Er der ikke nyt fra Stenlille

Hvordan er det gået på katteudstillingen i Stenlille :slight_smile:

Eller er I for trætte til at fortælle…:slight_smile:

Boholdts Quincy Jones, europé ns 22 har fået CAP
Breath-takings Bella, europé d 22 fik sit CAC

Det er hvad jeg ved :slight_smile:

Mine Burmillaer var vældig fine mente dommeren. Især Xander kunne hun ikke stå for.

Xander BIV og NOM (Anne Veland valgte ham som den eneste på scenen, så helt til tops nåede han kun hos hende).

Gitte CAC

Burmilla folket var vældig stolte 4 ud af 6 katte blev nomineret.

Jeg havde en rigtig hyggelig dag i godt selskab :slight_smile:

Anton blev fuldt fortjent nummer 3 ud af 4 husmisser drenge :slight_smile:

Ayla fik sin EX1 af en Raymond Saetre som var helt skudt i hende. Han sagde at hun var en meget smuk klassisk pige, og at hun ville kunne lave nogle smukke killinger til mig. Jeg var ellers lidt nervøs, da Raymond går meget op i showvasken, og jeg burde have vasket et par dage før jeg gjorde, men han roste hendes grooming og har skrevet SUPER CONDITION med meget store bogstaver på bedømmelsen :slight_smile:

Hun kom dog ikke videre for da hun jo stadig var i ungdyr, konkurrerer hun jo med han ungdyret om at komme videre, og Habanero slog hende som sædvanligt. Behøver jeg at sige jeg glæder mig til vi skal afsted næste gang, for der går hun nemlig i åben? :tihi:

Hanne P er blevet farmor til et rædselsfuldt kuld på otte fantastiske
rød-creme-cooner.

ALDRIG har jeg set noget så forfærdeligt :besvimer:

De lå og puttede oven i hinanden, strakte sig, gabte, vaskede hinanden,
blinkede til mig og sendte trutmunde :besvimer:

Jeg var nær aldrig sluppet fra Stenlille igen :rock:

[quote=Charlotte Oeh.;372239]Hanne P er blevet farmor til et rædselsfuldt kuld på otte fantastiske
rød-creme-cooner.

ALDRIG har jeg set noget så forfærdeligt :besvimer:

De lå og puttede oven i hinanden, strakte sig, gabte, vaskede hinanden,
blinkede til mig og sendte trutmunde :besvimer:

Jeg var nær aldrig sluppet fra Stenlille igen :rock:[/quote]

Charlotte…:hjerte:
Gurli, som er ejer af de meget meget trutmundede killinger, bor 2 veje fra mig.
Jeg har set dem og mærket på dem.

-what -what De er det rene gys…

Ja jeg venter også meget spændt på at høre hvordan det gik med Lis´ kuld? :slight_smile:

Ifølge hende, der fik BIS kuld i kategori III, var hendes kuld det eneste, der var der :?

[quote=Charlotte Oeh.;372239]ALDRIG har jeg set noget så forfærdeligt :besvimer:
[/quote]

Ja - ADR :thumbdown: De kom kørende forbi mig, da vi pakkede sammen - fy da føj da :besvimer:

Lis’ killinger er for gamle til at deltage i kuldklassen. De var med i de almindelige bedømmelser :slight_smile:

Ja men jeg ville gerne høre hvordan det gik med dem alligevel. :høhø:

Så forstår jeg bedre :slight_smile: Det var bare fordi Kia omtalte dem som “kuld” og ikke som “killinger”, at jeg blev forvirret :smiley:

Jamen så …

FAWN: Kenya ex 1 BIV TOTAL (dommeren var ved at dåne over hendes farve - så meget hun måtte vise den til en anden dommer
RØD: Kansas og lille kastrat han Khazana: EX1 (hun foretrak hannen) både ja og nej …
BLÅ: Kentucky EX1 (den blå med de bedste muskler iflg. Marianne Roth)

Hjertelig til lykke…til alle som har svaret på mit spørgsmål.
:wehuu:
:wehuu:

Tillykke til jer alle sammen

[quote=Lis Dahlstrøm;372282]Jamen så …

FAWN: Kenya ex 1 BIV TOTAL (dommeren var ved at dåne over hendes farve - så meget hun måtte vise den til en anden dommer
RØD: Kansas og lille kastrat han Kazhana: EX1 (hun foretrak hannen) både ja og nej …
BLÅ: Kentucky EX1 (den blå med de bedste muskler iflg. Marianne Roth)[/quote]

Tillykke med dem alle fire, så var hende den fawn rigtig god i farven. Så ved jeg da hvordan de skal se ud, hvis jeg skulle få sådan én engang. :smiley:

BIS Skuld Nord`s kuld:):):slight_smile:

mine hipper blev også bis…

Så den del gik rigtig godt selvom jeg flere gange havde lyst til at gøre ikke så pæne ting ved de børn der “legede” ved en trappe… Flere katte blev bange for at komme ud af deres bure og de var ved at løbe ind i mit bur en enkel gang… når vi bad dem stoppe troede de kun at det galt i 10 minutter eller ind til den der havde sagt det forsvandt… Så ihh hvor kunne jeg ikke lide børn i går

[quote=line_refsgaard;372358]mine hipper blev også bis…

Så den del gik rigtig godt selvom jeg flere gange havde lyst til at gøre ikke så pæne ting ved de børn der “legede” ved en trappe… Flere katte blev bange for at komme ud af deres bure og de var ved at løbe ind i mit bur en enkel gang… når vi bad dem stoppe troede de kun at det galt i 10 minutter eller ind til den der havde sagt det forsvandt… Så ihh hvor kunne jeg ikke lide børn i går[/quote]

Tillykke med dit BIS kuld:flag::flag::flag: Ja der er både fordele og ulemper ved børn på udstilling, som i mange tilfælde er uden opsyn i FOR lang tid:doh:-surrender-surrender-surrender:sorry:

:flag::yatta: Tillykke med alle de finde resultater :yatta::flag:

Det grimme røde/creme kuld blev nummer 4 ud af 7, der var 3 bimse kuld, de blev 1, 2, 3…

De fik så meget ros af Anne Veland :wehu::yah: Jeg er stolt af Uliex’s børn…

De ene Creme pige var oppe til bedømmelse hos Lene og nøjii hun fik ros :yah::wehu::wehuu:

Tillykke med jeres fine resultater. :regnbuehop:

Jeg tog faktisk derned, og tjekkede ind, og stod i kø, men blev så ramt af eksamensstress og kørte hjem igen og brugte dagen på at skrive opgave i stedet. Og tror I ikke jeg fik en Gotcha hjem som er i kæmpeløbetid i dag. Det er hendes første hvad jeg ved af, så jeg er vel glad, i teorien… haha