547589]Min pige er i løb pt. og min han er vældig glad for hende så de parre sig på livet løs - dog hører jeg intet skrig fra pigen eller ser hende rulle sig rundt! Det virker ligesom om hun er for lang for ham da han ofte parrer sig på det nederste af hendes ryg.
Har I nogen erfaring med hvad jeg kan gøre for at afhjælpe hans “størrelse”??[/QUOTE]
Har hannen parret før ? Og Hvor gammel er ham ?
[QUOTE=DK Jaquet;547589]Min pige er i løb pt. og min han er vældig glad for hende så de parre sig på livet løs - dog hører jeg intet skrig fra pigen eller ser hende rulle sig rundt! Det virker ligesom om hun er for lang for ham da han ofte parrer sig på det nederste af hendes ryg.
Har I nogen erfaring med hvad jeg kan gøre for at afhjælpe hans “størrelse”??[/QUOTE]
Det er som regel et spørgsmål om at øvelse gør mester - så hvis han bare fortsætter, fanger han det på et tidspunkt
Og hvor kan de dog se selvtilfredse ud når lyset går op for dem:høhø:
Marina
Han er 2 1/2 år og er far til 3 kuld - bare ikke med denne dame
:tænkekitty::tænkekitty:
Hvor er det en skøn tråd, og jeg er glad for at jeres selvfede hankatte ikke læser med over skulderen på jer - det ville give dem et traume…
Så er der håb for dem endnu. Hendes løbetid er lige gået over. Så hvis hun ikke går i løb igen inden for de næste 3 uger, så vil jeg tro der er små birmaer på vej. Jeg drømte hun fik 4 killinger! Men ved så ikke om det holder stik Jeg drømte jeg fik en mørkhåret pige under min graviditet. Og jeg fik en næsten sorthåret pige
Så mon det kommer til at passe med de 4 killinger? Det kunne da være lidt sjovt.
Sådan har vi det også her…Poker Face parrer Line-pigen på livet løs :høhø: men det er som om hun er alt for lang til ham.
Nu har hun lige været i løb igen og jeg håber, men tvivler på at det er lykkedes denne gang.:S
Jeg vil for at der er små på vej til både dig og os.
Hilsen Lisbeth
Så hørte jeg endelig et skrig fra min parret pige - tror nu mere på at der måske kommer små uldklumper om 9 uger. Godt gået min dejlige avlsdreng :o)
Bare lige for at følge denne tråd op - så er der altså gevinst. I uge 15 kommer der små i familien :o)