Er der nogen, der handler i Malmø?

Sidste sommer tog vi til Ullared og overnattede faktisk i en hytte på campingpladsen.
Altså det var bestemt en oplevelse værd…
Det er jo kæmpestort!!

Tusind tak for jeres idéer :slight_smile:

Hiver lige denne op igen, da vi tager til Malmø i morgen.

Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt vi skal tage tog og bare shoppe - eller bilen og handle ind.

Hvilke typer dagligvarer er der penge at spare :?

Alt hvad der i Danmark er blevet pålagt mere eller mindre tåbelige afgifter på det seneste. Derudover har slik altid været billigt. Hårfarve er også meget billigt og ellers køber jeg ting, man slet ikke kan få i Danmark (dem kan man sikkert også godt undvære, men variation er en herlig ting IMO).

Hvis du tager en køletaske med og tager supermarked som det sidste, er frostvarer også ret billige.

Lidt at se på:

Kød er også rigtig billig kan huske da jeg kørte lastbil der over der købte jeg en del ind der over. Jeg havde en svensk kollega som jeg kørte med og han var god til at fortælle ting. Kan huske han tog en del træ piller med hjem så hvis man har pille fyr og har mulighed for trailer så er der rigtig mange penge at spare der.
Vi har lige fået orginal Volvo træk på vores bil. Vi skulle give 13 800 kr her hjemme, min kammi tog det med hjem for mig for han kører lastbil der over ved at gøre det kom jeg af med 49 00 kr plus 1500 kr i montering her hjemme. Jeg fik pris på bremser der over og det er halv pris i forhold til her hjemme. Det kan betale sig for os at tage færgen der over og få lavet service og en enkel overnatning. her hjemme koster det næsten 15 000 kr for det service vi skal havde når bilen har kørt 120 000 km det samme servive der over koster 6000 svensker kroner.