Er der ikke nyt fra Stenlille

Pinhead fik sit første CAPIB :yah:

Og Lucky fik EX 1 og gik videre til dommerens nominering :yah:, men ikke videre derfra. Men jeg er ok tilfreds. Hun fik en fin beskrivelse og klarede det rimeligt pænt selvom om hun var ved at DØ af skræk imens vi ventede på nomineringen (kun takket være, at min mor kørte hele 45 min. for at komme med tuben med rejeost sendt fra opdrætteren i Norge, som jeg havde glemt i farten - TAK MOR :inlove:).

Men Roberto havde jo været HELT ALENE HELE DAGEN hjemme og havde været dybt ulykkelig, da min mor kom forbi. Han må ha vrælet naboerne til vanvid, for da min svigermor kom om aftenen med min søn, kunne de høre ham helt nede på gaden og han var HÆS da de kom op :ked:.
Så om han er vild med det eller ej (og for tyk eller ej :fløjte:), så kommer han altså også med for fremtiden. Han mangler også kun ét cert. i udlandet, så er han int. premier. Ved dog ikke om han kan få det med den “størrelse” han har lige nu :fløjte:.

:thumbup:GIP DK Søkjær´s Morgan, sbi a, blev DVM på udstillingen i Stenlille.
Og som jeg kan forstå den første bimse i DK med denne titel :wehuu:

Jamen, jeg vil hellere end gerne fortælle: Gissepigen og jeg havde en rigtig dejlig og spændende dag! Usædvanligt god udstillingsdag!
Vi blev hentet af Gitte Gidahmir kl 7.15 og havde lidt hyr med at komme ud af Kbh, dels, fordi man må ingenting, ikke dreje, ensrettede gader, vejarbejde overalt - det hjalp ikke, at GPS’en troede, at vi stadig var på vej mod Adelgade… :ups::tihi:
Ud kom vi, og snakken gik, især, da der var kø på motorvejen pga vejarbejde.
Godt morgen-forvirret fik jeg tjekket attest og betalt gebyr, og glemte kataloget… tak for hjælpen :slight_smile:
Dyrlægekøen var lidt af en oplevelse: Først stod man på samme plet i et kvarter - så blev man hjulpet over i en anden kø af de venlige dørvagter (tak igen), og to minutter, så var vi igennem :tihi: Gisse-pusle må snart være vant til at blive gloet i munden igen-igen :tihi:
Annie kom over og hjalp mig med at sætte gardiner op, og så så vi os omkring: Gisse var ikke blevet studset, da nogen havde glemt saksen, så det var skønt at få øje på Gurli Colourpointen - Gisse fik den helt store tur, mens Annie og jeg fulgte med med øjne og ører på stilke! Annie fik ros for sin første perser-vask (tak for hjælpen, Annie!), og så var Gia klar til Veteran-bedømmelsen. Iflg. kataloget var vi ene i klassen, men nej, en sidste øjebliks-tilmeldt rød han løb med prisen. Flot var han, det må jeg sige.
Så var der lidt ro på før den alm. bedømmelse. Gia fik ros igen: “A lovely girl” står der nederst på hendes første Capib, men til nomineringen tabte vi igen til en meget smuk sort-hvid Quinoa-perser med sort halvmaske og meget smukke øjne :inlove:
Da en vis fru Oehlenschläger med venner sad ovre på tribune-trapperne, satte vi os over til en snak, og Gia nød de kølige hylder - sikke hun slappede af lige pludselig :slight_smile:
Hun blev ligefrem modig, og begyndte at gå rundt om os - så puttede hun sig hos først den ene fremmede dame (Jewel herinde), og sov i arm med en anden mig ubekendt dame :uha: Min reserverede/generte Gia :øhmm: Hun er ligefrem blevet modig :ok:
Da hun vågnede, var det dog for meget med de fremmede omgivelser, så det var helt fint, at vi ikke skulle mere den dag. Gia puttede sig i sin hule, men udviste alligevel større nysgerrighed end vanligt. Vi havde fået en rigtig god plads, for enden af rækken og længst væk fra scenen, og sammen med en række søde perserfolk. Der blev hygget igennem!
Som sædvanlig fik jeg ikke hilst på alle kattevennerne, men nogle af os fik dog en snak og en bid chokolade (især efter et mindre drama med en mis i panik-flugt: “LUK DØREN” blev der råbt :blegne: Mis blev dog indfanget indenfor :slight_smile: ).
Eneste minus: Den sidste halve til hele time var der ekstra drøn på i højttalerne. Som så ofte er akustik et problem i sportshaller, men det har absolut været værre.

Alt i alt en rigtig superskøn dag, og jeg lærte noget nyt om Gia: Når hun bare kan se, hvad der foregår, så tager hun det roligt: Transporttasken op ovenpå buret under opsætning og nedpakning, og i bilen vil hun også gerne kunne se ud. Super-nysgerrig og selvsikker missepige - min skatteGia -love

Tak for hjælp og hygge :thumbup:

[quote=MiSi;372732]Da en vis fru Oehlenschläger med venner sad ovre på tribune-trapperne, satte vi os over til en snak, og Gia nød de kølige hylder - sikke hun slappede af lige pludselig :slight_smile:
Hun blev ligefrem modig, og begyndte at gå rundt om os - så puttede hun sig hos først den ene fremmede dame (Jewel herinde), og sov i arm med en anden mig ubekendt dame [/quote]

Den for dig ubekendte dame hedder Maria og er Jewels datter :slight_smile:

[quote=Quanti´s;372716]:thumbup:GIP DK Søkjær´s Morgan, sbi a, blev DVM på udstillingen i Stenlille.
Og som jeg kan forstå den første bimse i DK med denne titel :wehuu:[/quote]

SÅDAN MORGAN…

:stjerner::rundtosset::yatta::håndtryk::hjertehop::kor::heya::pompom:

Jeg vågnede op søndag med ondt i halsen, ørene og forkølet, men afsted skulle jeg da…

Jeg havde til KBL med:
Dushechka Kurilkot, dommeren syntes hun var meget fin og i en super god kondition (hmm ingen pels og med mælke pletter med maven, nårhh ja, man brokker sig jo ikke) så hun fik sit andet CACIB.
Silky Catz Blueberry, jeg havde egentlig kun taget ham med for at gøre lidt reklame for ham da han var til salg da jeg tilmelde ham, han blev så solgt i tirsdag, men jeg fik lov at tage ham med af den nye ejer. Til min store overraskelse var dommeren helt vild med ham, syntes han var super og meget lovende -what Hmm han var så den grimmeste killing i kuldet efter min mening…
Jeg havde også mit birmaklud, Silky Catz P-kuld, med, de blev nr 6 ud af 7, hvilket var helt fair, de ligner slet ikke hinanden og var nogle små lorte i forhold til de andre.
Sidst på dagen da der er kommet en som skal have en af killingerne med hjem, syntes jeg at jeg hører Vivi kalde på katalog nr 5, jeg skubber det fra mig og snakker videre, men hører så igen Vivi kalde på nr 5, hmm så tar vi killingerne og tøffer op mod scenen for måske høre jeg rigtigt… Og sørme om Vivi ikke står og kalder fordi at mine små ultotter er blevet publikums favorit :yatta:

Stort tillykke til alle med de flotte resultater, og tak for en dejlig dag.

Mvh Julie (der stadig ligger syg)

Tak Charlotte :slight_smile:

Og i det virkelige liv hedder Jewel - Jane :høhø:

Hej Alle

Ja bedre sent end aldrig er det ikke det man siger, så her for i lige sølv totternes resultater

WW09 Thunderstone Boogie Woogie løb igen af med BIS sejeren nu den tredje i træk… Så mor her er så super stolt af sin lille Diva sjovt nok stod der nederst på bedømmelsen fra Marieanne Roth " akt like a DIVA…" og det kan jeg jo kun nikke ja til ;o)

Thunderstone Deja Vu fik en velfortjent 2. plads hos hannerne, vi kæmper stadig mod kastrat dellen men det går frem ad han har jo tabt 500g så elitevægten er lige rundt om hjørnet fniser

tillykke til jer andre også