Er der nogen af jer der er på Facebook

Er der nogen af jer katte/dyreelskere der er på Facebook? Jeg har fundet en masse grupper man kan komme ind i som: katteelskere, norsk skovkat, maine coon o.s.v. men også mange grupper om dyremishandling, for lange dyretransporter, dyrepoliti o.s.v. Der er lidt af hvert.

Var bare nysgerrig.

Go weekend
Anne-Lykke

Ja jeg er der, og kan findes under Sine gry -thumbs

Jeg er der også - bare søg på Tina Susanne Johansson :slight_smile:

Nej hvor hyggeligt. Dig fandt jeg hurtigt Tina, og nogle flotte kattebilleder.

ja da - og vi har da også en kattegale gruppe derinde - bare søg på kattegale - så finder du godt nok mange af os :slight_smile:

Knus og kram

Jeg er der osse

Der var nogle stykker der hed Sine Gry, så jeg turde ikke satse på hvem der var den rigtige. Nu prøver jeg Kattegale, ellers kan i finde mig under: Anne-Lykke Elling.

Jeg har sørme to kontoer derinde… (havde glemt jeg allerede var oprettet) Birthe Tordrup Rasmussen og Birthe Tordrup

Jeg er også derinde - jeg er at finde under

Ann Resen Djebari

Jeg er at finde under Alice Rimmen, er også medlem af gruppen derinde, så der burde ikke være meget at være i tvivl om [bigloony]

Jeg er der også… 7 klassekammerater fra folkeskolen har fundet mig.

Jeg er der også [bigloony] Bare søg på Celina von Linstow er jeg vidst den eneste der hedder :stuck_out_tongue:

jeg bliver også fundet hele tiden… har fundet det meste af min folkeskole-klasse + næsten hele min gymnasie-klasse - big fun :slight_smile:

håber dog ex’erne ikke finder mig… :S

Jep, jeg er på facebook, har jeg været i en 1½ års tid. Bruger dog ikke rigtig det der med grupper til noget, og har nok omkring 350 notifications liggende som jeg ikke gider gøre noget ved [bigloony] [bigloony]

jeg er der oz -thumbs
hedder catharina jespersen

Så blev jeg også “presset” til at melde mig til og har valgt kattegale gruppen derinde. Ellers ved jeg ikke hvad jeg skal bruge det til pt.

Jeg måtte da lige se hvad Facebook var for noget …Nu har jeg oprettet mine stribede tøzer. Find dem ved at søge på MissWonder - De tar’ gerne mod nye venner, både på to og fire ben .-)

Skal lige høre jer på facebook.
Accepterer I alle mulige I ikke kender. Jeg får af og til nogle som jeg er sikker på jeg aldrig har hørt om og afviser dem derfor. Er jeg i tvivl skriver jeg til dem og spørger hvorfra de kender mig, og hører jeg ikke noget i løbet af et par dage afviser jeg dem.
Men jeg ser, at nogle af jer andre accepterer de samme som jeg ignorerer.
Personligt vil jeg ikke have nogle på min liste, jeg i det mindste ikke har hørt om før, og også, hvis man har flere hundrede personer er det jo ikke til at finde rundt når man skal skrive beskedder eller sender gaver.
Men er det normalt man accepterer alle der henvender sig, eller er det individuelt. Er bare nysgerrig, så hvordan gør I forskellige det ??

Jeg er der også - Louise Elisabeth Andersen

Nej jeg accepterer ikke alle og enhver… Vil gerne vide hvem de er i det mindste -thumbs

Jeg er der såmen også :smiley: …under Anne Lønstrup…

Nej jeg acceptere ikke nogen jeg ikke kender.